Nieuw e-mailadres bevestigen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin de Groot

Kevin de Groot

07/04/2011 15:54:49
Quote Anchor link
Hoi,

Ik wilde mijn e-mailadres wijzigen naar een ander e-mailadres. Nu ontvang ik echter het volgende e-mailtje in mijn inbox:

Beste Kevin, Je hebt je e-mail adres gewijzigd op PHPhulp met het ip adres 84.80.130.111. Om deze te bevestigen, kun je naar het volgende URL adres gaan. Activeer je account door te gaan naar:http://www.phphulp.nl/activeer//

Kan dus niets bevestigen.
Kan iemand me hiermee kunnen helpen?

Gr. Kevin
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 17:22:07
 
Mar cel

Mar cel

07/04/2011 16:44:46
Quote Anchor link
Leuke bug. Denk alleen dat dit voorlopig niet of nooit gefixt gaat worden. :(
 
Kevin de Groot

Kevin de Groot

07/04/2011 17:00:21
Quote Anchor link
Ik hoop het wel, want anders krijg ik geen notificaties meer. Plus: het e-mailadres waarop mijn account nu geregistreerd staat is in beheer van iemand anders nu. Hoop eigenlijk dus dat dit wél verholpen kan worden.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/04/2011 17:01:40
Quote Anchor link
Gewoon Bas Kreleger PM'én, komt 't vast wel goed.
In het ergste geval zal hij je wel om een biertje vragen voordat hij het zal fixxen :P
 
Kevin de Groot

Kevin de Groot

07/04/2011 17:07:06
Quote Anchor link
Oké, ik ben niet zo bekend met (voor)namen op dit forum. En dus, vergeve mij, ken ik vanzelfsprekend Bas ook niet. Heb je misschien een profiel-link voor me? Ik zoek ondertussen gewoon even door. :)

Toevoeging op 07/04/2011 17:09:31:

- Aar - op 07/04/2011 17:01:40:
Gewoon Bas Kreleger PM'én, komt 't vast wel goed.
In het ergste geval zal hij je wel om een biertje vragen voordat hij het zal fixxen :P


Als het Bas Kregeler is, dan heb ik hem :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.