Nieuwe layout!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Cedric

Cedric

11/08/2007 15:31:00
Quote Anchor link
Pff ik ga hier verder niet meer op in gaan. Nog veel succes met je promoten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cedric
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 08:52:29
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/08/2007 15:32:00
Quote Anchor link
ik vind toch echt dat cedric gelijk heeft ik had er ook al wat van gezecht maar me reacties waren gewist maarja geeft niet....

Maar ik denk dat we gewoon moeten afwachten tot het moment daar is en de nieuwe layout aan ons word getoond en in gebruik genomen word....
 
Lord Niek

Lord Niek

11/08/2007 15:33:00
Quote Anchor link
Ja, en het moment is niet daar, maar hier :P

Ik heb het eventjes publiek gezet.. :)
 
- wes  -

- wes -

11/08/2007 16:16:00
Quote Anchor link
stoer niek

en het forum dan? waar staat dat?
 
Lord Niek

Lord Niek

11/08/2007 16:17:00
Quote Anchor link
dat is alleen de layout, knaap
 
- wes  -

- wes -

11/08/2007 16:17:00
Quote Anchor link
ja

lekker functioneel ook

wat wil je hiermee bereiken kleuter
 
Wouter K

Wouter K

11/08/2007 16:21:00
Quote Anchor link
OK Lord NIek als ik zo lees was dit EEEEN GEHEIMPJE !!!!!!!!!


Waarom zit je het dan door te strooien ?

Niemand gaat hier nog op reageren :s


Geheim - > geheim

Die mod (ben zen naam kwijt) moet zich niet schuldig voelen door jou
 
Lord Niek

Lord Niek

11/08/2007 16:53:00
Quote Anchor link
nou, als ik hem was zou ik dat wel doen :) (PHPerik moet zig zeker schuldig voelen)
 
Chris

Chris

11/08/2007 17:17:00
Quote Anchor link
Ik vind dat dit topic moet worden verwijderd. En om heel eerlijk te zijn, vind ik dat PHPErik, als hij echt zijn mond voorbij heeft gelult, en in vertrouwen die link heeft gekregen, dat hij dan het vertrouwen bij Bas heeft verziekt....

Verder vind ik die layout wel netjes ;)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

11/08/2007 17:21:00
Quote Anchor link
Normaal zie je mij niet snel reageren in dit soort topics, maar nu wil ik er toch wel wat over kwijt...

Wat een kinderachtig gedrag zie ik toch in dit topic en andere topics over dit onderwerp. Niek vindt het leuk om informatie te verspreiden over een mogelijke, met nadruk op mogelijke, layout voor de nieuwe versie van PHPHulp maar kijk nu zelfs eens hoe erop gereageerd wordt.

Allereerst wil ik benadrukken dat ik het echt zielig vindt dat er keer op keer nieuwe topics geopend worden over dit onderwerp, terwijl andere topics gesloten worden.

Daarnaast zijn de meeste reacties in dit topic echt beneden het niveau dat ik van sommigen verwacht had en ik over het algemeen op dit forum zie. De link die nu gegeven is toont een layout met daarachter een nog niet functionele website. Het heeft totaal geen zin om hier nu commentaar op te gaan leveren aangezien er toch niet op ingegaan wordt.

In plaats daarvan wordt en dan weer gereageerd op het gedrag van bepaalde mensen en wordt er een beetje over en weer geschreeuwd :S

Kortom, negeer zoiets gewoon lekker en wacht tot de uiteindelijk release of een aankondiging daarvan uit betrouwbare bron (lees: Bas zelf). Reageren op dit topic haalt allemaal niets uit en is daarom ook echt nutteloos.

I rest my case.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

11/08/2007 17:22:00
Quote Anchor link
nou lekker dan :/
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.