Maxheight javascript recall

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jaimy A

Jaimy A

09/08/2014 21:42:03
Quote Anchor link
hey allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:
Afbeelding
Zoals je ziet wanneer ik een adres in voer en op berekenen duw dan verdwijnt een gedeelte van de routebeschrijving onder mijn "Footer".

Wanneer ik de browser verklein/vergroot verschijnt de volledig routebeschrijving onmiddellijk
Het probleem zit in mijn maxheight.js deze wordt opgeroepen wanneer de pagina geladen wordt.
maar wanneer je een adres ingeeft word de maxheight.js niet opgeroepen. ik ben een totale leek in javascript en had graag een duwtje in de rug gekregen voor dit probleem op te lossen

maxheight.js

bij het laden van pagina.html wordt de functie opgeroepen via mijn body
<body onload="new ElementMaxHeight();">

ik zou op een of andere manier deze functie ook moeten laten oproepen in mijn routebeschrijving calculatie
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
    function calcRoute() {
        var start = document.getElementById("routeStart").value;
        var end = "51.100899,4.415780";
        var request = {
            origin:start,
            destination:end,
            travelMode: google.maps.DirectionsTravelMode.DRIVING
        };
        directionsService.route(request, function(response, status) {
            if (status == google.maps.DirectionsStatus.OK) {
                directionsDisplay.setDirections(response);
            } else {
                if (status == 'ZERO_RESULTS') {
                    alert('No route could be found between the origin and destination.');
                } else if (status == 'UNKNOWN_ERROR') {
                    alert('A directions request could not be processed due to a server error. The request may succeed if you try again.');
                } else if (status == 'REQUEST_DENIED') {