meerder submits

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »
Ronald schuyff

ronald schuyff

25/11/2008 14:56:00
Quote Anchor link
hallo alemaal ik loop tegen een probleem aan ik heb een offerte form gemaakt waarin ik ook de reiskosten laat berekenen als iemand de plaatsnaam invult dan submit hij deze waarde met.

<form action="results.php" method="POST" id="zoekenForm" name="form" onsubmit="check();" >

ik wil de mensen hierna ook een optie laten plaatsen met een normale submisubmit knop

waarna ik de . waardes uit het formulier wil verzenden.

<form name="form0" method="post" action="../../optie-offerte/verzend.php">


dit leverd problemen op omdat de submit button automatich results.php aanroept

de grote vraag is hoe kan ik dit omzeilen met php of javascript zodat hij wel de verzend aanroept

ik ben al al dagen hiermee aan het stoeien en heb al tientallen forums uitgespit maar kan het niet vinden

wie wil mij helpen please

een voorbeeld van de pagina is hier te vinden

http://www.partyfever-entertainment.nl/test/test1/particulier.php


greets ronald
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 01:08:27
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

25/11/2008 15:24:00
Quote Anchor link
<SCRIPT>
function submitFunction(i)
{
if (i==1) document.form.action= ".voorbeeld1.php";
if (i==2) document.form.action= ".voorbeeld2.php";
}
</SCRIPT>


<input type="submit" value="voorbeeld1" onClick="submitFunction(1)">
<input type="submit" value="voorbeeld2" onClick="submitFunction(2)">
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet
 
Quote Anchor link
Ik weet niet of je hier ook wat mee kunt, maar je kunt in php ook dit doen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
if($_POST['naamvansubmitknop1']) {
    //Code bij knop 1
} elseif($_POST['naamvansubmitknop2']) {
    //Code bij knop 2
}
?>
 
Ronald schuyff

ronald schuyff

26/11/2008 22:02:00
Quote Anchor link
hallo allemaal

bedankt voor de snelle reacties maar helaas heb ik het nog steeds niet voor elkaar en ben ik bang dat dit ook niet goed gaat komen.

mischien dat iemand via de link het formulier eens zou willen bekijken

het is namelijk dat de eerste actie.
<form action="results.php" method="POST" id="zoekenForm" name="form" onsubmit="check();" >

niet door een submit button word gedaan maar door een autocomplete functie

de twee bovenstaande oplossingen geven een foutmelding
maar dat zal wel komen doordat ik wat fout doe


ps hoe krijg mijn code zo mooi in een wit textvlakje zoals hierboven want dan kan ik de code hier op het forum zetten
 
PHP Newbie

PHP Newbie

27/11/2008 00:13:00
Quote Anchor link
Je kunt dat tekstveld toch gewoon een onchange() meegeven i.p.v. een compleet formulier eromheen te bouwen?
 
Niek Ha

Niek Ha

27/11/2008 07:57:00
Quote Anchor link
ronald schreef op 26.11.2008 22:02:
hallo allemaal

...

ps hoe krijg mijn code zo mooi in een wit textvlakje zoals hierboven want dan kan ik de code hier op het forum zetten


de tags [co de] [/ c ode] gebruiken (zonder spaties)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Ha
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/11/2008 09:10:00
Quote Anchor link
Je kan ook een type=button maken met de onclick actie, en een submit verderop zetten, of snap ik je bedoeling dan niet goed?
 
Ronald schuyff

ronald schuyff

01/12/2008 19:27:00
Quote Anchor link
hallo allemaal imk kom er noch steeds niet uit
en hoop nog steeds dat iemand mij op het forum zou willen helpen

ik loop tegen een probleem aan ik heb een offerte form gemaakt waarin ik ook de reiskosten laat berekenen als iemand de plaatsnaam invult dan submit hij automatich deze waarde met. fr volgende action

<form action="results.php" method="POST" id="zoekenForm" name="form" onsubmit="check();" >

ik wil de mensen hierna ook een optie laten plaatsen met een normale submisubmit knop

waarna ik de . waardes uit het formulier wil verzenden.

<form name="form0" method="post" action="../../optie-offerte/verzend.php">

dit leverd problemen op omdat de submit button automatich results.php aanroept

de grote vraag is hoe kan ik dit omzeilen met php of javascript zodat hij wel de verzend aanroept

<form name="form0" method="post" action="../../optie-offerte/verzend.php">

ik ben al al dagen hiermee aan het stoeien en heb al tientallen forums uitgespit maar kan het niet vinden



heironder nog even het voldige script

Quote:
Script verwijderd. Graag alléén relevante code en geen honderden regels compleet script. Lees de regels eens door.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ronald schuyff
 
Ronald schuyff

ronald schuyff

01/12/2008 20:05:00
Quote Anchor link
sorry sante
hierbij een gedeelte

dit gebeurd automatich na het invullen van een plaatsnaam

<script>
<input autocomplete="off" onkeyup="showHint(this.value)" name="wie" class="wieZoek" id="txt1" size="53" style="float: left" />
</script>

en dit zou ik op een andere manier als submit willen laten uitvoeren

<script>
<form name="form0" method="post" action="../../optie-offerte/verzend.php">


<input type="submit" name= "verzenden" " value="Optie aanvraag verzenden"

</script>

please wie wil mij helpen

greets ronald
 
--

--

01/12/2008 20:48:00
Quote Anchor link
..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Ronald schuyff

ronald schuyff

03/12/2008 23:10:00
Quote Anchor link
hoi evert ben mischien niet duidelijk genoeg maar zou niet echt weten hoe ik het beter moet uirleggen zal het proberen wat te verduidelijken


de showhint geeft na het invoeren van een gedeelte van een plaatsnaam een autoaanvulend dropdown met sugesties. als je dan met de muis een sugestie kiest dan vult hij de tekstbox
voledig in waarna hij de kilometer afstand berekend.

nu wil ik een aantal waarden uit dit formulier ook nog naar ons email adres zenden
zoiets als naam adres etc en de kilometer afstand

hierrvoor moet ik het formulier nogmaals kunnen submitten met een post actie maar dit bijt elkaar omdat hij met een submit knop ook die

<script>
<form action="results.php" method="POST" id="zoekenForm" name="form" onsubmit="check();" >
</script>

aanroept en niet zoals ik dat wil

<script>
<form name="form0" method="post" action="../../optie-offerte/verzend.php">
</script>

dus ik dacht dat er met php of javasript wel iets te verzinnen was zodat hij alsnog post met verzend.php en niet met results.php na het aanklikken van de verzend button

hoop dat het iets duidelijker is nu

greets ronald
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.