omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

27/02/2012 02:27:52
Quote Anchor link
ik wil graag procentbar voor taken waar ik mee bezig ben. Procentueel moet hij dan laten zien hoe ver ik ben in datum.
Mijn bedoeling is meer dit:
Wat is het vandaag? Wanneer ben je gestart? Wat Is de einddatum? kijk hoeveel dagen er in totaal zijn en kijk hoeveel dagen erover blijven. Percentage = overgebleven dagen / totaledagen * 100 = percentage.

Maar hoe moet ik dat hieronder formuleren tot nu heb ik dit werkend gekregen.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
$today
= 02/27/2012;
$start = 02/20/2012;
$end = 03/01/2012;

$value = 78;
$max = 100;
$scale = 8.9;
 
// Get Percentage out of 100
if ( !empty($max) ) { $percent = ($value * 100) / $max; }
else { $percent = 0; }
 
// Limit to 100 percent (if more than the max is allowed)
if ( $percent > 100 ) { $percent = 100; }
?>


<div class="percentbar" style="width:<?php echo round(100 * $scale); ?>px;">
    <div style="width:<?php echo round($percent * $scale); ?>px;"></div></div>
</div>
Percentage: <?php echo $percent; ?>%
Gewijzigd op 27/02/2012 02:28:51 door Gijs van Moosdijk
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 14:27:48
 
- SanThe -

- SanThe -

27/02/2012 04:48:26
Quote Anchor link
Ik heb geen idee wat je aan het doen bent, maar:
$today = 02/27/2012;
geeft $today = 3,6816140195861865841985126279361e-5;
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

27/02/2012 11:34:47
Quote Anchor link
ik wil ongeveer hetzelfde als dit http://blog.fabianpiau.com/en/2011/06/12/date-progress-bar-using-jquery/
maar dan volledig in php
 
Jurgen B

Jurgen B

27/02/2012 11:40:43
Quote Anchor link
Zoals SanThe zegt werkt je datum toewijzing niet omdat dit letterlijk de getallen deelt door het daarop volgende getal. Wil je dit als string opslaan moeten er quotes omheen. Daarnaast zou ik dan met die datums en bijhorende date functies uitrekenen hoeveel dagen dit zijn, daarna uitrekenen hoeveel dagen er voorbij zijn, en dan lijkt mij het invullen van een percentage niet meer zo moeilijk.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

27/02/2012 11:48:55
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
  $start
= "2012-02-01";
  $stop  = "2012-02-31";
  $now   = "2012-02-27";
  
  $procent = progressTime($start, $stop, $now);
  echo $procent;
  
  function
progressTime($start, $stop, $now) {
    $a = strtotime($start);
    $b = strtotime($stop);
    $c = strtotime($now);
    return (1 - ($b - $c) / ($b - $a));
  }

?>


Merk op, er wordt niets gecontroleerd ... fout gebruikt levert foute resultaten.
Gewijzigd op 27/02/2012 11:51:44 door Kris Peeters
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

27/02/2012 11:51:08
Quote Anchor link
ow ff lezen...

Toevoeging op 27/02/2012 11:58:04:

Kris ik krijg een Fatal error: Call to undefined function progresstime() dat is vreemd...
Gewijzigd op 27/02/2012 11:52:04 door Gijs van Moosdijk
 
Jurgen B

Jurgen B

27/02/2012 11:58:59
Quote Anchor link
Omdraaien, de functie aanroep na de functie zelf zetten.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

27/02/2012 12:19:03
Quote Anchor link
Jurgen B op 27/02/2012 11:58:59:
Omdraaien, de functie aanroep na de functie zelf zetten.


Geeft dit soms problemen in php?
Is dat een instelling die anders staat of zo?
Normaal maakt apache daar geen probleem van.
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

27/02/2012 12:26:31
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?php
      $now
   = date("m-d-Y");
      $start = "02-01-2012";
      $stop  = "02-27-2012";
      
      $value = 10;
    $max = 100;
    $scale = 8.9;
    
    function
progressTime($start, $stop, $now) {
    $a = strtotime($start);
    $b = strtotime($stop);
    $c = strtotime($now);
    $d = ($b - $a);
    $e = ($c - $a);
    return (($d / $e) * 100);
  }

  
  $percent = progressTime($start, $stop, $now);
  
if ( !empty($max) ) { $percent = ($value * 100) / $max; }
else { $percent = 0; }

// Limit to 100 percent (if more than the max is allowed)
if ( $percent > 100 ) { $percent = 100; }
?>


kom er nog niet helemaal uit. idd kris mijn server draait php 5.2 apache weet ik niet welke versie het draait maar het omdraaien van de function leverde een beter resultaat op.
 
Jurgen B

Jurgen B

27/02/2012 12:27:26
Quote Anchor link
Hmm inderdaad nu je het zegt zou dit niet moeten uitmaken. Wat me wel opvalt is dat je foutmelding progresstime() aangeeft en Kris het voorbeeld met progressTime heeft. Ik weet niet in hoeverre je de voorbeeld code hebt gekopieerd maar misschien even de functienaam dubbelchecken op hoofdletters? In de aanmaak en de aanroep.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

27/02/2012 12:39:54
Quote Anchor link
... de plaats van de functie-definitie even buiten beschouwing ...


$value = 78;
$max = 100;
$scale = 8.9;

Waar slaat dit op?
Wat is je bedoeling precies?
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

27/02/2012 12:49:01
Quote Anchor link
value hier komt het percentage getal
max hij mag een maximale waarde opgeven van 100
scale de bar is 890 pixels dus hij moet maal 8.9 doen in het vullen van de bar


Toevoeging op 27/02/2012 13:53:50:

weet iemand waar het fout gaat?
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

28/02/2012 16:40:56
Quote Anchor link
Ik krijg deze foutmelding als ik de script van Kris aanhoudt:

Fatal error: Cannot redeclare progresstime() (previously declared in

Hoe is dit mogelijk? Ik heb wel de function boven gezet

Toevoeging op 28/02/2012 16:42:23:

Hij staat dan wel in een database van queries... zou het zo kunnen zijn dat hij bij de volgende zegt: ja die had ik net al gedaan?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/02/2012 16:45:49
Quote Anchor link
Als ik alleen de code van Kris gebruik, krijg ik geen foutmelding.

De foutmelding is incompleet. Daar staat nog een (bestandsnaam en) regelnummer achter.
Vertaal de foutmelding: De functie al eerder aangeroepen.
 
Gijs van Moosdijk

Gijs van Moosdijk

28/02/2012 16:48:05
Quote Anchor link
gevonden; ik heb de function into the head geplaatst nu krijg ik geen foutmelding... nu moet ik hem werkend zien te krijgen.

Toevoeging op 28/02/2012 16:49:11:

Dank obelix en idefix voor je snelle reactie!... maar omdat ik hem in de sql query heb staan roept hij zichzelf vaker terug... dat wilt php niet heb ik nu geleerd :)

Toevoeging op 28/02/2012 16:59:27:

Nee... ik heb krijg het nog steeds niet werkend...

ik probeer hetzelfde als dit te doen:
http://blog.fabianpiau.com/en/2011/06/12/date-progress-bar-using-jquery/

maar het wil maar niet werken..
ik mis Jasper :(
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.