Onmogelijke SEO links toch mogelijk maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

18/08/2010 22:24:57
Quote Anchor link
via misschien een omweg.

Het probleem zit hem in http.conf file waar FollowSymLinks standaard uit staat.
Ik heb mijn host hier al 2x over gemaild, maar vanwege veiligheid willen ze dit niet aanzetten voor mij. :(

Nu heb ik het een lange tijd laten zitten maar omdat ik nu toch bezig ben met het mooier maken van mijn website (www.overdatum.nl) wil ik die lelijke nieuws?post_id=500 etc.. graag in de (titel).html veranderen.

Ik heb veel gelezen hoe je van php -> html kunt maken via .htaccess , maar ik wordt tegen gehouden door het feit dat ik die optie niet aan kan zetten.

Dus mijn vraag, is er een omweg?
Ik zit bij Mijndomein.nl
Gewijzigd op 18/08/2010 22:25:45 door Www JdeRuijterNL

PHP hulp

PHP hulp

08/07/2025 07:09:45

Jelmer -

Jelmer -

18/08/2010 22:38:47
Quote Anchor link
Multiviews, staat die optie misschien wel aan? Zo ja, dan kan je index.php ook aanroepen via index.php/a/b/titel.html. In je script kan je dan via een van de waarden in de $_SERVER array uitvogelen hoe je script precies is aangeroepen.

Je houdt je .php, maar je kan daarna net zo vrij zijn met je url als bij mod_rewrite.
Gewijzigd op 18/08/2010 22:39:08 door Jelmer -

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

18/08/2010 23:43:45
Quote Anchor link
@Jelmer: Kan niets vinden in phpinfo() over Multiviews.
Gewijzigd op 18/08/2010 23:48:32 door www JdeRuijterNL

Mark Beets

Mark Beets

19/08/2010 00:01:25
Quote Anchor link
Als ik op de website kijk van mijndomein.nl bij help. Zijn er toch vragen over .htaccess. En daar leggen ze uit hoe het moet. Dus volgens mij kan je wel aan de slag met mod_rewrite?

Thumb nail

Thumb nail

19/08/2010 00:52:19
Quote Anchor link
brrrr mijndomein, vreselijke hosting (eigen ervaring).
mod_rewrite werkt hier echter wel :P
gebruik dit script (voor mijn css file)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
RewriteEngine on
RewriteRule ^style.css$ style.php [NC]
werkt bij mij prima :)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

19/08/2010 07:14:31
Quote Anchor link
Mark Beets op 19/08/2010 00:01:25:
Als ik op de website kijk van mijndomein.nl bij help. Zijn er toch vragen over .htaccess. En daar leggen ze uit hoe het moet. Dus volgens mij kan je wel aan de slag met mod_rewrite?

Nope, zoals ik al aangaf in mijn start post. FollowSymLinks is uitgeschakeld in een bestand waar ik niet bij mag komen.

En in de help sectie die jij mij verwijst wordt nergens gerept over wat ik voor elkaar wil krijgen.

Jelmer -

Jelmer -

19/08/2010 08:18:57
Quote Anchor link
Multiviews is een andere optie van apache (net zoals followsymlinks er eentje is). Je kan testen of het aanstaat door je index.php eens aan te roepen als www.dezedomein.nl/index.php/onzin/enzo. Als dan nog steeds index.php wordt geladen staat het aan ( en kan je op deze manier creatief je eigen url maken.

Martijn B

Martijn B

19/08/2010 11:14:20
Quote Anchor link
@Jelmer rrrr:

Je bedoelt www.dezedomein.nl/index/onzin/enzo als dan index.php geladen wordt dan staat het aan.

www.dezedomein.nl/index.php/onzin/enzo werkt volgens mij altijd. En is dus een mooi alternatief als je geen Apache Multiviews kunt gebruiken.
Gewijzigd op 19/08/2010 11:15:31 door Martijn B

Hipska BE

Hipska BE

19/08/2010 11:17:05
Quote Anchor link
Idd, dat dacht ik ook. Ik rewrite altijd al naar bootstrap.php/$1

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.