Na klikken op banner moet banner verdwijnen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Micha

Micha

20/06/2007 14:19:00
Quote Anchor link
Hallo!

Ik wil dat zodra iemand op een banner klikt, dat de banner verdwijnt. Dus dat er een rij in de database bijkomt met het ip adress van de gene die geklikt heeft, zodat de banner voor hem niet getoond wordt.
Nu is dit met een normale banner met link wel te doen. Dan laat je ze eerst naar bijv out.php?bannerID=4 gaan, en dan rij toevoegen in database en dan doorsturen naar de link van de banner.

Nu is alleen mijn vraag, is zo iets ook mogelijk als je een banner hebt dmv javascript, zoals bijv adsense?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 14:48:38
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

20/06/2007 14:25:00
Quote Anchor link
Volgens mij mag dat van adsense niet.
 
Thijs X

Thijs X

20/06/2007 14:45:00
Quote Anchor link
Dit is makkelijk te doen maar of het mag van Google Adsense is een tweede maar dat is niet je vraag :P

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$query
= msyql_query("
SELECT
   ip
FROM
   kliks
WHERE
   ip = '"
.addslashes($_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");

if(mysql_num_rows($query) == 0)
{

  // Hier echo je je banner
}
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
Micha

Micha

20/06/2007 14:49:00
Quote Anchor link
Thijs, dat stukje wist ik ook al, maar het gaat me meer om het invoegen als er op de banner geklikt wordt.
En dat is juist het probleem omdat het een javascript code is..

En het gaat hier niet specifiek om de adsense code, maar in het algemeen, maar ik nam adsense als voorbeeld omdat de meeste dit wel kennen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.