.mdb bestanden op Mac (Access database)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer / Overheid / Complexiteit

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer een bijdrage leveren aan een veiliger Nederland en je als Java Developer bezig houden met zeer complexe bedrijfskritische applicaties? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen bedrijfskritische applicaties; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Vertalen van jouw visie op continuous integration en continuous delivery; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; Minimaal 5 jaar werkervaring als Java Developer; Je bent minimaal OCP-Java SE 6 gercertificeerd; Je hebt kennis van Webservices en Continuous Integration; Je bent analytisch sterk en zowel klant- als resultaatgericht. Bedrijfsomschrijving Binnen

Bekijk vacature »

Senior DevOps-ontwikkelaar eIDAS

Functie­omschrijving Burgers en bedrijven veilig en betrouwbaar digitaal toegang geven tot diensten en producten van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Als senior DevOps-ontwikkelaar bouw je daar letterlijk aan mee. En dat doe je bij DICTU: een van de grootste en meest vooruitstrevende ICT-dienstverleners van de Rijksoverheid. Jij werkt mee aan de doorontwikkeling van eIDAS, dat staat voor Electronic IDentification Authentication and trust Services. Deze koppeling maakt de grensoverschrijdende authenticatie op overheidswebsites binnen de Europese Unie mogelijk. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft één moderne toegangspoort voor zijn diensten en inspecties. Enkele daarvan zijn dankzij eIDAS inmiddels

Bekijk vacature »

Front-end Developer Vue.js Meewerkend voorman

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Front-end Developer, bedreven in Vue.js en lijkt het jou gaaf om als meewerkend voorman verantwoordelijk te zijn voor de ontwikkeling van drie junior ontwikkelaars? Werk jij graag aan diverse projecten t.b.v. het vergroten van klant- en medewerkerbeleving? Lee dan snel verder! Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en api ontwerp; Participeren in

Bekijk vacature »

K i p

K i p

16/05/2010 16:00:05
Quote Anchor link
Ha!

Heeft iemand een idee hoe ik een .mdb bestand op mijn Mac kan openen? (Mac OS X Leopard, of Snow Leopard) Een fijn programma ervoor bijvoorbeeld?

Ik heb open office geprobeerd maar dat gaat nog niet helemaal lekker.

Het is geloof ik een access database.

Bedankt,

Boris

PHP hulp

PHP hulp

08/08/2020 04:13:39

K i p

K i p

17/05/2010 20:24:05
Quote Anchor link
bump

Chris -

Chris -

17/05/2010 20:29:12
Quote Anchor link
Office (2003) voor Mac al gebruikt?

Steff   an

Steff an

17/05/2010 20:46:55
Quote Anchor link
Wow.. Leef jij ook nog Boris?

K i p

K i p

17/05/2010 21:01:23
Quote Anchor link
wow kan jij niet meer lettergrepen in tweeën knippen?

K i p

K i p

17/05/2010 21:01:45
Quote Anchor link
Oh en Chris, ehm ja. Office heeft geen ondersteuning voor Access (op de Mac dus).

Jelmer -

Jelmer -

17/05/2010 21:05:12
Quote Anchor link
Filemaker kan het toch wel? http://www.filemaker.com/nl/

Edit: FileMaker Pro bedoel ik natuurlijk
Gewijzigd op 17/05/2010 21:05:44 door Jelmer -

K i p

K i p

17/05/2010 21:36:15
Quote Anchor link
Nope, kan niet! :-(

Steff   an

Steff an

17/05/2010 21:55:46
Quote Anchor link
K:
wow kan jij niet meer lettergrepen in tweeën knippen?

??

Edit:

Oh, mijn naam :D Nee
Gewijzigd op 17/05/2010 21:58:01 door Steff an

K i p

K i p

17/05/2010 22:10:30
Quote Anchor link
Ik bedoelde eigenlijk woorden in lettergrepen knippen :-P

K i p

K i p

20/05/2010 22:18:31
Quote Anchor link
bump

Joren de Wit

Joren de Wit

20/05/2010 22:46:01
Quote Anchor link
Voor zover ik weet is er geen native programma dat overweg kan met ms access databases. De vraag is dus wat je ermee wilt doen?

Wil je echt met de access database werken, dan zou je MS Access voor Windows moeten installeren via bijvoorbeeld bootcamp of met behulp van een programma als parallels. Met andere woorden, je zult dan Windows naast MacOSX moeten draaien.

Heb je alleen de data uit de access database nodig, dan zou je deze op een Windows systeem kunnen exporteren als CSV en onder Mac OSX kunnen importeren in bijvoorbeeld Excel of (als je een database nodig hebt) Filemaker Pro.

K i p

K i p

20/05/2010 23:01:23
Quote Anchor link
Oh dat laatste is een goeie inderdaad, Excel bestanden exporteren en in Filemaker importeren.

Bedankt :-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.