-moz-border-radius

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »
Karel hertens

karel hertens

21/10/2010 00:07:38
Quote Anchor link
-moz-border-radius

Ik heb dit dus gebruik in css file:
#home-third-left {
-moz-border-radius:5px 5px 5px 5px;
border:1px solid #14BEF0;
float:left;
}

In firefox worden de hoekjes mooi rond maar in IE gebeurd dit niet en zijn de hoekjes recht.
Weet iemand hier een oplossing voor? css hack ofzo?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 10:20:18

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

21/10/2010 00:14:20
Quote Anchor link
Dit werkt dus niet met IE..
Wat je kunt doen is met plaatjes werken..

Joey Drieling

Joey Drieling

21/10/2010 07:15:22
Quote Anchor link
In IE9 werkt dit wel aleen voor oudere IE kan je een HTC fix bestand gebruiken samen met IE conditional comand. Werkt prima google maar.
Gewijzigd op 21/10/2010 07:17:49 door Joey Drieling

Wouter J

Wouter J

21/10/2010 07:59:59
Quote Anchor link
-moz- staat voor mozilla of te wel FireFox.
Je hebt ook nog -o- voor Opera en -webkit- voor de webkit browsers (chrome en safari).

Met IE9 krijgen we ook nog -ms-. Maar voorlopig werkt dit niet. Dit kun je oplossen door middel van jQuery corners.

Succes!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2010 10:29:25
Quote Anchor link
Of nog beter:

http://css3pie.com/

In IE9 werkt het geloof ik wel met:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
border-radius:5px 5px 5px 5px;
Gewijzigd op 21/10/2010 10:30:13 door - Ariën -

Niels K

Niels K

21/10/2010 11:03:06
Quote Anchor link
Het beste is om met plaatjes te werken. Dan weet je zeker dat het werkt!

Milo S

Milo S

21/10/2010 13:34:34
Quote Anchor link
@ Niels, vind ik niet... plaatjes vind ik ten eerste onhandig werken heel veel code voor een simpel rondje :S, daarbij IE9 ondersteund wel CSS3 en opera, firefox en safari ook! Dus lekker voor CSS3 kiezen :D

Wouter J

Wouter J

21/10/2010 13:45:36
Quote Anchor link
Ik zal nu nog niet voor CSS3 kiezen, aangezien het niet door elk browser is ondersteunt.
En daarnaast zijn die -moz-, -o- en -webkit- natuurlijk niet voor niks. Die gebruiken het nog in de proeffase. Pas als ze het echt gaan toevoegen hoef je niet meer -moz- enzo te gebruiken.

Ik vind jQuery handiger, alleen al omdat ik een groot fan van jQuery ben. :D

Milo S

Milo S

21/10/2010 15:47:40
Quote Anchor link
Tja, ik kijk graag in de toekomst... Daarbij vind ik dat mensen beter een browser nemen die alles ondersteunt i.p.v troep van MS :P

- Raoul -

- Raoul -

21/10/2010 16:54:45
Quote Anchor link
Wat ik altijd gebruik is http://border-radius.com/.

Dat is een handige generator voor border-radius in IE, FireFox en ook in een aantal andere browsers.
(ja ik ben lui!!)

Joey Drieling

Joey Drieling

21/10/2010 18:18:32
Quote Anchor link
Aar anoniem op 21/10/2010 10:29:25:
Of nog beter:

http://css3pie.com/

Die site word niet goed weergegeven in IE9 IE8 weergaven wel maar veder wel handig.

Wouter J

Wouter J

21/10/2010 18:24:29
Quote Anchor link
Internet Verslaafde op 21/10/2010 16:54:45:
Dat is een handige generator voor border-radius in IE, FireFox en ook in een aantal andere browsers.

Ik moet je helaas teleurstellen, in IE werkt dit niet....

Joey Drieling

Joey Drieling

21/10/2010 18:30:19
Quote Anchor link
Wouter de Jong op 21/10/2010 18:24:29:
Internet Verslaafde op 21/10/2010 16:54:45:

Ik moet je helaas teleurstellen, in IE werkt dit niet....

De site self niet maar de css werkt wel in IE9

Milo S

Milo S

21/10/2010 18:30:35
Quote Anchor link
@ Wouter, het betreft IE9... Die is nog in beta maar staat volgens mij te popelen om uitgegeven te worden? :P

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

21/10/2010 18:32:25
Quote Anchor link
lol, jullie zijn echt grappig.. Een hele boel nutteloze reacties ;P
Waarvan deze ook één ervan is..

Karel hertens

karel hertens

27/10/2010 16:05:10
Quote Anchor link
Komt er dus op neer dat je dit het beste niet via css border kan doen.
Hoe meer ik hier over lees hoe meer ik vind dat IE een kut browser is.
Het zou fijn zijn als er eens meer Standaarden komen.

- Mark -

- Mark -

27/10/2010 16:13:49
Quote Anchor link
Als het op zoiets aankomt kan IE me gestolen worden, Dan krijgen mijn bezoekers maar geen ronde borders te zien. Als het in alle andere browsers werkt dan vindt ik dat goed genoeg. Zolang het maar niet de functionaliteit van de website aantast.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.