Mensen gezocht voor muziek project!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Andre

andre

22/08/2007 10:33:00
Quote Anchor link
Ik zou graag van mijn droom een werkelijke website willen maken, maar heb daar de kennis niet voor. Het doel van mijn idee is een website maken voor
en door muziek liefhebbers.
Hou jij van muziek en ben jij een php/internet freak (m/v) dan wil ik je vragen om jou hulp.

Waar ben ik naar op zoek?:
Mensen die verstand hebben van PHP, MySql, AJAX, Webdesign en Content Management Systemen
Ik zoek 1 of 2 mensen die veel ervaring hebben met het creeren van druk bezochte websites.

Heb jij dus ook veel met muziek en lijkt het je leuk om mij in je vrije tijd te helpen met het realiseren van dit project stuur dan even
een email naar [email protected] en vertel hierin wat over jezelf, van wat voor muziek je houd, wat kan je allemaal qua webdesign en
eventueel een link naar een website die je zelf hebt gemaakt.

Zodra ik een mail van je heb gekregen maken we een afspraak en zal ik je uitleggen wat precies de bedoeling is.

Let wel op.. Aangezien het een prive project is heb ik geen mogelijkheid om mensen een vergoeding te geven voor zijn/haar bijdrage aan het project.

Ik hoop op een paar leuke reacties.




I would like to make my dream come true by creating my music website for real. The only thing is I don't have the knoledge to do it. The goal of my idea is
to create a website for and by people who love music. So if you like music and your a php freak (m/f) then I'm asking your help in this.

What am I looking for?:
People who know php, mysql, AJAX, webdesign and content management systems.
I'm also looking for one or two persons who have experiance with creating large websites with a high amount of visitors.

So if you enjoy music and you have time to help me create the website in your spare time then send me an email at [email protected] and tell me something
about yourself, what kind of music do you like, what your skills are and maybe a link to websites you have created.

Play attention. This is a private project. So it is not possible for me to pay you for the work your doing.

I hope I get some nice reactions.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Andre
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 20:16:00
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/08/2007 10:36:00
Quote Anchor link
Wat kan je zelf toevoegen? Of ben je gewoon opzoek naar een paar goedkopere programmeurs?
 
Manaus

Manaus

22/08/2007 11:14:00
Quote Anchor link
wat heb je er dan aan als PHP'er?
Euhm, waarom heb je dit topic 2 X gepost?:/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Manaus
 
Winston Smith

Winston Smith

22/08/2007 11:33:00
Quote Anchor link
Zoiets bestaat al, en het heet last.fm. Verder zijn daar nog enkele kloons van (waarvan ik nu even de naam kwijt ben :P )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
 
Andre

andre

22/08/2007 12:44:00
Quote Anchor link
Arjan: Het gaat om het creëren van een website vanaf het begin. Onderhoud en inhoud. Nogmaals je moet het leuk vinden om het te doen.. Als je twee hobby's kan combineren dat is toch leuk? Nee, ik ben niet op zoek naar goedkope programmeurs. Ik ben op zoek naar mensen die op vrijwillige basis mee willen werken aan een muziek project.

Manaus: Als php-er heb je eraan dat je met een muziek project bezig bent waarvan je uiteindelijk kan zeggen... Daar heb ik aan meegewerkt. Je kan er ervaring mee opdoen. Je kan er trots op zijn. Het staat leuk op je CV. Nogmaals, ik ben op zoek naar mensen die, zodra ze weten waar het over gaat en net zo enthousiast zijn als ik, hun hobby hiervan willen maken.
Ik heb het topic 2x geplaatst omdat het een oud topic was die er nog stond en kon hem niet verwijderen.

Kasper: Ik denk niet dat je kan weten wat voor muziek project het is. Er zijn een heleboel muziek websites, maar ik ben geen cloner. Het wordt een website die uniek is. Daarom kan ik er nog niet teveel over vertellen.

Als je meer wilt weten raad ik je aan om een mail te sturen zoals in de post staat. Dan neem ik contact met je op en leg je uit wat de bedoeling is.
 
Frank -

Frank -

22/08/2007 12:52:00
Quote Anchor link
Arjan vroeg het ook al, maar voeg jij toe aan het project?

Je zegt zelf dat jij de kennis er niet voor hebt en je vraagt mensen die een complete site kunnen opzetten van techniek t/m design. Daarin mis ik dus jouw toegevoegde waarde. Of is dat alleen het idee?

Dan nog een vraagje: Hoe ga je het eigendom van het project regelen? Word jij de eigenaar of kan de programmeur zoveel kloons aanmaken/verspreiden als dat hij/zij leuk vindt? Alleen een vermelding op een cv is niet zo spannend, dat brengt geen brood op de plank.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

22/08/2007 13:17:00
Quote Anchor link
Heb je al een plan opgezet hoe ver jou pagina het gaat schoppen in de webwereld? Wat heeft jou website wat andere niet hebben? Wat zijn de functionele eissen? Wat wordt bijvoorbeeld het domein? pietjepukmuziek.nl zou bijvoorbeeld weinig kans maken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.