oneindig herhalen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »
Joshi

joshi

08/05/2009 17:15:00
Quote Anchor link
Hey phpers,

Ik heb laatst op een link geklikt van een vriend van me, hij had er voor gezorgt dat die pagina, steeds een regel tekst echode.. alleen bleef dat oneindig herhalen.. iemand enig idee hoe hij dat deed? ik wil hem even terug pakken(A)

Mvg, Joshi
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 20:49:31
 
Eddy E

Eddy E

08/05/2009 17:20:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
$i
= 1;
while($i != 2)
 {

 echo 'Iets oneindigs zolang $i geen 2 wordt<br>';
 }

?>
 
Joshi

joshi

08/05/2009 17:25:00
Quote Anchor link
Haha, ja tuurlijk makkelijk denken. Dank je!
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

08/05/2009 17:29:00
Quote Anchor link
waarom zo moeilijk??
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
while(true)
{

}

?>
 

08/05/2009 19:21:00
Quote Anchor link
nico schreef op 08.05.2009 17:29:
waarom zo moeilijk??
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
while(true)
{

}

?>

of
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
for(;;) {
echo $i++;
}

?>

Kan ook.
En als je d'r uit wilt, maak je gebruik van break.
 
Thijs Damen

Thijs Damen

08/05/2009 19:25:00
Quote Anchor link
Karl. de bedoeling is dat iemand zn Pc een tijdje slomer word (ga ik van uit hoor:P want op een gegevenmoment gooit php hem erzelf uit omdat zijn stack vol zit) dan gebruik je nooit een break; dacht ik zo.
 

08/05/2009 19:28:00
Quote Anchor link
Thijs Damen schreef op 08.05.2009 19:25:
Karl. de bedoeling is dat iemand zn Pc een tijdje slomer word (ga ik van uit hoor:P want op een gegevenmoment gooit php hem erzelf uit omdat zijn stack vol zit) dan gebruik je nooit een break; dacht ik zo.

Ik denk dat iemands browser d'r eerder mee kapt dan dat de pc slomer wordt. Dat php hem eruit gooit duurt ook denk ik wel effe (totdat het max. int getal is bereikt gok ik).
Als je iemands pc traag wilt maken, dan moet je denk ik veel moeilijke berekeningen tegelijk doen, dan zou ik ook niet voor php kiezen.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

08/05/2009 19:37:00
Quote Anchor link
gewoon die while loop uit nico's post en dan een window open met javascript ;)
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:19:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 08.05.2009 19:37:
gewoon die while loop uit nico's post en dan een window open met javascript ;)

Als je echt iemand wilt irriteren dan is dit een goede manier. Steeds een alertbox openen is naar mijn idee nog irritanter.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

08/05/2009 20:23:00
Quote Anchor link
gewoon een recursieve javascript functie (dus iets dat zichzelf aanroept) met een alert er in
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

09/05/2009 13:05:00
Quote Anchor link
Test

En dat is dan met deze code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php

/**
 * @author Nico Kaag
 * @copyright 2009
 */

error_reporting(E_ALL);

set_time_limit(0);

while(true)
{

    ?>

    <SCRIPT language="JavaScript">
    <!--
    alert('Hey man,,');
    alert('Alles goed??');
    alert('Met mij zeker wel!!');
    alert('Ik wens je nog veel plezier met het begroeten van alles en iedereen!!');
    alert('Tot zo!!');
    //-->
    </SCRIPT>
    <?php
}
?>
 
Eddy E

Eddy E

10/05/2009 07:55:00
Quote Anchor link
Gelukkig kent Opera het vinkje: "Uitvoerbare script stoppen" ... en dan is het 1 klikje op OK en je bent klaar.

Iemand lastig vallen met zo'n script werkt dus alleen op IE :D
 
Timen kut

Timen kut

10/05/2009 09:20:00
Quote Anchor link
webdeveloper->disable->disable javascript <3
 

10/05/2009 10:10:00
Quote Anchor link
nico schreef op 09.05.2009 13:05:
Test

En dat is dan met deze code
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php

/**
 * @author Nico Kaag
 * @copyright 2009
 */

error_reporting(E_ALL);

set_time_limit(0);

while(true)
{

    ?>

    <SCRIPT language="JavaScript">
    <!--
    alert('Hey man,,');
    alert('Alles goed??');
    alert('Met mij zeker wel!!');
    alert('Ik wens je nog veel plezier met het begroeten van alles en iedereen!!');
    alert('Tot zo!!');
    //-->
    </SCRIPT>
    <?php
}
?>

Das wel zonde om die loop in php te doen vind ik... Zeker omdat ik nu gewoon data binnenhaal zonder dat ik d'r last van heb. Opera is echt goed :-D
En van zo'n scriptje wordt je pc niet echt traag :-).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.