MSIE werkt tegen, hoe kan ik dit fixen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Tom Joosten

Tom Joosten

02/07/2010 12:12:13
Quote Anchor link
Hallo, nog een klein vraagje.

Ik heb 'n rollover script, maar dat werkt niet op MSIE, op alle andere browsers wel.

Ik heb 't getest op MSIE 6 en 8. Werkte beide niet. Verder op Safari, Opera, FireFox en Chrome werkt 't. Ik zou het graag willen laten werken op MSIE 8, maar 't lukt maar niet.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<td width="250" height="250" class="t11" onmouseover="
document.getElementById('myText').firstChild.data = '  Ruimte voor eigenheid';
return true;" onmouseout="
document.getElementById('myText').firstChild.data = ' ';
return true;">
<b><span style="color:#FFFFFF;" id="myText"> </span></b></td>



Dit is het script. Zit er gewoon een foutje in het script die MSIE oppikt, of heeft deze een andere manier van JavaScript?

~Tom Joosten.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:00:27
 

02/07/2010 14:38:27
Quote Anchor link
Waarvoor gebruik je een tabel?
 
Tom Joosten

Tom Joosten

02/07/2010 14:58:55
Quote Anchor link
Uhm, er is een tabel met 9 plaatjes, op deze plaatjes (De achtergronden) verschijnt tekst. (Ruimte voor eigenheid), als je over de TD heen gaat.
 

02/07/2010 15:00:49
Quote Anchor link
Daarvoor hoor je geen tabel te gebruiken.
Gebruik divs en spans.
 
Tom Joosten

Tom Joosten

02/07/2010 15:09:15
Quote Anchor link
Ookal geen tabel meer gebruiken voor tabellen? Sjonge, waarom zit 't nog in HTML
 
Justin S

Justin S

02/07/2010 15:21:39
Quote Anchor link
Tabellen worden alleen nog maar gebruikt voor een schematisch weergeven van data.
Dus stel, ik heb een tabel waarin alle gebruikers staan met daarbij hun geboortedatum, en ik wil hier een overzicht van, dan kan ik deze data inladen in een tabel. Echter voor lay-out werk zoals met menu's en content gebruik je divisions (<div>) en spans zoals Karl al aangaf.
 
Tom Joosten

Tom Joosten

02/07/2010 19:58:26
Quote Anchor link
Hmm, onMousOver werkt nu alleen maar als ik over de <span> ga, niet meer over de Div. :/

En MSIE verklooit nu m'n DIVs, http://hageveld.tomjoosten.nl/
 
Tom Joosten

Tom Joosten

02/07/2010 23:23:04
Quote Anchor link
Nog maar eens de vraag, hijs namelijk een beetje onduidelijk vind ik zelf.

Ik heb een 9-aantal DIVs op de site hierboven genoemd. Hierbij wil ik graag dat:

1), de DIVs niet zo raar doen op MSIE.
2), de GEHELE DIV een onMouseOver krijgt, en niet alleen het <SPAN> stukje. Bij de eerste heb ik het nu zo online gezet.

Kan iemand mij uitleggen wat ik fout/niet heb gedaan? :)
 

02/07/2010 23:45:15
Quote Anchor link
Waarom ga je zo raar klooien met onmousover en document.getelementbyid enzo als je al jQuery inlaad? Kijk eens naar de jQuery docs.
Dan kan je bijvoorbeeld met mouseover kijken over een mouseover is en dan met html bijvoorbeeld nieuwe data toevoegen.
Natuurlijk moet je niet bumpen...
Edit: Ik zou geen center tag gebruiken..
Gewijzigd op 02/07/2010 23:47:34 door
 
Tom Joosten

Tom Joosten

02/07/2010 23:47:40
Quote Anchor link
Bumpen was niet zo handig, hij stond namelijk al bovenaan. o_o

En da's inderdaad wel een point of view die ik niet had :L, bedankt.

En nee, die center tag zit 'r ook voor Jan met de korte achternaam. Doet namelijk niks in de DIVs.
Gewijzigd op 02/07/2010 23:49:23 door Tom Joosten
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.