Maxheight javascript recall

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jaimy A

Jaimy A

09/08/2014 21:42:03
Quote Anchor link
hey allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:
Afbeelding
Zoals je ziet wanneer ik een adres in voer en op berekenen duw dan verdwijnt een gedeelte van de routebeschrijving onder mijn "Footer".

Wanneer ik de browser verklein/vergroot verschijnt de volledig routebeschrijving onmiddellijk
Het probleem zit in mijn maxheight.js deze wordt opgeroepen wanneer de pagina geladen wordt.
maar wanneer je een adres ingeeft word de maxheight.js niet opgeroepen. ik ben een totale leek in javascript en had graag een duwtje in de rug gekregen voor dit probleem op te lossen

maxheight.js

bij het laden van pagina.html wordt de functie opgeroepen via mijn body
<body onload="new ElementMaxHeight();">

ik zou op een of andere manier deze functie ook moeten laten oproepen in mijn routebeschrijving calculatie
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
    function calcRoute() {
        var start = document.getElementById("routeStart").value;
        var end = "51.100899,4.415780";
        var request = {
            origin:start,
            destination:end,
            travelMode: google.maps.DirectionsTravelMode.DRIVING
        };
        directionsService.route(request, function(response, status) {
            if (status == google.maps.DirectionsStatus.OK) {
                directionsDisplay.setDirections(response);
            } else {
                if (status == 'ZERO_RESULTS') {
                    alert('No route could be found between the origin and destination.');
                } else if (status == 'UNKNOWN_ERROR') {
                    alert('A directions request could not be processed due to a server error. The request may succeed if you try again.');
                } else if (status == 'REQUEST_DENIED') {
                    alert('This webpage is not allowed to use the directions service.');
                } else if (status == 'OVER_QUERY_LIMIT') {
                    alert('The webpage has gone over the requests limit in too short a period of time.');
                } else if (status == 'NOT_FOUND') {
                    alert('At least one of the origin, destination, or waypoints could not be geocoded.');
                } else if (status == 'INVALID_REQUEST') {
                    alert('The DirectionsRequest provided was invalid.');                    
                } else {
                    alert("There was an unknown error in your request. Requeststatus: \n\n"+status);
                }
            }
        });
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 09:09:13
 
Peter  Flos

Peter Flos

09/08/2014 21:54:43
Quote Anchor link
Persoonlijk, als weinig afwetende van JS zou ik voor een iFrame gaan, waarin je het laad. Dan kan je met CSS de positie aangeven.
 
Jaimy A

Jaimy A

10/08/2014 10:51:12
Quote Anchor link
@Peter Flos
Lijkt me niet de oplossing dat ik wil ik voor de website
 
Erwin H

Erwin H

10/08/2014 10:57:02
Quote Anchor link
Maar zoals ik in het andere topic eerder al meldde, wel het type oplossing waar je naar wilt zoeken. De javascript oplossing die je nu hebt is echt geen nette oplossing. Dit is allemaal te regelen in puur html en css. iframe is er 1 van, maar het moet ook te doen zijn door je footer vast te zetten aan de onderkant van het scherm.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.