[opgelost] popup automatisch openen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

06/06/2011 20:41:50
Quote Anchor link
ik wil graag als een bezoeker op me site komt dat er een popup wordt geopent automatisch.
want dan hoeft de bezoeker niet op een knop tedrukken.

alvast bedankt
Gewijzigd op 07/06/2011 17:49:07 door Patrick vollenbroek
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 07:06:15
 
- SanThe -

- SanThe -

06/06/2011 20:53:50
Quote Anchor link
Popups zijn niet erg gebruiksersvriendelijk vind ik. Vandaar ook dat ik een popupblocker heb en dus nooit een popup te zien krijg. Is dit wel wat jij wilt?
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

06/06/2011 21:09:14
Quote Anchor link
oke maar dan wat anders wat tevoorsijn komt wat je weg kan halen door op een kruis teklikken
Gewijzigd op 06/06/2011 21:10:52 door patrick vollenbroek
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 21:11:36
Quote Anchor link
Waarom wil je uberhaupt mensen hiermee lastig vallen..

Als ik zoiets tegenkom weet ik die oh zo mooie rode knop rechtsbovenin heel snel te vinden...

Misschien gewoon advertentie op je home pagina waar de mensen opkomen.?
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

06/06/2011 21:14:29
Quote Anchor link
nee dat is het niet allen ik heb iets gemaakt en als je daar niet aan voldoet staat er een melding of je tog door wilt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/06/2011 21:19:10
Quote Anchor link
Patrick vollenbroek op 06/06/2011 21:14:29:
Nee dat is het niet alleen. Ik heb iets gemaakt en als je daar niet aan voldoet staat er een melding of je toch door wilt...

Kan je aub in het vervolg even ABN typen?

Verder zijn zulke popups niet echt gewenst bij bezoekers. Wil je nou bezoekers verliezen soms?
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

06/06/2011 21:23:59
Quote Anchor link
Nee,maar ik wil zeg maar als iemand niet aan het advies over heen komt. dat het wordt vermelt dat kan ik maar dat ze het weer weg kunnen halen. dat kan ik niet en dat wil ik wel kunnen en uitvoeren
Gewijzigd op 06/06/2011 21:24:56 door patrick vollenbroek
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

06/06/2011 23:18:30
Quote Anchor link
Mmm... Uit alle reacties op te maken, denk ik toch dat een Javascript boxje wel gaat helpen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<script>
if (confrim("Weet je zeker dat je dit wil doen?")){
//ja, ga verder
}else{
//nee, stoppen
}
</script>

Misschien kun je een beetje ajax gebruiken?
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

07/06/2011 15:39:33
Quote Anchor link
ik snap hem niet ik heb dit en dan waar "iets anders" staat daar wil ik dan een tekst wat bezoekers dan weg kunnen klikken.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php

    function is_chrome(){
        
        return (strpos(strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']), 'chrome') !== false) ? true : false ;    
    }



    if(is_chrome()){
        
        echo 'Google chrome';
    }

    else{
        
        echo 'Iets anders';
    }


?>
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/06/2011 15:55:56
Quote Anchor link
Kijk eens naar toggle() in jQuery.
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

07/06/2011 16:00:50
Quote Anchor link
wat bedoel je?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/06/2011 16:07:08
Quote Anchor link
Misschien even de moeite nemen om te zoeken?
Als ik zoek op "jquery toggle" kom ik dit tegen:

http://api.jquery.com/toggle/
Ook kan je kijken naar: http://api.jquery.com/remove/
Gewijzigd op 07/06/2011 16:12:01 door - Ariën -
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

07/06/2011 16:12:54
Quote Anchor link
bedankt
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

07/06/2011 16:25:57
Quote Anchor link
Bedoel je misschien iets zoals dit?
 
Patrick vollenbroek

patrick vollenbroek

07/06/2011 17:19:49
Quote Anchor link
het is goed bedank het topic mag sluiten hoe doe je dat
 
Max van den Bosch

Max van den Bosch

07/06/2011 17:44:22
Quote Anchor link
Patrick vollenbroek op 07/06/2011 17:19:49:
het is goed bedank het topic mag sluiten hoe doe je dat


K.N. Verder gewoon met rust laten. Zet anders voor je titel:
[opgelost]
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.