Mobiel opent bestand niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full-Stack Lead Java Developer ( € 80K - &eur

No Relocation! Our client is looking for a Senior Full-Stack Java Developer to join their team and help drive their digital innovation agenda! You will be surrounded in back- and front-end to know your way around in both. Your strong attention to detail, curiosity and value adding insights help to realise our goals. You are eager, can manage the diverse responsibilities and take pride and joy in delivering results. Client Details No Relocation! Key-Account of Michael Page, Large multinational bank, International and diversity focused Description No Relocation! The ambition of our client is to democratise financial planning, to give people

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar FileNet P8 suite Overheid

Bedrijfsomschrijving De organisatie waarbinnen je aan de slag zal gaan levert diensten aan een groot aantal ministeries binnen Nederland. De systemen die zij beheren worden dan ook dagelijks door duizenden medewerkers gebruikt. Hierdoor is het van groot belang dat deze systemen altijd optimaal werken. Recent is er een project gestart waarbij een deel van de huidige systemen vernieuwd gaan worden. Voor de afdeling die verantwoordelijk is voor het inrichten en beheren van de nieuwe omgeving zijn mij momenteel opzoek naar een Java ontwikkelaar met kennis op het gebied van FileNet. Als FileNet Ontwikkelaar ga jij er samen met jouw DevOps

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »

Software Developer C#

Organization Within business line Applications, software groups address the area of complex machine control software. You will be end-to-end responsible for realization of software in C# . This is done using a scrum/Agile way of working. As a Software Developer you will act as fast learning software professional, and contribute to software realization using a disciplined agile/scrum based way of working. You apply software engineering practices such as requirements engineering (user story definition), object oriented analysis and design, implementation in C#, testing, and integration. You are eager to pick up knowledge on semiconductor fab automation and throughput models. What are

Bekijk vacature »

Java developer (medior & senior)

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Java Software Engineers met ervaring in back-end en front-end software ontwikkeling. Ben jij de Java Software Engineer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt?

Bekijk vacature »

Erv.Software Ontwikkelaar voor slimme oplossingen

Dutch is mandatory for this position. Ervaren Software Ontwikkelaar voor slimme oplossingen binnen de Transport & Logistiek (C#.NET/Azure/65K/R’dam) Jij gaat samen met collega’s (complexe) logistieke vraagstukken oppakken, met als doel slimme software oplossingen te bedenken en te ontwikkelen. Een maaltijd box leverancier van Nederland was op zoek naar een oplossing om hun logistieke processen te optimaliseren en de klantervaring te verbeteren. Hiervoor is een app gebouwd die het hele distributie proces inzichtelijk maakt van magazijn tot bezorger, en van klantenservice tot aan klant. Je kan zien waar welke bezorger zich bevind, maar ook welke tempratuur de producten op dat moment

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een marktleider op het gebied van Software ontwikkeling omtrent medewerker applicaties. Hiermee helpen ze klanten met het optimaliseren van bedrijfsprocessen en verduurzamen van de bedrijfsvoering. Innovatie en ontwikkeling staat daarom dan ook hoog in het vaandel. Je collega's hebben een open, informele werksfeer gecreëerd waar de dialoog altijd kan worden aangegaan. Als PHP developer ga je aan de slag met het realiseren van web applicaties on-premise en in de Cloud. Je schrijft innovatieve, maar ook robuuste codes en houdt hierbij rekening met Security aspecten. De codes die je schrijft en de koppelingen die jij realiseert hebben

Bekijk vacature »

Smart Manufacturing Consultant

To accelerate value realization through digital manufacturing, companies need to adopt digital ways of working to increase quality with efficiency from manufacturing processes through hyper automation, autonomous robotics, and connected digital workers. Since there is so much incoming data to be collected and interpreted — from sensors, devices, machines, lines and workers — they need to leverage cloud-based platforms and data analytics solutions to optimize business KPIs, enabling intelligent asset management and new connected and outcome-based services. The centralization of OT data in the IT landscape drives further digitalization and standardization of supply chain processes allowing the workforce in the

Bekijk vacature »

Software Developer / full-stack

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie binnen de zakelijke dienstverlening zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van zowel Java als front-end technieken als Angular. Het betreft een organisatie bestaande uit ongeveer 100 mensen die klaar staan voor ruim twee duizend klanten. De organisatie staat bekend om het feit dat zij met hun kwalitatief goede dienst een van de snelste zijn. Dit valt op in de markt en dit bewerkstelligen zij door alles zoveel mogelijk te automatiseren. IT, en software development in het bijzonder, wordt als erg belangrijk gezien. Het complexe applicatie landschap is geheel maatwerk en geschreven

Bekijk vacature »

.Net Developer - Game Development - .Net Core/Micr

Voor een informele en hechte club nabij Leiden zoek ik ivm uitbreiding en groei van het bedrijf en de games een .Net C# Developer voor het ontwikkelen (en spelen!) van internationaal succesvolle games. De afgelopen jaren is dit bedrijf verdubbeld van 29 naar 58 man, waarvan 23 developers en blijft maar groeien. Hun games (iOS en Android) worden dagelijks door miljoenen internationale gebruikers gespeeld en dit aantal blijft maar groeien. Door dit succes blijft ook de organisatie groeien waarvoor zij 2 developers zoeken. Je bent samen met je multidisciplinair DevOps Scrum teamteam verantwoordelijk voor de gehele SDLC van de bestaande

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan de vooravond van de implementatie van een gloednieuw applicatiehuis, waar OutSystems een belangrijke rol in speelt. Binnen deze rol word je als OutSystems Developer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uiteenlopende applicaties met OutSystems. Om het nieuwe applicatiehuis te implementeren

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / financiële organisatie

Bedrijfsomschrijving Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er wordt gewerkt met de nieuwste moderne ontwikkeltechnieken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het implementeren van gloednieuwe features! Zo is er bijvoorbeeld onlangs een interface met Robotics gebouwd en zijn er veel stand-alone systemen die de komende periode moeten worden vervangen. Kennis van API's is dus zeker noodzakelijk. Je hebt nauw contact met de business om requirements te achterhalen en deze te vertalen naar

Bekijk vacature »

Ervaren full-stack C# developer, .NET CORE, Typesc

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »

Webdeveloper

Functieomschrijving Voor een detacheerder in de ict, gevestigd in Delft, zijn we op zoek naar iedereen met kennis van programmeertaal. Dit bedrijf heeft opdrachten bij verschillende organisaties, denk aan is front-end, back-end, embedded systems, mobile apps en data science. Naast bovenstaande kennis kan jij collega's motiveren en enthousiasmeren met daarbij efficiëntie en kwaliteit hoog in het vaandel. Aangezien je soms in een project werkt is samenwerken met andere ontwerpers, programmeurs en interactiedeskundigen niet weg te denken. Tot slot is het belangrijk dat jij van afwisseling houdt en snel werkzaamheden op pakt. Jij vindt werken op projectbasis leuk! Het zou ook

Bekijk vacature »

Javascript Developer gezocht met passie (Vue.js/No

Bedrijfsomschrijving Voor een toffe scale-up organisatie zijn wij op zoek naar een Javascript Developer met passie voor het vak! Dit hightech bedrijf is op zoek naar uitbreiding voor een klein maar sterk ontwikkelteam. Door de scale-up fase waar ze nu in zitten is er nog geen vaste structuur waardoor je dus als team veel verantwoordelijkheid krijgt over het project. Het bedrijf bestaat uit 20 gepassioneerde mensen waarvan de meeste consultant zijn. De consultants zetten de software in die jij met jouw team bouwt voor klanten in diverse branches zoals de zorgsector. De cultuur is hier erg open door de scale-up

Bekijk vacature »
Victor Php

Victor Php

13/09/2010 21:39:38
Quote Anchor link
Hallo,

Ik probeer een programma, teamviewer, op mijn mobiel te draaien. Het is een .exe en geeft dus ook aan dat het een niet-ondersteunend bestandstype is. Nu is mijn vraag: Kent iemand een soortgelijk programma dat voor m'n mobiel én voor m'n pc is?
Ik wil ze graag met elkaar laten verbinden en dat werkt niet, omdat mijn samsung star hem niet opent.

Alvast bedankt!

GreetzZzZzZZzz,,
Victor

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2020 21:46:48

Hipska BE

Hipska BE

13/09/2010 22:26:43
Quote Anchor link
wil je het scherm van je pc op je mobiel zien of omgekeerd?

In het eerste geval kan je best zoeken naar een Java Mobile VNC Viewer en een VNC server op je pc.

Victor Php

Victor Php

14/09/2010 06:42:15
Quote Anchor link
Okee! Ik zal even zoeken..

-Edit-

Je moet volgensmij op je mobiel dan wel op internet kunnen..
En dat was dus net niet de bedoeling ^_^

Iemand andere oplossing?

Toevoeging op 14/09/2010 18:51:35:

Ik had iets gevonden: RDP
Maar dat is volgens mij gewoon teamviewer..
Ik zoek dus een alternatief..

Weet iemand zoiets?
Gewijzigd op 14/09/2010 06:44:28 door Victor Php

Victor Php

Victor Php

16/09/2010 08:24:40
Quote Anchor link
Bump

Niek s

niek s

16/09/2010 10:06:55
Quote Anchor link
Victor Php op 13/09/2010 21:39:38:
GreetzZzZzZZzz,,
Victor

..... Dude

Anyway.
Dat je een .exe op je mobiel probeerd te openen zegt eigenlijk al wel weer genoeg (over algemeen verstand/denk vermogen), als je een samsung star hebt.
En hoe wil jij een verbinding met je PC openen, zonder een verbinding te willen? Want dat zeg je eigenlijk, met je "zonder op internet"...

Hipska BE

Hipska BE

16/09/2010 13:01:34
Quote Anchor link
Verbinding met je PC op eender welke manier dan ook is onmogelijk zonder netwerkconnectie.

Via bluetooth kan je ook bestanden van de ene naar de andere plaatsen..

Victor Php

Victor Php

16/09/2010 17:36:44
Quote Anchor link
De bedoeling was dat ik gewoon dingen op m'n pc kon doen, zonder dat ik daadwerkelijk achter de pc zit.

Met teamviewer kan je dat met andere pc´s.
Nu staat er op hun site (http://www.teamviewer.com/) dat ze ook iets hebben voor mobiel. (Ben er trouwens al achter gekomen dat dat voor de iPhone of iPod touch is..)

Ik had niet gezien dat het een exe bestand is toen ik het aan het overzetten was.
En nee, ik ben niet blind... gewoon 'overheen' gelezen ;-).

@ niek s
Ik kan denken, dat is het probleem niet.
Niet te snel conclusies trekken :)

@Hipska BE
Dus ik moet een internet verbinding hebben? dat was namelijk net niet de bedoeling.

Het probleem van Bluetooth is dat je naast je computer moet staan.. dan kan je dus net zogoed gewoon achter de pc zitten.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.