Mijn ideeenbus is leeg, heeft iemand nog wat suggesties?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

23/01/2015 01:39:39
Quote Anchor link
Om een lang verhaal kort te maken. In het verre verleden heb ik een weddenschap afgesloten om een multiplayer website op te bouwen from scratch zonder enige hulp van externe hulpmiddelen zoals Flash, Java, enzovoorts. Alle browser geintegreerden zoals c-sharp (cshtml), c+, javascript & etcetera zijn toegestaan.

Het from scratch gedeelte is gelukt mijn servergebakje draait op een Sourcemage Linux. Mijn thuisprutsgebakje (apache + mysql + php) kent de ondersteuning voor een; c-sharpe, c+, delphi & etcetera + & geen idee?.

Oke, tot zover ben ik gekomen, wat is hier raadzaam? Het geheel is klaar inclusief database, Database engineering zuigt zwaar. Er moeten slechts nog wat pagina's gevuld worden in een logische volgorde,de functies zittten onder de buttons; oefen, info, spelen, wat is in dit geval de beste oplossing?
Afbeelding
Gewijzigd op 23/01/2015 02:36:57 door Yoop Overmaat
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 18:42:20
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

23/01/2015 02:34:16
Quote Anchor link
Jouw uitleg is erg kort door de bocht. Je geeft aan dat database engineering zwaar zuigt? wat bedoel je hier precies mee?
Functies zitten onder de button? Hoe bedoel je?
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

23/01/2015 03:45:37
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 23/01/2015 02:34:16:
Jouw uitleg is erg kort door de bocht. Je geeft aan dat database engineering zwaar zuigt? wat bedoel je hier precies mee?


Met saai bedoel het geijkte verhaal van hoe zet ik de vereiste gegevens in een database & wat wil ik ermee? Als je met een vooropgezet plan werkt is het simpel, dus saai.

Frank Nietbelangrijk op 23/01/2015 02:34:16:
Functies zitten onder de button? Hoe bedoel je?


Met de term;"onder de button", geef ik aan dat ik nog niet weet wat ik er mee wil.
Gewijzigd op 23/01/2015 04:23:31 door Yoop Overmaat
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.