mede ontwikkelaar gezocht voor informative website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ruben Vastenhoudt

Ruben Vastenhoudt

20/08/2010 15:11:29
Quote Anchor link
Hallo programmeurs !

Sinds 5 jaar ontwikkel ik websites en kan daar ondertussen aardig van leven en mijn gezin van onderhouden. Alleen zijn mijn ambities en ideeën groter dan de tijd die ik er in kan steken.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een mede ontwikkelaar / partner voor het doorontwikkelen van een informatieve website over over baby's , peuters en kleuters. De inkomsten zullen voornamelijk voortkomen uit advertenties, advertorials en affiliate marketing.

Ik bied een supersnelle servers (8 core, 8GB en voldoende ruimte), een supersnel framework, goede ideeën, een uitgewerkt plan van aanpak, ontwikkeltijd, marketing, de helft van de opbrengsten en een goed humeur.

Ik ben op zoek naar iemand met kennis van PHP5, MySQL5, OOP en een aardig oog voor design. Ik verwacht dat we er beiden een aantal uurtjes per week (5 ?) mee bezig moeten zijn. Ik zoek wel iemand die snapt dat er een trade-off is tussen perfecte code en resultaten. De code moet goed in elkaar zitten maar er is niet voor elk probleempje een redesign van het framework nodig :-)

Voorlopig heeft deze website slechts een beperkt aantal bezoekers van 1000 per dag ongeveer. Maar vergelijkbare doorontwikkelde sites van mij hebben ongeveer 20.000 bezoekers en 120.000 pageviews per dag en leveren zo'n 2000 a 3000 euro per maand op (en dat kan ik laten zien).

Heb je interesse in een samenwerking of wil je meer weten over de ideeën ? Neem dan contact op met Ruben Vastenhoudt op [email protected]

Ruben
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 09:31:37
 
B a s
Beheerder

B a s

20/08/2010 15:46:18
Quote Anchor link
Hallo Ruben, misschien is het leuk voor de geïnteresseerden onder ons om die websites eens te laten zien, of in ieder geval die website die zoveel bezoekers trekt. Ben benieuwd wat de uitstraling daarvan is en wat precies het onderwerp van die website is.
 
Jeroen Vermolen

Jeroen Vermolen

20/08/2010 15:46:27
Quote Anchor link
ik heb een reactie gemailt :)

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen
 
Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

20/08/2010 15:48:43
Quote Anchor link
Beste Ruben,

Ook ik ben wel geïntresseerd in wat voorbeelden voordat ik ergens mee in zee ga.
Verder klinkt het zeer belovend en zal ik me er hoogstwaarschijnlijk ook voor aanmelden.

Met vriendelijke groet
 
Bram Boos

Bram Boos

20/08/2010 16:12:50
Quote Anchor link
Hier hetzelfde als Bas en Jonathan...
 
Ruben Vastenhoudt

Ruben Vastenhoudt

20/08/2010 16:15:29
Quote Anchor link
Hi Bas, Jeroen en Jonathan,

Mijn werkgever leest dit forum ook en zij weet nog niet dat ik binnenkort mn baan op ga zeggen omdat ik kan leven van mijn websites. Als ik hier de website noem is dat dus in 1 klap publiek.

Alle info is via email te krijgen ! Voor de rest wil ik alle vragen hier gewoon beantwoorden.

Ruben
 
John D

John D

20/08/2010 16:30:30
Quote Anchor link
"Mijn werkgever leest dit forum ook en zij weet nog niet"
Wel stoer dat je hier dan onder je echte naam aan het adverteren ben en dit hierboven schrijft. Dan kan je toch net zo goed je websites er ook bij zetten?
 
Ruben Vastenhoudt

Ruben Vastenhoudt

20/08/2010 16:56:50
Quote Anchor link
John D op 20/08/2010 16:30:30:
Wel stoer dat je hier dan onder je echte naam aan het adverteren ben en dit hierboven schrijft. Dan kan je toch net zo goed je websites er ook bij zetten?


Beste John, ik ben natuurlijk niet helemaal gek :-)

Maar goed, als je interesse hebt dan hoor ik het graag ! Via email of pb krijg je alle info en het plan de campagne !

Ruben
Gewijzigd op 20/08/2010 20:25:22 door Ruben Vastenhoudt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.