Occasion beheer script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Branco Rensen

Branco Rensen

12/01/2014 16:40:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een occasion beheer script. Heeft iemand er eentje? Is het hierbij mogelijk dat deze automatisch integreert met marktplaats en allerlei andere auto verkoop websites?

Met vriendelijke groet,
Branco Rensen
BR-ITDiensten
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 23:20:34
 
Joakim Broden

Joakim Broden

12/01/2014 17:23:54
Quote Anchor link
Natuurlijk is het mogelijk om een koppeling te hebben met Marktplaats alleen dit is niet gratis.

En ik denk als je een occasionbeheer script wilt dat je er voor moet betalen, ik denk niet dat hier iemand is die het zo even voor je uit typt en ik neem aan dat jij het weer voor een eigen betaalde klant gebruikt ;-) Als je een occasionscript wil adviseer ik je om een zelf te maken of om een programmeur in te huren :)
 
Branco Rensen

Branco Rensen

12/01/2014 17:25:29
Quote Anchor link
Dat snap ik ook. Het is ook geen probleem dat er voor betaalt moet worden. Maar weet je toevallig ook waar ik zo'n script kan vinden heb je voorbeelden of website's waar ze verkocht worden?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/01/2014 18:05:17
Quote Anchor link
Via een snelle blik op Google kom ik er al een aantal tegen. Ik kan alleen niet zeggen of het eenmalige en inmiddels verkochte licenties zijn. Ook weet ik niet of er een mogelijkheid tot de Marktplaats API inzit.
Gewijzigd op 12/01/2014 18:05:46 door - Ariën -
 
Branco Rensen

Branco Rensen

12/01/2014 20:56:15
Quote Anchor link
@aar Ik heb hier nog geen goede tussen gevonden. Allemaal met dode links. Misschien is er hier iemand die zo'n script heeft en wilt verkopen of iemand die een link er naar toe weet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.