Onmogelijke SEO links toch mogelijk maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Java Developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom je te werken bij een internationaal gerenommeerd onderzoeksinstituut. Dagelijks is dit instituut verantwoordelijk voor de juiste samenwerking, toegankelijkheid en communicatie voor circa 9000 interne gebruikers. In een team van elf ontwikkelaars ben je als Senior Java Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van functionele ontwerpen naar technische oplossingen. Deze projecten bestaan o.a. projecten zoals het implementeren van Elastic Search en het koppelen van CMS. Ook fungeer je als vraagbaak voor je collega’s op het gebied van backend softwareontwikkeling. Daarnaast denk je graag mee op het gebied van architectuur qua mogelijke oplossingen en innovatie. Momenteel zijn

Bekijk vacature »

.NET developer

Heb jij een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur in richting van informatica? En heb jij kennis van het .NET framework? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: .NET software developer in Hollandscheveld Optioneel 100% vanuit huis Over de positie: Als .NET developer ben jij verantwoordelijk voor het omzetten van onze eigen web portal en die van afnemers. Jouw taken omvatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: het omzetten van PHP en ASP.NET naar .NET Core; het aanpassen en uitbreiden van onze web app (.NET Core) qua opzet en functionaliteit; onze desktop versie van Micromix (VB.NET) ondersteunen en verder te ontwikkelen;

Bekijk vacature »

SQL Database Developer in de zorgbranche

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is een ICT-partner voor zorginstellingen en zoekt momenteel versterking van een ervaren SQL Developer. Ze helpen zorginstellingen met hun ontwikkeling van innovatieve IT & Data oplossingen en hanteren daarbij een meta – data sctructuur. Ze bieden oplossingen voor het reduceren van kosten, forecasting, stuurinformatie en zelforganisatie. Op die manier kunnen de zorginstellingen zich focussen op hun core business, het verzorgen van hun patiënten. De organisatie bestaat nu 10 jaar en is in die tijd erg gegroeid. Het is een klein maar fijne organisatie met in totaal zo’n 25 mensen in dienst. De organisatie biedt veel vrijheid (bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer voor online solutions

Bedrijfsomschrijving Deze start-up organisatie groeit op het moment erg hard en ze zijn op zoek naar een medior/senior PHP developer die graag aan online solutions wil bouwen. Ze hebben een systeem ontwikkeld die marketingactiviteiten kan meten waardoor de klant hun marketing tools beter in kunnen zetten. Ze zijn marktleider op dit gebied in Nederland en het doel is om ook internationaal voet aan de grond te krijgen. De cultuur van het bedrijf is laagdrempelig, informeel, jong, dynamisch en ambitieus. Hier werken 15 mensen waaronder marketeers, accountmanagers en developers. Het team van developers is een klein maar sterk team van 5

Bekijk vacature »

Business Support Analyst IT

Dümmen Orange is the world’s largest breeder and propagator of cut flowers, bulbs, tropical plants, pot plants, bedding plants and perennials. For our IT department in De Lier, we are looking for a Business Support Analyst. Job objective Our organization grows and flourishes via organic growth and by acquiring other companies. This results in a fast-changing and, therefore, challenging environment. Dümmen Orange is operating within a digital transformation related to customer facing tools like a web shop and different app’s to be used by our customers. The number of customer actively working with our web shop and associated app’s is

Bekijk vacature »

Front-end Developer Vue.Js IT 4 IT

Bedrijfsomschrijving For our client in Rotterdam, we are looking for an experienced front-end developer. Within the Banking domain, you get to work in one of the scrum teams. Your activities are very diverse, but everything comes down to providing a complete customer experience for customers. As a DevOps team, you support other IT teams in the grid, providing them with the integration of applications, deployments, and automation. As a coach and mentor in your team, you ensure that your own and the development of your teammates is part of the sprint planning, so that the team as a whole can

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

We hebben een veelbelovende vacature voor een betrokken Full Stack Java Developer die graag binnen een hecht en professioneel development team werkt. Tegelijkertijd schuw je het niet om binnen afzienbare tijd zelfstandig code live te brengen. Je ontwikkelt mee aan Wise, waarover we meer uitleggen verderop in deze tekst. Met een baan binnen het internationale OCLC draag je bij onze de missie in de ondersteuning van bibliotheken en het toegankelijk houden van informatie….wereldwijd! Binnen deze internationale context werk je in één van de vier development teams, waarbij je je richt op de Benelux. Er wordt nauw samengewerkt andere development teams

Bekijk vacature »

Java Developer / Webservices / Overheid

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling die zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Het bedrijf is gevestigd in hartje Utrecht met het Centraal Station op loopafstand en een parkeergarage naast het pand. Bij deze stabiele organisatie gaat men uit van kwaliteit hoogwaardige softwarediensten. Je zal hier als Java Ontwikkelaar geen projecten tegenkomen waar je uit commercieel oogpunt jouw werk zo snel mogelijk af moet leveren. Uiteraard zal je hier wel het beste uit jezelf moeten halen, maar hierbij ligt het zwaartepunt

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Citrix welkomstbonus € 5.000

Senior Systeembeheerder Citrix Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren systeembeheerder Citrix en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Wat mag je nog meer verwachten? Als je met ons de uitdaging aangaat dan bieden we je het volgende: • Dienstverband voor onbepaalde tijd • Salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto

Bekijk vacature »

Software developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een grote, mondiale speler binnen de agrarische sector. Deze organisatie loopt voorop op het gebied van duurzaamheid. Je neemt deel aan Scrum meetings en bent bezig met het opleveren van nieuwe functionaliteiten en processen voor de verschillende afdelingen. Een voorbeeld is dat we vanuit onze agrarische dienst, telers voorzien van een persoonlijk teeltadvies gebaseerd op real-time metingen in het veld gecombineerd met machine learning algoritmes en big-data. En met onze low-code tools en Cloud services bouwen we applicaties voor onze interne klanten en de meer dan 8000 telers. Om ook in de komende 100 jaar succesvol

Bekijk vacature »

Technical Support Engineer (Netherlands)

Experlogix is looking for a technical resource with experience in web server and cloud platform technologies to join our Technical Support Team in the Netherlands and provide responsive technical guidance and support to our customers worldwide. You will leverage your excellent technical skills and expertise with your excellent custom service and communication skills to provide timely and knowledgeable technical support. If you are looking for a great career opportunity to specialize in state-of-the-art software products for an international company, we want to hear from you! Job description As a Technical Support Engineer, you will provide technical guidance and support to

Bekijk vacature »

.NET ontwikkelaar / Azure

Bedrijfsomschrijving Als onderdeel van een grote IT-dienstverlener is deze organisatie nu gegroeid tot een organisatie van bijna 30 man groot. Iedereen binnen deze organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren, onderhouden van bedrijfskritische applicaties. De organisatie ontwikkelt applicaties voor o.a. diverse grote zorgverzekeraars, maar ook de wat kleinere lokale bedrijven worden door deze organisatie ondersteund. In tegenstelling tot de moederorganisatie, werken de medewerkers bij deze organisatie gemiddeld drie tot vier dagen in de week gewoon op het eigen kantoor in Utrecht. Samen met een vast team ben je dus verantwoordelijk voor verschillende projecten die je veelal op één en

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »

Senior C# Developer (NL) bij PostNL

Senior C# Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior C# Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in C# en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior C# Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan onderdelen uit onze logistieke software omgeving. Binnen het

Bekijk vacature »

Backend .NET Developer C# Voetbal

Bedrijfsomschrijving Binnen deze organisatie in de regio Den Haag zal je als .NET Developer terecht komen in een multidisciplinair team met 5 andere Programmeurs. In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van mobiele applicaties met meer dan 4 miljoen gebruikers wereldwijd. Als Backend Developer zal je dagelijks werken met C#, .NET Core, Kubernetes en een SQL Database. Voor het onderling communiceren van de microservices wordt gebruik gemaakt van RabbitMQ. Je krijgt energie van technische uitdagingen en je werkt graag samen. Verder zul je in vele projecten deelnemen, zorg je voor nieuwe features, los je diverse bugs

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

18/08/2010 22:24:57
Quote Anchor link
via misschien een omweg.

Het probleem zit hem in http.conf file waar FollowSymLinks standaard uit staat.
Ik heb mijn host hier al 2x over gemaild, maar vanwege veiligheid willen ze dit niet aanzetten voor mij. :(

Nu heb ik het een lange tijd laten zitten maar omdat ik nu toch bezig ben met het mooier maken van mijn website (www.overdatum.nl) wil ik die lelijke nieuws?post_id=500 etc.. graag in de (titel).html veranderen.

Ik heb veel gelezen hoe je van php -> html kunt maken via .htaccess , maar ik wordt tegen gehouden door het feit dat ik die optie niet aan kan zetten.

Dus mijn vraag, is er een omweg?
Ik zit bij Mijndomein.nl
Gewijzigd op 18/08/2010 22:25:45 door Www JdeRuijterNL

PHP hulp

PHP hulp

03/03/2021 12:46:22

Jelmer -

Jelmer -

18/08/2010 22:38:47
Quote Anchor link
Multiviews, staat die optie misschien wel aan? Zo ja, dan kan je index.php ook aanroepen via index.php/a/b/titel.html. In je script kan je dan via een van de waarden in de $_SERVER array uitvogelen hoe je script precies is aangeroepen.

Je houdt je .php, maar je kan daarna net zo vrij zijn met je url als bij mod_rewrite.
Gewijzigd op 18/08/2010 22:39:08 door Jelmer -

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

18/08/2010 23:43:45
Quote Anchor link
@Jelmer: Kan niets vinden in phpinfo() over Multiviews.
Gewijzigd op 18/08/2010 23:48:32 door www JdeRuijterNL

Mark Beets

Mark Beets

19/08/2010 00:01:25
Quote Anchor link
Als ik op de website kijk van mijndomein.nl bij help. Zijn er toch vragen over .htaccess. En daar leggen ze uit hoe het moet. Dus volgens mij kan je wel aan de slag met mod_rewrite?

Thumb nail

Thumb nail

19/08/2010 00:52:19
Quote Anchor link
brrrr mijndomein, vreselijke hosting (eigen ervaring).
mod_rewrite werkt hier echter wel :P
gebruik dit script (voor mijn css file)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
RewriteEngine on
RewriteRule ^style.css$ style.php [NC]
werkt bij mij prima :)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

19/08/2010 07:14:31
Quote Anchor link
Mark Beets op 19/08/2010 00:01:25:
Als ik op de website kijk van mijndomein.nl bij help. Zijn er toch vragen over .htaccess. En daar leggen ze uit hoe het moet. Dus volgens mij kan je wel aan de slag met mod_rewrite?

Nope, zoals ik al aangaf in mijn start post. FollowSymLinks is uitgeschakeld in een bestand waar ik niet bij mag komen.

En in de help sectie die jij mij verwijst wordt nergens gerept over wat ik voor elkaar wil krijgen.

Jelmer -

Jelmer -

19/08/2010 08:18:57
Quote Anchor link
Multiviews is een andere optie van apache (net zoals followsymlinks er eentje is). Je kan testen of het aanstaat door je index.php eens aan te roepen als www.dezedomein.nl/index.php/onzin/enzo. Als dan nog steeds index.php wordt geladen staat het aan ( en kan je op deze manier creatief je eigen url maken.

Martijn B

Martijn B

19/08/2010 11:14:20
Quote Anchor link
@Jelmer rrrr:

Je bedoelt www.dezedomein.nl/index/onzin/enzo als dan index.php geladen wordt dan staat het aan.

www.dezedomein.nl/index.php/onzin/enzo werkt volgens mij altijd. En is dus een mooi alternatief als je geen Apache Multiviews kunt gebruiken.
Gewijzigd op 19/08/2010 11:15:31 door Martijn B

Hipska BE

Hipska BE

19/08/2010 11:17:05
Quote Anchor link
Idd, dat dacht ik ook. Ik rewrite altijd al naar bootstrap.php/$1

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.