Nieuw hier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

M V

M V

23/12/2010 21:04:05
Quote Anchor link
Hallo allemaal, ik ben Marielle, student aan de fontys in Eindhoven waar ik media design en communicatie studeer. Mijn klasgenoten noemen me pro als het gaat om php XD. Wat overigens totaal niet waar is ^^''. Het gaat mij gewoon wat makkelijker af dan zij.
Een site waar ik aan gewerkt heb staat online. Daar is overigens geen php aan te pas gekomen. Maar ik ben er wel super trots op dat er een site online staat die ik voor iemand hebt gemaakt (samen met een klasgenoot van mij).
Naast websites coderen en designen houd ik van games en verhalen schrijven.

Momenteel zit ik met een probleem voor mijn eigen site, maar ik weet niet precies in welk topic zoiets moet plaatsen. Het is niet bepaald beginner werk, overigens. Ik heb hier een eigen CMS gemaakt en probeer textvelden te valideren. Kan iemand mij zeggen waar ik mij vraag kan plaatsen?

Oh en iedereen nog fijne kerstdagen =)
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 07:34:15
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/12/2010 21:06:18
Quote Anchor link
welkom op het forum :)

ik denk dat je het wel gewoon bij de beginners vragen kan plaatsen als ik het zo hoor.
 
M V

M V

23/12/2010 21:07:34
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 23/12/2010 21:06:18:
welkom op het forum :)

ik denk dat je het wel gewoon bij de beginners vragen kan plaatsen als ik het zo hoor.


Okay dan zal ik doen =)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

23/12/2010 23:14:59
Quote Anchor link
ik kom
ook uit eindhoven

welkom
 
Wouter J

Wouter J

23/12/2010 23:56:38
Quote Anchor link
Jordi die enter staat wel erg op de verkeerde plaats ;-)

@MV, welkom op dit forum!
 

15/01/2011 12:42:47
Quote Anchor link
Welkom.
Lol
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

15/01/2011 13:08:52
Quote Anchor link
stan, stop nou eens met oude topics naar boven halen...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.