Nieuw Project: Chatservice

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter Janssen

Peter Janssen

21/08/2014 19:08:08
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik zoek een leuke, enthousiaste PHP developer, die mij kan helpen met een nieuw project.
Het is de bedoeling dat het een chat service wordt, iets zoals het vroegere MSN. Ook zullen er in de toekomst nog functies bijkomen, zoals anoniem random chatten.

Het is in eerste instantie op vrijwillige basis. Alle inkomsten uit advertenties, misschien golden lidmaatschappen, etc. delen we uiteraard.

Meer info, of wil je helpen?
Stuur me dan een Personal Mail (PM)

Dank je wel

Peter
Gewijzigd op 21/08/2014 19:10:15 door Peter Janssen
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 09:11:54
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/08/2014 19:11:41
Quote Anchor link
Even als verduidelijking...
Een chat in alleen PHP gaat je niet lukken. Je zult ook naar websockets moeten kijken.
Gewijzigd op 21/08/2014 19:12:02 door - Ariën -
 
Peter Janssen

Peter Janssen

21/08/2014 19:22:29
Quote Anchor link
Ok. Ik ben een beginnend developer, dus daar heb ik nog geen kaas van gegeten. Verder ben ik natuurlijk bereid om dit te leren ;)
 
E WNSMA

E WNSMA

21/08/2014 20:04:29
Quote Anchor link
ik zag laatste toevallig één chatbox langskomen, misschien iets voor jou.
(Weet niet zeker of het een open source bevat)
 
Goto Learn

Goto Learn

22/08/2014 04:57:37
Quote Anchor link
Een chat in combi met php, ajax en jquery kan wel, maar das niet ideaal voor een chat met veel users. Je zou een chat kunnen schrijven met Actionscript 3, maar ik betwijfel of flash nog een toekomst heeft. Zoals Aar al zei.. je kan beter kijken voor websockets, zoals iosocket of nodeJS. Ik zou voor het laatste kiezen.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

24/08/2014 19:34:37
Quote Anchor link
Peter Janssen, heb je vrijwilligers gevonden?

Ik wil je meehelpen, mits er ook een desktop applicatie komt gelijk aan de oude msn.
 

24/08/2014 21:28:21
Quote Anchor link
Hoi Peter,

Gaaf idee!
Ik wil graag meehelpen omdat ik een keer zelf een simpele chat gemaakt met admin die werkte met PHP en AJAX. Ik ben vooral goed in design.

Groetjes
 
Peter Janssen

Peter Janssen

25/08/2014 08:08:06
Quote Anchor link
Dank je wel. Ik heb jullie allebei een pm gestuurd met mijn contactgegevens. Willen jullie even contact met mij opnemen?

Dank je wel
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.