Nieuw ontwerp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frank

Frank

10/08/2007 21:46:00
Quote Anchor link
zie volgende bericht
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 22:32:00
 
Frank

Frank

10/08/2007 21:47:00
Quote Anchor link
Na enige tijd mijn flash site online (www.fustsite.nl) was ik het zat en heb vandaag iets nieuws ineklaar gegooit www.fustsite.nl/frankmartin/index.html
kritiek is ook welkom (zowel positief als negatief)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank
 
Robert -

Robert -

10/08/2007 22:10:00
Quote Anchor link
Als ik die tekst moet lezen doet dat pijn aan mijn ogen... De tekst is veel te licht bij die achtergrond.
 
W W

W W

10/08/2007 22:29:00
Quote Anchor link
@Robert, daar heb ik geen last van

@Frank, ZEER mooie site. klasse!
 
Cake Masher

Cake Masher

10/08/2007 22:41:00
Quote Anchor link
@Robert , @Pepijn: neej.. ik heb er ook geen last van..

@Frank: ik sluit me bij pepijn aan, ik vind de site erg mooi!
 
Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

10/08/2007 22:45:00
Quote Anchor link
Ik kan de tekst ook niet goed lezen, iets donkerder zal wel mooi zijn. Verder vind ik hem iets te 'groen', en het lijkt alsof de menu plaatjes boven de achtergrond zweven, ik vind dat er een beetje vreemd uitzien.
Verder zou ik ook iets minder 'witte spiegeling' binnen de plaatjes zelf doen, het glanst zo.

De site is niet zo mijn stijl, maar ik denk dat er een heleboel andere mensen zijn die hier als een blok voor vallen!

Veel suc6.


Btw: vind die andere site ook wel mooi maar niet erg practish
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

10/08/2007 23:34:00
Quote Anchor link
Ik vind persoonlijk de flash site, veeeel mooier. Maar gaat wel iets te snel als je al wat biertjes op heb :P

En net wat Freek zecht tis te groen, achter grond vergeleke met de tekst erg licht, ik zat achter de pc van WOW wie schijnt er nou een schijn werper tegen me aan.

Style opzig is mooi bedacht, en ziet er ook leuk uit, maar menu past niet bij het layout.

Al met al geef ik je een 7 voor de site.

Ik kom terug voor wat tips, ik vertrek zo eens naar een andere land. Val bijna hier van men stokkie.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

11/08/2007 08:52:00
Quote Anchor link
Ik ben best onder de indruk, great job!
 
Roderik Roderik

Roderik Roderik

11/08/2007 08:56:00
Quote Anchor link
mooie site maar nog niet alle links doen het.
 
ArendJan

ArendJan

11/08/2007 09:14:00
Quote Anchor link
Ik vind het design persoonlijk niet echt mooi. Die menuitems vind ik echt de hele layout vern**ken. Ze zijn 'nagemaakt' en dan ook nog eens niet mooi nagemaakt. Verder vind ik de overgang te snel gaan bovenin en is idd het contrast van de tekst uitermate slecht voor bv. slechtzienden en ouderen.

Verder nog een paar tips voor je html/css:

Gebruiks divs i.p.v. tabellen om een site op te bouwen. Zet ALLE opmaak in je css. Verder zie ik <center> tags om de site staan, dat is natuurlijk not done.

En dit is natuurlijk ook niet hoe het moet: http://www.fustsite.nl/frankmartin/images/index_20.jpg

Maak er dan een plaatje van 1 px van.. (in de hoogte natuurlijk)

Al met al, je bent goed best imo maar je moet nog wel het een en ander leren (zoals iedereen)

Succes.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/08/2007 11:51:00
Quote Anchor link
Doe wat aan je muisaanwijzer. Danm. Wat is dat K*T! Je kan geen moment zien aan je aanwijzer wat je kan doen (bijvoorbeeld het handje bij een link).

Zoals eerder is gezegd, de tekst is te licht. Te weinig contrast tussen de tekst en de achtergrond.

Verder ziet het er goed uit.

Elwin
 
Frank

Frank

11/08/2007 12:34:00
Quote Anchor link
@ ArendJan: De tekst is op mijn scherm prima leesbaar, ik heb hierbij geen rekening gehouden met andere schermen met een lager contrast of andere resolutie.

Daarnaast vroeg ik om de lay-out en niet programmeer technisch advies. (er is trouwens niks mis met een <center> tag gebruiken... al kan het natuurlijk mooier)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank
 
Hipska BE

Hipska BE

11/08/2007 12:53:00
Quote Anchor link
ik vind ook dat de tekst iets donkerder groen mag worden

Voor de rest supermooi!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.