Nieuw lid, Wesley

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley -

Wesley -

04/10/2016 15:38:19
Quote Anchor link
Hallo forum leden!

Mijn naam is Wesley, ik heb mij gister aangemeld op dit forum. Ik ben 24 jaar en kom uit omgeving Rotterdam.
Ik zit op het moment nog steeds op school (Stage jaar, dus het laaste jaar) op het Grafisch Lyceum Rotterdam. Hier hou ik mij bezig met media development. Dus niet alleen website's maar ook game development.

Ik zit gelukkig op een web-gerelateerde stage, hier werkt ik voornamelijk met PHP MVC, om een web applicatie te bouwen. Hier komen ook de wat opmaak talen bij zoals jquery etc.

Ik heb zelf een wat lager niveau opleiding (VMBO basis) maar dit weerhoud mij niet er van om dit te leren. Het gaat wat trager dan mede mensen heb ik gemerkt maar dit vind ik zelf geen probleem.

Als een vragen zijn, brand maar los. Ik hoop hier een veel vragen te kunnen beantwoorden/stellen. Ook vind ik het altijd leuk om mee te draaien en te kijken hoe een website verbeterd kan worden etc.

Met vriendelijke groet,

Wesley
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 13:42:22
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

04/10/2016 15:59:13
Quote Anchor link
Welkom Wesley, en veel plezier op het forum.
 
Wesley -

Wesley -

04/10/2016 16:00:40
Quote Anchor link
Dank u vriendelijke Ozzie !:)
 
Koen Hollander

Koen Hollander

04/10/2016 16:24:19
Quote Anchor link
Welkom op het forum Wesley! Ik neem aan dat je het hier wel naar je zin zal hebben :)

En als je ooit eens PHP vragen hebt, schroom je niet om het te vragen in een nieuw topic.
Of als je iemand zijn vraag kan beantwoorden staat dat volledig vrij!

Veel plezier!
 
Wesley -

Wesley -

04/10/2016 16:29:41
Quote Anchor link
Bedankt Koen! Komt zeker goed wat vragen en antwoorden betreft!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.