Met PHP een word document naar PDF converteren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jelmer

Jelmer

18/10/2005 19:55:00
Quote Anchor link
Hallo,

In een content management systeem wil ik graag een word document converteren naar een pdf document.

Uiteraard moet dat automatisch gebeuren.
Na enig speurwerk kom ik wel een aantal oplossingen tegen echter moet er altijd open office of office geinstalleerd staan op de betreffende server.

Aangezien het gaat om een website die gehost is bij een hostingsbedrijf hebben wij helaas niet de rechten de desbetreffende software daarop te installeren.

Misschien dat iemand hier weet als het mogelijk is om dat een word document op deze wijze om te zetten naar pdf.. ?

Alvast bedankt,

Jelmer
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 14:26:41
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/10/2005 21:07:00
Quote Anchor link
http://nl2.php.net/manual/nl/function.pdf-new.php

Moet je al een heel eind mee komen volgens mij...

Weet alleen niet zeker of je niet office of iets dergelijks ervoor nodig hebt... Zie het niet staan, en meestal geeft PHP.net toch degelijke waarschuwingen voor zulk soort benodigdheden.
 
Winston Smith

Winston Smith

18/10/2005 22:28:00
Quote Anchor link
Die functie is niet voor Word-documenten me dunkt.
Blijft het probleem dus hoe je de inhoud uit een Word-document haalt, het in een pdf zetten moet met die (en andere pdf-gerelateerde) functie(s) lukken.
 
Jelmer

Jelmer

19/10/2005 10:58:00
Quote Anchor link
thats the problem idd...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.