openen new window met php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Leen M

Leen M

23/02/2009 21:18:00
Quote Anchor link
Hallo,

De situatie is als volgt, ik heb html opgeslagen in een xml-file (samen met nog andere gegevens.) Nu wil dat als er op een button geklikt wordt er een nieuwe window opent waarin je een preview ziet van hoe de html weergegeven wordt.

Er wordt dus een tijdelijke webpagina opgebouwd en die moet getoond worden in een nieuwe window.

Die xml uit een file lukt allemaal wel, maar ik kom er niet uit hoe ik het kan laten zien in een nieuwe window. Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan vertellen hoe het moet en of dat uberhaupt gaat lukken met alleen php.

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:12:56
 
Kay Kay

Kay Kay

23/02/2009 22:29:00
Quote Anchor link
Met javascript kan het wel. Als je het helemaal met javascript doet, heb je ook niet een extra bestand nodig en kan je het gelijk outputten in een nieuwe window
 
Frank

Frank

23/02/2009 22:31:00
Quote Anchor link
mm.. als je eerst een functie oproept via de aangeklikte link welke de HTML pagina bouwt en tijdelijk op de site plaatst en daarna een window opent wat die code aanroept?

Je moet er dan wel weer voor zorgen dat de code na gebruik weer wordt opgeruimd.

Ik brianstorm even mee..
 
Leen M

Leen M

23/02/2009 22:43:00
Quote Anchor link
ik denk ook dat het makkelijker met javascript kan. zal dat anders eens proberen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.