Mijn eerste website *

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »
Mosiba Mosiba

Mosiba Mosiba

08/04/2011 03:38:28
Quote Anchor link
Dag iedereen graag zou ik jullie mening willen krijgen over mijn website.
Dit is mijn eerste website en zou graag tips krijgen hoe ik bepaalde dingen anders kan doen etc.

Mijn website is : www.mosiba.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 12:00:43
 
Sander A

Sander A

08/04/2011 08:40:36
Quote Anchor link
Ik vind de website niet mooi,

De achtergrond is erg druk met die 2 patronen in grijs en rood. Ook zit er erg veel grijs in en is hij erg blokkig.

De kleur van links sluit niet aan bij de rest.

Ook als het menu rondloopt doet de mouseover dat niet.

Er is ook niet duidelijk zichtbaar wat je website nou levert. Het is een samenhangsel van vanalles
Gewijzigd op 08/04/2011 08:42:16 door Sander A
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

08/04/2011 08:44:51
Quote Anchor link
Klopt dit wel?
Afbeelding
 
Mosiba Mosiba

Mosiba Mosiba

08/04/2011 12:21:50
Quote Anchor link
Dag Sander en Yearupie bedankt voor jullie reactie,

Maar hoe denk je dat ik het dan wel moet veranderen, moet ik de plaatjes weg halen en normale kleuren in doen of heb jij beter idee ?

Yearupie nee dat klopt niet dat was ik vergeten te veranderen en moet weg, bedankt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/04/2011 12:26:11
Quote Anchor link
Als ik de bovenkant selecteer kom ik dit tegen:

Quote:
Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosibaMosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosibaMosiba mosiba M


Wat is daar het praktisch nut van?
 
Mosiba Mosiba

Mosiba Mosiba

08/04/2011 12:46:08
Quote Anchor link
Dat is nu weg als het goed is.
 
Sander A

Sander A

08/04/2011 13:56:09
Quote Anchor link
Mosiba Mosiba op 08/04/2011 12:21:50:
Dag Sander en Yearupie bedankt voor jullie reactie,

Maar hoe denk je dat ik het dan wel moet veranderen, moet ik de plaatjes weg halen en normale kleuren in doen of heb jij beter idee ?


Ik zou een totaal andere opzet maken, doe anders eens wat research op internet naar mooie ontwerpen voor inspiratie
 
Maikel  B

Maikel B

08/04/2011 14:04:27
Quote Anchor link
Let ook op je taal.
Je gebruikt nu Nederlands, engels en een mengelmoes van beide door elkaar heen.
Kies een taal die je wilt gaan gebruiken en let op je spelling.

Promote = Promoten?

In het menu zeg je Documentair en in de flash banner Documentairies maar volgens mij is het juiste Documentaires.

En in je flash banner Bizarre nieuws?
wat is bizarre?
Als je het icm Nieuws wilt gebruiken is het Bizar Nieuws.

En ook je content is een zootje. Alles loopt door elkaar. Er is te veel verschil aan inhoud etc.
Maar de opzet is er en die is wel leuk als eerste site.


Neem dit op als opbouwende kritiek en niet als negatieve kritiek ;)
 
Mosiba Mosiba

Mosiba Mosiba

08/04/2011 14:24:05
Quote Anchor link
Ja natuurlijke neem ik dit op als opbouwende kritiek, ik stel het op prijs dat jullie allen de moeite nemen om het door te kijken en er feedback op te geven.

Ik heb hem vandaag ook eigenlijk officieel online gezet vandaar dat ik ook om feedback vroeg.
Gewijzigd op 08/04/2011 14:26:20 door Mosiba Mosiba
 
Bart Pasmans

Bart Pasmans

08/04/2011 16:14:15
Quote Anchor link
Zeker niet verkeerd vind ik voor een eerste website.
Neem inderdaad wel de comments van de heren hierboven serieus en doe er zeker wat mee.

ik denk dat je zeker op het goede pad bent, en ja hopelijk kunnen we wat van elkaar leren!

Heel veel succes ermee!
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

08/04/2011 16:26:19
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.