Netwerktime-out
Ligt het aan mij of is er iets niet helemaal lekker met de website van phphulp?
De site is zo traag als dikke stront door een trechter, dubbelposts bij quoten van andere berichten en constant netwerktime-outs...
De site is zo traag als dikke stront door een trechter, dubbelposts bij quoten van andere berichten en constant netwerktime-outs...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
Waarschijnlijk zakt de stront van jouw ADSL verbinding niet snel genoeg door de trechter.
Bij mij doet de site het snel, alhoewel ik soms nog een keer moet klikken dat ie wel meteen doorgaat.
Bij mij doet de site het snel, alhoewel ik soms nog een keer moet klikken dat ie wel meteen doorgaat.
Hij is inderdaad redelijk traag , maar nog geen netwerktime-out's gehad :)
Kijk eens hier in de 'Admin / mods hulp'. Hierover is recentelijk ook een topic geweest.
Leer het nauw eens deze site is gewoon kut; net een soort hivs. Je kan er wel meer servers tegen aan zetten maar tis en blijft kut
Quote:
Vraag ik me nu toch wel heel sterk af wat jij hier dan nog doet? Waarom zet jij je eigen vorm van PHP-Hulp dan niet op of ga je naar een andere, zoals PFZ...Leer het nauw eens deze site is gewoon kut; net een soort hivs. Je kan er wel meer servers tegen aan zetten maar tis en blijft kut
Haha ja inderdaad, en zo kut vind ik hyves niet meer hoor. In tegendeel, vind het wel lekker werken nu, vooral sinds de grote update.
@Jan Willem nog wat
Omdat de sfeer op PFZ mij niet aanstaat
Hier mijn hommies zitten
En omdat hier een beetje de sfeer op te pimpen
Omdat de sfeer op PFZ mij niet aanstaat
Hier mijn hommies zitten
En omdat hier een beetje de sfeer op te pimpen
Nou dan vind ik dat je wel iets aardigere reacties mag plaatsen. ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
Nou, wat is er aardiger te zeggen dan? Deze site IS gewoon kut.
Kan jij dit mooier verbloemen?
De website is niet kut, de website presteert kut.
@iedereen,
Wat is dat toch, elke maand een nieuw topic waarin iedereen een keertje roept dat website slecht (of kut, of hoe je het wilt noemen) presteert, waarin men klagers adviseert om een eigen phphulp te starten en uiteindelijk blijft alles zoals het was.
Tijdverdrijf? Ik heb nog nooit problemen gehad met een slome site. (waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voorkomt). Maar elke maand een keer hetzelfde roepen, wat denk je te bereiken? Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.
Uiteindelijk gaat het bij deze site om de inhoud en die is over het algemeen goed (mijns inziens). Als je problemen hebt wordt je goed geholpen en ik heb hier al veel geleerd.
Dus laten we niet elke keer op de site kankeren, maar gewoon doorgaan met het helpen van andere php'ers. Dat is bovendien nog beter voor je bloeddruk ook.
Wat is dat toch, elke maand een nieuw topic waarin iedereen een keertje roept dat website slecht (of kut, of hoe je het wilt noemen) presteert, waarin men klagers adviseert om een eigen phphulp te starten en uiteindelijk blijft alles zoals het was.
Tijdverdrijf? Ik heb nog nooit problemen gehad met een slome site. (waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voorkomt). Maar elke maand een keer hetzelfde roepen, wat denk je te bereiken? Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.
Uiteindelijk gaat het bij deze site om de inhoud en die is over het algemeen goed (mijns inziens). Als je problemen hebt wordt je goed geholpen en ik heb hier al veel geleerd.
Dus laten we niet elke keer op de site kankeren, maar gewoon doorgaan met het helpen van andere php'ers. Dat is bovendien nog beter voor je bloeddruk ook.
'Leen:
Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.
Juist wel toch?? Drogredenatie ten voeten uit....
Overigens was het niet mijn bedoeling deze website af te kraken, het was puur een feitelijke constatering dat de website erg traag werkte. Ik dacht dat een topic een snelle manier was om de eigenaar/moderators op de hoogte te stellen.
That's all...!!
@Bart
Misschien wat ongelukkig geformuleerd. Ik bedoel: "..., maar die komt waarschijnlijk toch niet eerder door zulke topics". Als ik kijk naar hoe lang al sprake is van de nieuwe site en hoe vaak erom gevraagd is, lijkt het dat zulke topics niet helpen. Het is namelijk niet dat de eigenaar niet weet dat een aantal leden het een technisch slechte site vinden.
Als ik eigenaar was had ik er meer haast mee gemaakt.
Mijn post was eigenlijk geen reactie op jouw verhaal, maar meer een opmerking tegen iedereen. Een beetje offtopic ja.
'Bart:
'Leen:
Ja, ik weet het verhaal over een nieuwe/verbeterde site, maar die komt heus niet eerder door zulke topics.
Misschien wat ongelukkig geformuleerd. Ik bedoel: "..., maar die komt waarschijnlijk toch niet eerder door zulke topics". Als ik kijk naar hoe lang al sprake is van de nieuwe site en hoe vaak erom gevraagd is, lijkt het dat zulke topics niet helpen. Het is namelijk niet dat de eigenaar niet weet dat een aantal leden het een technisch slechte site vinden.
Als ik eigenaar was had ik er meer haast mee gemaakt.
'Bart:
Overigens was het niet mijn bedoeling deze website af te kraken, het was puur een feitelijke constatering dat de website erg traag werkte. Ik dacht dat een topic een snelle manier was om de eigenaar/moderators op de hoogte te stellen.
That's all...!!
That's all...!!
Mijn post was eigenlijk geen reactie op jouw verhaal, maar meer een opmerking tegen iedereen. Een beetje offtopic ja.
'Leen:
'Bart:
That's all...!!
That's all...!!
@Leen:
Haha, mijn post was eigenlijk ook niet echt een reactie op jouw verhaal, maar meer een reactie op de heftige reacties die deze post oplevert! Wist niet dat er zoveel ontevredenheid bestond over phphulp.....wow
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
'Hipska:
Nou, wat is er aardiger te zeggen dan? Deze site IS gewoon kut.
Het ging mij niet specifiek om de reactie in dit topic, maar gewoon om zijn algemene reacties.
Ik zit op aardig wat forums en ik moet zeggen dat er op dit forum toch wel het meest gezeken wordt, bullshit reacties geplaatst worden, mensen echt worden afgekraakt etc.
Maarja te offtopic ja. Af en toe is de site echt sloom ja, maar dan zie je duidelijk dat hij aan het laden is voor 1 van die advertenties hier.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel