Membership Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Jouke de Jong

Jouke de Jong

11/10/2010 16:21:32
Quote Anchor link
Database?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 09:51:14
 
Mark Bos

Mark Bos

11/10/2010 16:22:28
Quote Anchor link
@ Karl Karl

Neem aan dat registreet gaat worden (via een admin panel die laat zien welke gebruiker full is of gratis)
 

11/10/2010 16:25:25
Quote Anchor link
Jouke de Jong op 11/10/2010 16:21:32:
Database?


Ja, houd je dat bij in de db? Heb je daar een manier bedacht (tabel gebruikers, tabel accounttypes en een koppeltabel bijvoorbeeld)?

Mark Bos op 11/10/2010 16:22:28:
@ Karl Karl

Neem aan dat registreet gaat worden (via een admin panel die laat zien welke gebruiker full is of gratis)


Nee, intern. Hoe doe je dat intern. Heb je dat al bedacht?
 
Jel le

Jel le

11/10/2010 16:26:47
Quote Anchor link
Ik zou dit oplossen door bijvoorbeeld een veld genaamd 'betaald' met de standaard waarde 'nee' toe te voegen in de database.

Vervolgens na het betalen via Mollie een query uitvoeren die hem op ja zet.
 
Mark Bos

Mark Bos

11/10/2010 16:27:15
Quote Anchor link
Nee nog niet bedacht, zoals ik al zei ben ik zelf best php noob en krijg ik php ook niet makkelijk tot me doorgedrongen, heb zo'n leuk php boek maar word er niet echt wijs van.

Dus hoe ik dat zou moeten bedenken wat voor system hij eventueel daarvoor zou kunnen gebruiken, dat weet ik niet.

PS. ik zeg 3 hetzelfde geloof ik
 
Jouke de Jong

Jouke de Jong

11/10/2010 16:29:36
Quote Anchor link
@Jelle weetikniet

Ok bedankt voor je reactie :).
is ditzelfde ook mogelijk met andere betalingsmogelijkheden zoals iDeal, paypal en noem maar op?

Toevoeging op 11/10/2010 16:31:43:

Oja trouwens is die manier van Jelle "Hack-Proof"?
 

11/10/2010 16:33:59
Quote Anchor link
Jelle weetikniet op 11/10/2010 16:26:47:
Ik zou dit oplossen door bijvoorbeeld een veld genaamd 'betaald' met de standaard waarde 'nee' toe te voegen in de database.

Vervolgens na het betalen via Mollie een query uitvoeren die hem op ja zet.


Njah, dan zit je er echt wel mee dat je maar echt twee types accounts kan, en de ene heeft alleen als extra dat het aangeeft dat het betaald is.
Ook moet je voor bepaalde betalingen dingen opslaan (geloof ik), dus dat zou je in principe ook in een bepaalde tabel kunnen stoppen.

Mark Bos op 11/10/2010 16:27:15:
Nee nog niet bedacht, zoals ik al zei ben ik zelf best php noob en krijg ik php ook niet makkelijk tot me doorgedrongen, heb zo'n leuk php boek maar word er niet echt wijs van.

Dus hoe ik dat zou moeten bedenken wat voor system hij eventueel daarvoor zou kunnen gebruiken, dat weet ik niet.

PS. ik zeg 3 hetzelfde geloof ik

Doen jullie samen ofzo?

Jouke de Jong op 11/10/2010 16:29:36:
@Jelle weetikniet

Ok bedankt voor je reactie :).
is ditzelfde ook mogelijk met andere betalingsmogelijkheden zoals iDeal, paypal en noem maar op?

Ligt er ook maar net aan hoeveel types je wilt.
 
Jouke de Jong

Jouke de Jong

11/10/2010 16:35:59
Quote Anchor link
@ Karl Karl

Ja we werken met z'n 2en.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 16:36:05
Quote Anchor link
Om te bedenken wat er allemaal nodig is bij zo'n systeem heeft niets met php te maken. Het opzetten van een goed idee is wel het allereerste wat je doet. Is het idee goed uitgewerkt dan ga je pas programmeren in maakt niet uit welke taal. Zo te zien heb je geen enkel idee wat je nou eigenlijk zelf wilt.
 

11/10/2010 16:37:49
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 11/10/2010 16:36:05:
Om te bedenken wat er allemaal nodig is bij zo'n systeem heeft niets met php te maken. Het opzetten van een goed idee is wel het allereerste wat je doet. Is het idee goed uitgewerkt dan ga je pas programmeren in maakt niet uit welke taal. Zo te zien heb je geen enkel idee wat je nou eigenlijk zelf wilt.


Volgens mij weten ze het ook niet van elkaar. Maar ik volgt het idd ook niet echt meer.
 
Mark Bos

Mark Bos

11/10/2010 16:41:37
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 11/10/2010 16:36:05:
Om te bedenken wat er allemaal nodig is bij zo'n systeem heeft niets met php te maken. Het opzetten van een goed idee is wel het allereerste wat je doet. Is het idee goed uitgewerkt dan ga je pas programmeren in maakt niet uit welke taal. Zo te zien heb je geen enkel idee wat je nou eigenlijk zelf wilt.


Nou ik ben de gene met het idee, jouke heeft alleen de opdracht om een membership systeem te maken free/pay

pay membership moet uiteraard een aantal extra functies krijgen, het zou een beetje raar zijn als je betaald en er gebeurt verder niks. die functies weet ik al maar dat is iets wat ik niet met iedereen deel op moment.

gratis krijgt gewoon bepaalde basis functies waar ze vervolgens ook maar beperkt in zijn.

we zijn nu even aan het uitvogelen hoe dat betaling systeem werkt. en uiteraard komen er meer dingen onder tabel "betaald" en minder onder "gratis"

Vandaar dat we hulp vroegen of eigenlijk jouke maar ik help hem even. Over hoe je nu precies zo'n systeem doet en/of hoe dat eigenlijk werkt, aangezien je weinig tuts kan vinden over dit soort specifieke dingen, leek mij deze site toch wel handig om het eerst eens proberen te vragen.

Bedankt!

Toevoeging op 11/10/2010 16:52:32:

Nog iets,

Het moet een Engelstalige website woorden, met een aantal betaling systemen, paypal en creditcard zowiezo.

Er komen maar 2 account types, gratis en betaald, wat wij dus niet snappen is hoe je kan zorgen dat een gratis account na een full upgrade word omgezet naar een betaald account, (dat moet automatisch gaan)

Hier willen wij dus graag wat meer over horen, hoe dat werkt, en hoe dat moet eventueel.

Hoop dat ik nu duidelijk ben, het was niet echt duidelijk toen ik terug las.
 
Jel le

Jel le

11/10/2010 16:58:00
Quote Anchor link
Eerst moet je een site zoeken waarmee de gebruikers kunnen betalen. Google naar het woord micropayments en zoek er eentje uit. Vervolgens kan je vast wel instellen dat de gebruikers na het betalen naar een bepaalde pagina worden doorverwezen. Op die pagina zet jij dan een sql query die het type account update naar een betaald type.

En vervolgens zet je op de pagina's die alleen voor betaalde gebruikers zijn een script die controleert of het type wel klopt.
 
Jouke de Jong

Jouke de Jong

11/10/2010 17:01:59
Quote Anchor link
@ Jelle weetikniet

Bedankt! :)
Ik zal het proberen, als ik ergens niet uitkom dan vraag ik het wel !!
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.