Met spoed gezocht: Programmeur op locatie te Borger

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marijn Poelman

Marijn Poelman

31/01/2012 09:17:10
Quote Anchor link
Ik ben met spoed opzoek naar een programmeur die bij ons op kantoor kan programmeren.

Soort werkzaamheden:
programmering

Omschrijving van de werkzaamheden:

PHP en MySQL

Budget voor dit project:
In overleg

Deadline:
Vandaag gedurende de hele dag (z.s.m.)

BTW-nummer verplicht:
nee

Alle overige informatie:
Opzoek naar een programmeur die bereid is vandaag (31-01-2012) bij ons op locatie te Borger (Drenthe) te programmeren. Vergoeding in overleg.

Zo spoedig mogelijk!
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 16:28:09
 
Frank WD

Frank WD

31/01/2012 09:47:19
Quote Anchor link
Het lijkt mij denk ik een stuk makelijke als je misschien wat meer over de werkzaamheden verteld. Zoals wat moet er geprogrameerd worden enz.......
 
Marijn Poelman

Marijn Poelman

31/01/2012 09:53:16
Quote Anchor link
Lijkt me duidelijk. Programmeren in PHP en MySQL zoals in topic hierboven vermeld.

Daarbij rekening houdend met de volgende punten:
- Enige kennis m.b.t. Smarty
- Netjes werken
- Inspringen
- Commentaar in code
- Veilig programmeren

OOP is niet nodig. Maar bovenstaande lijkt me toch allemaal vanzelfsprekend.
Ik ga geen uitspraken doen wat voor opdracht het precies betreft, maar is ook niet relevant denk ik.
 
Frank WD

Frank WD

31/01/2012 09:55:54
Quote Anchor link
Ik denk dat het wel relevant is om wat voor opdracht het gaat.
Want als ik een leden systeem verwacht en jij komt met een voorraad beheer aan. Dan sta ik behoorlijk met mijn leden systeem met blok voor kl*ten.
 
Marijn Poelman

Marijn Poelman

31/01/2012 09:58:15
Quote Anchor link
Nee hoor, want ik verwacht niet dat je kant en klare systemen mee neemt.
Er staat dat de werkzaamheden programmeren betreft. Wanneer je de talen beheerst ben je dus in staat het meeste te maken.

Wanneer je voor een leden systeem een registratie pagina kan maken, kan je ook een formulier maken om voorraad in te voeren. Wanneer je leden kan bewerken, kan je je voorraad ook bewerken. De manier blijft het zelfde...
 
Kees Schepers

kees Schepers

31/01/2012 10:00:25
Quote Anchor link
Misschien kun je er beter bij zetten hoeveel jaar ervaring de persoon in kwestie moet hebben. Ik neem tevens aan dat het gaat om een freelance opdracht?

Zou je ook het bedrijf erbij willen vermelden conform de richtlijnen?

Verder zou ik het breder uitzetten over meerdere netwerken als je iemand met zo'n hoge spoed zoekt.
 
Marijn Poelman

Marijn Poelman

31/01/2012 10:03:47
Quote Anchor link
Aantal jaren ervaring maakt weinig uit. Persoon in kwestie moet in staat zijn zelfstandig scripts te maken in de trant van Insert, Edit, Delete. Daarnaast standaard content uit DB halen en eventueel wat filteren. Niet veel spannends. Iemand met 1 jaar ervaring kan misschien wel beter programmeren dan iemand met 5 jaar ervaring. Hangt van de persoon af. Het is geen hogere wiskunde wat ik vraag. Enkel wat zelfstandigheid en iemand die toch redelijk kan programmeren.

Bedrijfsgegevens:
Poelman Automatisering
Bloemdijk 2A
9531 JL Borger
Email: info [at] poelmanautomatisering [dot] nl

Ik heb het tevens uitgezet op Sitedeals en wat mensen in mijn netwerk gevraagd. Valt echter niet mee!
 
Frank WD

Frank WD

31/01/2012 10:07:07
Quote Anchor link
Marijn,

Denk dan dat onze denkwijze van elkaar verschild en de kijk op relevantie anders bepalen. Ik ga namelijk niet bijvoorbeeld na een auto garage om te vragen na "ïets" wat kan rijden en waar de prijs bespeekbaar is. Deze verkoper zal komen met waarschijnlijk een mooie auto. Maar das jammer voor de verkoper want je wou geen auto maar toch eigenlijk een vrachtwagen.

Ontopic:
Succes met de opdracht.

EDIT:
Wat je vraagt dat beheers ik wel. Maar wat is de opdracht altans wat moet de uitkomst worden. Mag je ook toelichten via PM als je dat liever hebt.
Gewijzigd op 31/01/2012 10:11:09 door Frank WD
 
TJVB tvb

TJVB tvb

31/01/2012 10:19:43
Quote Anchor link
@Marijn, als je iets meer informatie kunt sturen heb ik vanavond wel tijd. Maar dat is niet op locatie en voor een hoger uurloon dan wat je in dit topic zet: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/gezocht-programmeur-voor-langere-samenwerking/81627/ (Maar uurloon zegt natuurlijk ook weer niet zo veel)
Als je nog op zoek bent kun je een pm sturen.
 
Marijn Poelman

Marijn Poelman

31/01/2012 10:23:05
Quote Anchor link
Enkel op locatie. Uurloon is zoals ik in dit topic heb staan bespreekbaar.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

31/01/2012 10:49:56
Quote Anchor link
Marijn Poelman op 31/01/2012 10:23:05:
Enkel op locatie.
Succes
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.