Netwerktime-out

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »
The Ultimate

The Ultimate

22/09/2009 14:41:00
Quote Anchor link
Ligt het aan mij of is er iets niet helemaal lekker met de website van phphulp?

De site is zo traag als dikke stront door een trechter, dubbelposts bij quoten van andere berichten en constant netwerktime-outs...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
Netwerktime-out
De server op www.phphulp.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:49:37

Dick oo

dick oo

22/09/2009 14:44:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk zakt de stront van jouw ADSL verbinding niet snel genoeg door de trechter.
Bij mij doet de site het snel, alhoewel ik soms nog een keer moet klikken dat ie wel meteen doorgaat.

Jaron T

Jaron T

22/09/2009 15:47:00
Quote Anchor link
Hij is inderdaad redelijk traag , maar nog geen netwerktime-out's gehad :)

22/09/2009 16:58:00
Quote Anchor link
Kijk eens hier in de 'Admin / mods hulp'. Hierover is recentelijk ook een topic geweest.

Hipska BE

Hipska BE

22/09/2009 18:18:00

22/09/2009 18:49:00
Quote Anchor link
Leer het nauw eens deze site is gewoon kut; net een soort hivs. Je kan er wel meer servers tegen aan zetten maar tis en blijft kut

Jan Willem van der Veer

Jan Willem van der Veer

22/09/2009 18:52:00
Quote Anchor link
Quote:
Leer het nauw eens deze site is gewoon kut; net een soort hivs. Je kan er wel meer servers tegen aan zetten maar tis en blijft kut
Vraag ik me nu toch wel heel sterk af wat jij hier dan nog doet? Waarom zet jij je eigen vorm van PHP-Hulp dan niet op of ga je naar een andere, zoals PFZ...

Mar cel

Mar cel

22/09/2009 20:09:00
Quote Anchor link
Haha ja inderdaad, en zo kut vind ik hyves niet meer hoor. In tegendeel, vind het wel lekker werken nu, vooral sinds de grote update.

22/09/2009 20:56:00
Quote Anchor link
@Jan Willem nog wat
Omdat de sfeer op PFZ mij niet aanstaat
Hier mijn hommies zitten
En omdat hier een beetje de sfeer op te pimpen

Mar cel

Mar cel

22/09/2009 21:39:00
Quote Anchor link
Nou dan vind ik dat je wel iets aardigere reacties mag plaatsen. ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel

Hipska BE

Hipska BE

22/09/2009 22:36:00
Quote Anchor link
Nou, wat is er aardiger te zeggen dan? Deze site IS gewoon kut.

Kan jij dit mooier verbloemen?

Eddy E

Eddy E

23/09/2009 08:07:00
Quote Anchor link
De website is niet kut, de website presteert kut.

Leen M

Leen M

23/09/2009 10:07:00
Quote Anchor link
@iedereen,

Wat is dat toch, elke maand een nieuw topic waarin iedereen een keertje roept dat website slecht (of kut, of hoe je het wilt noemen) presteert, waarin men klagers adviseert om een eigen phphulp te starten en uiteindelijk blijft alles zoals het was.

Tijdverdrijf? Ik heb nog nooit problemen gehad met een slome site. (waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voorkomt). Maar elke maand een keer hetzelfde roepen, wat denk je te bereiken? Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.

Uiteindelijk gaat het bij deze site om de inhoud en die is over het algemeen goed (mijns inziens). Als je problemen hebt wordt je goed geholpen en ik heb hier al veel geleerd.
Dus laten we niet elke keer op de site kankeren, maar gewoon doorgaan met het helpen van andere php'ers. Dat is bovendien nog beter voor je bloeddruk ook.

The Ultimate

The Ultimate

23/09/2009 11:23:00
Quote Anchor link
'Leen:
Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.

Juist wel toch?? Drogredenatie ten voeten uit....

Overigens was het niet mijn bedoeling deze website af te kraken, het was puur een feitelijke constatering dat de website erg traag werkte. Ik dacht dat een topic een snelle manier was om de eigenaar/moderators op de hoogte te stellen.

That's all...!!

Leen M

Leen M

23/09/2009 13:14:00
Quote Anchor link
@Bart

'Bart:
'Leen:
Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.

Juist wel toch?? Drogredenatie ten voeten uit....

Misschien wat ongelukkig geformuleerd. Ik bedoel: "..., maar die komt waarschijnlijk toch niet eerder door zulke topics". Als ik kijk naar hoe lang al sprake is van de nieuwe site en hoe vaak erom gevraagd is, lijkt het dat zulke topics niet helpen. Het is namelijk niet dat de eigenaar niet weet dat een aantal leden het een technisch slechte site vinden.
Als ik eigenaar was had ik er meer haast mee gemaakt.

'Bart:
Overigens was het niet mijn bedoeling deze website af te kraken, het was puur een feitelijke constatering dat de website erg traag werkte. Ik dacht dat een topic een snelle manier was om de eigenaar/moderators op de hoogte te stellen.

That's all...!!

Mijn post was eigenlijk geen reactie op jouw verhaal, maar meer een opmerking tegen iedereen. Een beetje offtopic ja.

The Ultimate

The Ultimate

23/09/2009 13:49:00
Quote Anchor link
'Leen:
'Bart:

That's all...!!

Mijn post was eigenlijk geen reactie op jouw verhaal, maar meer een opmerking tegen iedereen. Een beetje offtopic ja.

@Leen:
Haha, mijn post was eigenlijk ook niet echt een reactie op jouw verhaal, maar meer een reactie op de heftige reacties die deze post oplevert! Wist niet dat er zoveel ontevredenheid bestond over phphulp.....wow
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate

Mar cel

Mar cel

23/09/2009 21:06:00
Quote Anchor link
'Hipska:
Nou, wat is er aardiger te zeggen dan? Deze site IS gewoon kut.

Kan jij dit mooier verbloemen?

Het ging mij niet specifiek om de reactie in dit topic, maar gewoon om zijn algemene reacties.

Ik zit op aardig wat forums en ik moet zeggen dat er op dit forum toch wel het meest gezeken wordt, bullshit reacties geplaatst worden, mensen echt worden afgekraakt etc.

Maarja te offtopic ja. Af en toe is de site echt sloom ja, maar dan zie je duidelijk dat hij aan het laden is voor 1 van die advertenties hier.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.