MySQL num rows probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Javascript Typescript Developer ICT / MySQL

Over de werkgever: Wij bieden allround expertise voor de bouw- en vastgoedbranche. Ben jij een enthousiaste Javascipt Developer? Heb je kennis van React en Angular? Vaste baan: Javascript Typescript Developer ICT React Angular 3.000 - 4.500 Javascript Typescript Developer Wij zijn een adviesbureau voor grote vastgoedeigenaren. Expertise op maat wordt aangeboden aan zorginstanties, beleggers, ontwikkelaars, corporaties, gemeenten, cultuurinstanties, hulpdiensten, onderwijsinstellingen en bedrijven. Wij hebben brede, strategische kennis op het gebied van financiën. Wij zijn een veelzijdige organisatie. Je werkt voor onze eigen IT organisatie. We werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Wat houdt de functie precies in?:

Bekijk vacature »

Teun Hesseling

Teun Hesseling

16/02/2012 15:15:33
Quote Anchor link
ik heb een qeury in mijn php bestandje
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php        
    $query
= mysql_query('SELECT tekst FROM content WHERE pagina = "home"');
    if(mysql_num_rows($query) > 0){
        echo 'top';
    }

else{
        echo 'niet goed';
    }

?>

hij geeft aan dat hij geen resultaten krijgt en de error is dat num rows een parameter verwacht en een boolean krijgt. nu heb ik de qeury SELECT tekst FROM content WHERE pagina = "home" ook gedraaid in PHPmyadim en daar geeft hij gewoon netjes een resultaat. Heb ook al gekeken of content eventueel een gereserveerd woord is bij mysql maar dat is niet zo.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

EDIT:

probleem is al opgelost. ik was zo slim om geen connectie met de database te maken.
sorry voor de overlast
Gewijzigd op 16/02/2012 15:19:03 door Teun Hesseling

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.