Mijn site....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »
Bo az

Bo az

15/09/2003 18:36:00
Quote Anchor link
Dit was mijn idee, dus ik zal maar beginnen ook...

Meteen met niet mijn mooiste site maar mijn homepage die ik vooral gebruik om te testen wat ik kan en de site wordt dus ook nogal vaak helemaal veranderd...

adres:
www.boaz.tmfweb.nl

Edit: En dan doet ie het momenteel niet... (host dev-c licht er uit...)

Edit: Edit: Hij doet het weer (17-09-2003) Relaxed!

mzzl Boaz
Gewijzigd op 17/09/2003 20:41:00 door Bo az

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 04:33:14

Miranda Verburg

Miranda Verburg

15/09/2003 18:47:00
Quote Anchor link
haai boaz!! ik zie bovenaan in de titel: Welkom op Boaz' site! en daarna verschijnt er: De pagina kan niet weergegeven worden. volgens mimi klopt hier iets niet! :)

Bo az

Bo az

15/09/2003 19:22:00
Quote Anchor link
Staat achter Edit:

de host is vaag aan het doen, dat heb je als alles gratiz moet hè...

Miranda Verburg

Miranda Verburg

15/09/2003 19:29:00
Quote Anchor link
aj jammer zeg :(

Bo az

Bo az

15/09/2003 23:22:00
Quote Anchor link
Ik zal toch beginnen, maar dan maar met een andere:

http://members.lycos.nl/ysselschool/

(Ook gratis host dus kan soms ook vaag doen...)

Miranda Verburg

Miranda Verburg

16/09/2003 08:03:00
Quote Anchor link
haaii boaz!! ik zal zometeen even kijken :)

16/09/2003 08:10:00
Quote Anchor link
euh Boaz...

Je hebt nu zo'n members.lycos site gemaakt, net als ik maar daar heb je aan de rechterkant zo'n vaag frame. Als je dat weg wil hebben moet je een vraagteken achter de url zetten, want bij de broncode staat een frameset( in JAVASCRIPT!!!!) en daar staat ergensheel vaag "name = ?" en bij ij werkt dat.

laterzz, Johan

16/09/2003 08:48:00
Quote Anchor link
Leuke site boaz. Ziet er ook leuk uit behalve die lelijke lycos frames aan de zijkant.

De vormgeving van de site kan alleen wel wat beter denk ik. Verder erg orrigineel.

B a s
Beheerder

B a s

16/09/2003 14:17:00
Quote Anchor link
Boaz, kun je geen andere host vinden?? toch zwaar irritant lijkt mij beide hosts met al die ads en andere mankementen.. www.portland.co.uk werkt volgens mij wel goed.. uploaden is iets traag maar de site laad verder wel snel .. zelf vroeger ook accountje gehad daar..

Bo az

Bo az

16/09/2003 17:10:00
Quote Anchor link
Ja dat alles gratis moet is echt heel erg *******

maarja ik ga niet voor mijn te trage school zonder andere website ook nog eens betalen...

Ik had HET gevonden (www.dev-c.nl) maar kan je eerst niet meer registreren (met als gevolg dat alleen mijn homepage er staat) en nu ligt de hele host er uit :( ik zal eens op dat adres kijken Bas bedankt!

Edit: Mijn sterkste punt is ook niet vormgeving daarom zit ik ook op de Vrijeschool! :)
Vond deze zelf eigelijk wel aardig gelukt.
Gewijzigd op 16/09/2003 17:11:00 door Bo az

Miranda Verburg

Miranda Verburg

16/09/2003 17:39:00
Quote Anchor link
mwa :) vind het ook wel een leuke site eigenlijk

B a s
Beheerder

B a s

17/09/2003 08:27:00
Quote Anchor link
Boaz, dev-c/xszone had ik ook. Ik had milkbone.xszone.nl :) ken die dude persoonlijk.. op de site staat dattie bezig is met verhuizing o.i.d. vervelend idd :) maar is/was erg goede service..

Bo az

Bo az

17/09/2003 17:55:00
Quote Anchor link
Nou dan hoop ik maar dat, dat zo blijft want ik was er ook erg teverden over, het was precies wat ik zocht!

Brian Valenburg

Brian Valenburg

17/09/2003 18:01:00
Quote Anchor link
maar boaz, als je naar die tmf site gaat word hij wel doorgelinkt naar subdomein.dev-c.nl

Bo az

Bo az

17/09/2003 20:39:00
Quote Anchor link
hee ja hij doet het weer...

Relaxed!

En je wordt eerst door gelinkt naar chello en dan pas naar dev-c.
Maar das een lang verhaal.

Ohja, het adres nog maar een keer: www.boaz.tmfweb.nl
Gewijzigd op 17/09/2003 20:41:00 door Bo az

Sander D

Sander D

18/09/2003 09:14:00
Quote Anchor link
Hallo Boaz. Ik had nog niet gereageerd op jou pagina omdat hij het voorheen niet deed. Maar nu hij het doet kan ik dus mijn mening hierover geven.

Ik vind dat je het goed hebt gedaan en dat de kleuren goed bij elkaar passen. Zag bij 'sites' dat je veel met flash bezig bent. Heb je nog andere pagina's gemaakt?

Bo az

Bo az

18/09/2003 15:00:00
Quote Anchor link
Helaas niet, wel eens maar niets boeiends, ik heb helaas niks om pagina's voor te maken...

Met flash werkte ik eerst veel maar heb het de laatste tijd een beetje verwaarloosd omdat ik PHP ontdekt had en dat vind ik ook wel leuk!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.