Nieuwe nieuwsbeleid

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jelmer -

Jelmer -

06/11/2011 21:24:11
Quote Anchor link
Het is nog veel te vroeg om al te oordelen of het beter of slechter is, ik denk dat je daarvoor minstens een week, misschien twee, het nieuwe beleid moet volhouden. Maar het kan geen kwaad om vast een topic bij te houden met wat we opmerken, toch? En dit lijkt me een betere plek dan in de reacties bij de nieuwsberichten zelf.

- Meer nieuws! Leuk! Als het maar nieuws is, en relevant is, en opgewarmde kliekjes van webwereld en tweakers. Nieuws over geruchten over de verkoop van de iPhone 4S in Tsjechië lijken me niet echt een toevoeging voor PHPhulp. Misschien andere leuke bronnen van "nieuws": The Daily Nerd, Hacker News, Planet PHP. Dat is niet allemaal "het stond in een persbericht"-nieuws, maar vaak wel interessant en actueel. De mensen die dagelijks het nieuws vullen hoeven niet veel meer te doen dan wat van dat soort sites in Google reader te stoppen, en de interessante berichten in het Nederlands op PHPhulp te plaatsen.

- De layout op de voorpagina leent zich niet echt voor zoveel nieuws. Ook is het niet echt makkelijk om de overzicht-pagina te vinden.

- Bronvermelding. Geen excuus om dat niet te doen.
Gewijzigd op 06/11/2011 21:30:07 door Jelmer -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:24:26
 
Eddy B

Eddy B

09/11/2011 19:59:11
Quote Anchor link
Inderdaad een handig topic, tot zover lijkt het nieuws me erg relevant, maar natuurlijk kunnen jullie dat beter beoordelen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik krijg veel positieve en negatieve feedback dus een afweging maken is wat moeilijk.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.