Mijn eerste website *
Dag iedereen graag zou ik jullie mening willen krijgen over mijn website.
Dit is mijn eerste website en zou graag tips krijgen hoe ik bepaalde dingen anders kan doen etc.
Mijn website is : www.mosiba.nl
Dit is mijn eerste website en zou graag tips krijgen hoe ik bepaalde dingen anders kan doen etc.
Mijn website is : www.mosiba.nl
Ik vind de website niet mooi,
De achtergrond is erg druk met die 2 patronen in grijs en rood. Ook zit er erg veel grijs in en is hij erg blokkig.
De kleur van links sluit niet aan bij de rest.
Ook als het menu rondloopt doet de mouseover dat niet.
Er is ook niet duidelijk zichtbaar wat je website nou levert. Het is een samenhangsel van vanalles
De achtergrond is erg druk met die 2 patronen in grijs en rood. Ook zit er erg veel grijs in en is hij erg blokkig.
De kleur van links sluit niet aan bij de rest.
Ook als het menu rondloopt doet de mouseover dat niet.
Er is ook niet duidelijk zichtbaar wat je website nou levert. Het is een samenhangsel van vanalles
Gewijzigd op 08/04/2011 08:42:16 door Sander A
Dag Sander en Yearupie bedankt voor jullie reactie,
Maar hoe denk je dat ik het dan wel moet veranderen, moet ik de plaatjes weg halen en normale kleuren in doen of heb jij beter idee ?
Yearupie nee dat klopt niet dat was ik vergeten te veranderen en moet weg, bedankt.
Maar hoe denk je dat ik het dan wel moet veranderen, moet ik de plaatjes weg halen en normale kleuren in doen of heb jij beter idee ?
Yearupie nee dat klopt niet dat was ik vergeten te veranderen en moet weg, bedankt.
Als ik de bovenkant selecteer kom ik dit tegen:
Wat is daar het praktisch nut van?
Quote:
Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosibaMosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosiba Mosiba mosibaMosiba mosiba M
Wat is daar het praktisch nut van?
Dat is nu weg als het goed is.
Mosiba Mosiba op 08/04/2011 12:21:50:
Dag Sander en Yearupie bedankt voor jullie reactie,
Ik zou een totaal andere opzet maken, doe anders eens wat research op internet naar mooie ontwerpen voor inspiratie
Let ook op je taal.
Je gebruikt nu Nederlands, engels en een mengelmoes van beide door elkaar heen.
Kies een taal die je wilt gaan gebruiken en let op je spelling.
Promote = Promoten?
In het menu zeg je Documentair en in de flash banner Documentairies maar volgens mij is het juiste Documentaires.
En in je flash banner Bizarre nieuws?
wat is bizarre?
Als je het icm Nieuws wilt gebruiken is het Bizar Nieuws.
En ook je content is een zootje. Alles loopt door elkaar. Er is te veel verschil aan inhoud etc.
Maar de opzet is er en die is wel leuk als eerste site.
Neem dit op als opbouwende kritiek en niet als negatieve kritiek ;)
Je gebruikt nu Nederlands, engels en een mengelmoes van beide door elkaar heen.
Kies een taal die je wilt gaan gebruiken en let op je spelling.
Promote = Promoten?
In het menu zeg je Documentair en in de flash banner Documentairies maar volgens mij is het juiste Documentaires.
En in je flash banner Bizarre nieuws?
wat is bizarre?
Als je het icm Nieuws wilt gebruiken is het Bizar Nieuws.
En ook je content is een zootje. Alles loopt door elkaar. Er is te veel verschil aan inhoud etc.
Maar de opzet is er en die is wel leuk als eerste site.
Neem dit op als opbouwende kritiek en niet als negatieve kritiek ;)
Ja natuurlijke neem ik dit op als opbouwende kritiek, ik stel het op prijs dat jullie allen de moeite nemen om het door te kijken en er feedback op te geven.
Ik heb hem vandaag ook eigenlijk officieel online gezet vandaar dat ik ook om feedback vroeg.
Ik heb hem vandaag ook eigenlijk officieel online gezet vandaar dat ik ook om feedback vroeg.
Gewijzigd op 08/04/2011 14:26:20 door Mosiba Mosiba
Zeker niet verkeerd vind ik voor een eerste website.
Neem inderdaad wel de comments van de heren hierboven serieus en doe er zeker wat mee.
ik denk dat je zeker op het goede pad bent, en ja hopelijk kunnen we wat van elkaar leren!
Heel veel succes ermee!
Neem inderdaad wel de comments van de heren hierboven serieus en doe er zeker wat mee.
ik denk dat je zeker op het goede pad bent, en ja hopelijk kunnen we wat van elkaar leren!
Heel veel succes ermee!
Controleer of je wel voldoet aan de 'standaard':
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mosiba.nl%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mosiba.nl%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0