order formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »

Rick de ronde

rick de ronde

25/02/2011 16:12:01
Quote Anchor link
http://www.nlcupcakes.nl/bestellen ik wil een order form hebben in java hetzelfde als de link dus het bestellen
alleen het lukt mij niet is er iemand die voor een kleine prijs het wil maken voor mij het moet komen in de site http://members.chello.nl/r.ronde2/bestel.html
hopelijk heeft iemand een oplossing

gr rick

PHP hulp

PHP hulp

08/03/2021 04:27:55

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

25/02/2011 17:07:47
Quote Anchor link
Waarom wil je dat in Java? Niet iedereen ondersteunt Java.

Bovendien heb je weinig vrijheid met Chello als webhosting. Mailen en een winkelwagensysteem is direct al zo goed als onmogelijk.

Rick de ronde

rick de ronde

25/02/2011 20:18:47
Quote Anchor link
weet ik maar het wordt later gehost bij hostway dit is maar een upset
ik wil het toch graag in java of php

Wesley PHP

Wesley PHP

25/02/2011 20:19:30
Quote Anchor link
Java of PHP is toch een verschil.

Rick de ronde

rick de ronde

25/02/2011 22:33:45
Quote Anchor link
ja weet ik maar wat is het best om te bereiken wat ik wil
dus heb er iemand een hulp lijn of kan iemand mij helpen

Mark L

Mark L

25/02/2011 23:32:21
Quote Anchor link
Ik denk dat je JavaScript bedoelt...

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

26/02/2011 00:56:14
Quote Anchor link
Met JavaScript is een winkelmand niet makkelijk te bouwen, ik zou eerder voor iets als PHP gaan. maar verder als dit een vacature is, raad ik aan om een moderator even aan te spreken om dit topic te verhuizen naar het juiste forum.
Daar moet hij wel aan de juiste voorwaarden voldoen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.