Nieuw Handelsplatform

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nico Koopman

Nico Koopman

08/05/2017 13:38:49
Quote Anchor link
Hi allen,

Na 10 jaar bezig te zijn geweest met het ontwikkelen van een plan om een nieuw handelsplatform op de markt te zetten en 3 jaar bezig te zijn geweest naar marktonderzoek, ben ik aangekomen tot het punt om dit plan te gaan realiseren. Ik heb alleen één probleem; Ik heb de ballen verstand van het bouwen van een dergelijk complexe website (aka: Facebook, Marktplaats, Funda, LinkedIn). Waar ik wél verstand van heb is het commerciële plaatje erachter om een dergelijk platform tot een succes te maken.

Nu ben ik uiterst benieuwd naar welk type developers ik op zoek moet gaan om in samenwerking met mij zo'n platform te realiseren. Graag zie ik de reacties tegemoet!

Mvg, Nico
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:01:41
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

08/05/2017 17:00:50
Quote Anchor link
Ik denk dat je eerder aan meerdere soorten disciplines moet denken voor de 'developers'.

Je zit met de layout en dat uiteraard ook responsive. Iemand moet het ontwerp maken en omzetten naar HTML/CSS.

Daarnaast moet het ook technisch kloppen en in een database goed in elkaar gezet worden.

Maar belangrijkste:
Quote:
een dergelijk complexe website (aka: Facebook, Marktplaats, Funda, LinkedIn).
is nogal een ruim begrip. Dus zet eerst heel duidelijk uiteen wat de website precies moet gaan doen en hoe jij het voor ogen hebt voordat je mensen gaat zoeken.

Ik maak het vaak mee dat klanten "iets" gebouwd willen hebben. Tjsa... wat is dan "iets".
 
Nico Koopman

Nico Koopman

08/05/2017 18:09:24
Quote Anchor link
Dank voor je reactie Ramon.

Wat er precies moet gebeuren, hoe het eruit moet komen te zien en welke functionaliteiten ingebouwd moeten worden is 100% in kaart gebracht. Het komt alleen overeen met FB, Marktplaats etc qua functionaliteiten vandaar dat ik deze websites als voorbeeld nam.

Maar stel dat ik een exacte kopie van FB zou willen maken, aan welke developers/engineers moet ik dan denken?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.