Msn invite script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Burak Speedy

Burak Speedy

21/12/2009 01:41:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben nieuwe hier maar goed
ik ben bezig met een community script dat beetje achter loop
ik heb hier een msn invite script zitten alleen er zit geen live.nl plugin waar kan ik die vinden of heeft iemand die voor my?


Met vriendelijke groet,
Burak
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 13:35:33
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

21/12/2009 01:52:00
Quote Anchor link
Mag ik de eerste zijn die LOL zegt.

Ontopic... Als het een script is dat een bestand tijdelijk upload, en uitleest *contact personen lijst* dan niet doen. Tenzij je het goed beveiligd. Anders is het een massief veiligheids probleem.
 
Burak Speedy

Burak Speedy

21/12/2009 02:01:00
Quote Anchor link
Je kan misschien ontopic doen en uitlachen :D wat will er mee bereiken ??

Begrijp je hellemaal niet ik ben niet zo goed in php maar probeer het toch

Bij deze invite script kan een lid kiezen of die hotmail,yahoo,aol,gmail,msn gebruikt en invite maar ik heb live.nl nodig en hoe waar kan ik die vinden of heeft iemandt voor me begrijp je het nu?



wesley schreef op 21.12.2009 01:52:
Mag ik de eerste zijn die LOL zegt.

Ontopic... Als het een script is dat een bestand tijdelijk upload, en uitleest *contact personen lijst* dan niet doen. Tenzij je het goed beveiligd. Anders is het een massief veiligheids probleem.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

21/12/2009 09:02:00
Quote Anchor link
Het is heel erg afhankelijk, elk php script ziet er anders uit. ook elk php invite script. Misschien kan je hier wat relevante codering zetten?
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

21/12/2009 12:28:00
Quote Anchor link
wesley schreef op 21.12.2009 01:52:
Mag ik de eerste zijn die LOL zegt.

Ontopic... Als het een script is dat een bestand tijdelijk upload, en uitleest *contact personen lijst* dan niet doen. Tenzij je het goed beveiligd. Anders is het een massief veiligheids probleem.


Daar heeft wesley natuurlijk ervaring mee (500 mails in mijn inbox via me eigen site)

Je kan het beste niet via msn lijsten werken, maar via iets waar je in kan loggen en dan de contactpersonen teruggestuurd krijgt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/12/2009 15:27:00
Quote Anchor link
Daar heeft MSN Live een leuek API voor. Ik geloof dat je die in mijn topichistory wel ergens kan vinden in het forum.
 
Pim -

Pim -

21/12/2009 16:50:00
Quote Anchor link
Volgens mij kan deze vrijwel alles: http://openinviter.com/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.