[open] Karma systeem n.a.v. thumbs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

20/05/2010 12:03:35
Quote Anchor link
De thumbs worden gereset.

Gebruikers mogen in het begin maximaal 5 thumbs up of thumbs down geven aan mede gebruikers. Wanneer dit goed gedaan wordt en er worden geen reports gegeven van mis thumbs, dan groeit dit na 100 thumbs te hebben weggegeven na 10 thumbs per dag enzovoort.

Wanneer een gebruiker 10 min thumbs in ontvangst heeft genomen, mag die gebruiker zelf nog maar 4 thumbs per dag weggeven. Wanneer een gebruiker het maximale van -40 thumbs heeft gekregen, wordt zijn of haar account op non-actief gesteld en kan deze gebruiker voor een maand niet meer posten. Na deze maand mag deze gebruiker geen thumbs meer weggeven. Wordt het thumbs saldo weer op pijl gebracht door 10+ thumbs, dan mag de gebruiker weer thumbs weggeven.

Misbruik is niet mogelijk, want wordt iemand geboycot, dan zullen de gebruikers die dit doen hun voorrecht om thumbs weg te geven afgenomen en worden de punten die zijn weggegeven gerectificeerd.

Karma ontstaat door een formule tussen +thumbs en -thumbs, met in het oog het aantal thumbs wat een gebruiker mag weggeven.

Thumbs wordt ook geïntegreerd op het forum.
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 03:15:10
 
Jens V

Jens V

25/05/2010 20:52:24
Quote Anchor link
Afbeelding Vind ik leuk!

edit:
PHP:
Wanneer een gebruiker het maximale van -40 thumbs heeft gekregen, wordt zijn of haar account op non-actief gesteld en kan deze gebruiker voor een maand niet meer posten. Na deze maand mag deze gebruiker geen thumbs meer weggeven.


Deze periode lijkt me te lang. Ik zou hier eerder een weekje van maken, omdat je anders leden zal gaan verliezen.
Gewijzigd op 26/05/2010 21:48:59 door Jens V
 
Moe BE

Moe BE

30/08/2010 11:09:01
Quote Anchor link
Ik ben ook wel voor het voting systeem. Alleen het non-actieve ben ik het niet helemaal mee eens. Maar vindt wel dat er een soort van voting moet komen, alleen al om te weten wie zijn gedachte ik in achting moet nemen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.