mollie naar mij laten reageren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lex moen

lex moen

15/08/2011 12:15:09
Quote Anchor link
Ik heb een mollie popup die iemand laat bellen en na betaling, automatisch een file aanbied ter downloading. werkt perfect. Ik wil nu mollie na betaling naar mijn site een bericht laten sturen dat er een betaling verricht is. daartoe zou ik <report>http://www.silenus.eu/report.php</report> moeten aangeven, maar het is me dan niet duidelijk wat ik krijg van mollie. ik ben dan alleen geinteresseerd in <payed>true</payed> maar hoe wordt dat nou aangeleverd? en hoe kan ik dat aanpakken in een phpstukje?

bedankt

lex
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 11:05:56
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/08/2011 12:31:19
Quote Anchor link
Het ziet er uit dat je in je eerste request (de pop-up) een XML verstuurd waarin je de report-URL meegeeft en nadat de betaling is gedaan je van Mollie een XML terugkrijgt (waar <payed> in staat). Die moet je dan inlezen.

Over XML inlezen is her en der genoeg te vinden.

(ik heb geen ervaring met Mollie, dus bovenstaande is een gok)

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 15/08/2011 12:31:40 door Elwin - Fratsloos
 
Lex moen

lex moen

15/08/2011 17:37:28
Quote Anchor link
tot zover begrijp ik het ja, maar hoe krijg ik dan de gegevens van mollie in xml over in php of naar de sqldatabase? heeft iemand een voorbeeld wat ik kan napluizen?

lex
 
JacK S

JacK S

29/09/2011 12:45:44
Quote Anchor link
@Lex Moen

Zou ik dat downloadscript eens mogen bekijken. Ik heb het idee dat op mijn manier de download link terug gestuurd wordt naar Mollie, omdat Mollie ook het script aanroept.

Bedankt Jacco
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

29/09/2011 14:55:40
Quote Anchor link
Is daar niks bij mollie zelf over te vinden?, Voor ideal hebben ze een goede documentatie en zelfs php classes.

edit: ik denk nog steeds sneller dan ik type :-(
Gewijzigd op 29/09/2011 14:56:41 door Ger van Steenderen
 
JacK S

JacK S

29/09/2011 17:12:37
Quote Anchor link
Ik vind over sms en ivr niet zoveel documentatie.
Mijn script wordt inderdaad wel aangeroepen door Mollie. Dat zie ik ook in de logfile. Maar als ik dan een ander script aanroep, waarin ik een download forceer, dan zie ik niks gebeuren. Terwijl dit wel goed gaat, als ik het script dat mollie aanroept, zelf aanroep. Dan wordt de download ook geforceerd. Ik ben dus bang dat de download geforceerd wordt bij mollie (en dus niks zie gebeuren).

Gr. Jacco
 
JacK S

JacK S

09/10/2011 16:42:10
Quote Anchor link
Heeft er verder nog iemand een mollie download script ter inzage?
 
JacK S

JacK S

30/12/2011 07:53:58
Quote Anchor link
Opgelost
 
- SanThe -

- SanThe -

30/12/2011 08:09:08
Quote Anchor link
Graag ook even de oplossing vermelden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.