os op andere hardeschijf instaleren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lex van der poel

lex van der poel

27/11/2012 21:00:51
Quote Anchor link
Hoi,
Ik heb zojuist mijn twee laatste twee dvd'tjes verklooid en moet een vista installatie op een externe hardeschijf zetten die daarna in een laptop gaat ik heb een iso bestand met de installatie cd van windows vista is hier een programmetje voor?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 10:36:03
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/11/2012 21:13:37
Quote Anchor link
uhm.... heb je een 4gb+ usb stick? Als je die bootable maakt en windows daarop zet (installatie natuurlijk) kun je in de BIOS veranderen welke bootsequence je wilt gebruiken. USB bovenaan zetten en daarvan kun je als het goed is je windows installeren. Ik heb zelf geen CD/DVD drives in mijn computer, ik heb windows vanaf een usb stick geinstalleerd
 
Lex van der poel

lex van der poel

27/11/2012 22:59:24
Quote Anchor link
Daar had ik ook al aan geacht alleen die heb ik niet en het moet het liefst deze week klaar zijn...
Maar er is geen trucje voor om de hardeschijf uit die laptop in mijn hdd dock te zetten en hem zo te installeren?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

28/11/2012 08:33:04
Quote Anchor link
Ik heb geen idee, ik heb daar geen ervaring mee. De enige manier die ik ken buiten de CD/DVD om is om een USB stick of externe harde schijf te gebruiken. Z'n USB stickje heb je tegenwoordig voor een tientje.
 
Lex van der poel

lex van der poel

28/11/2012 10:15:40
Quote Anchor link
Okay bedankt voor je comentaar/hulp ik heb wel een usb stick maar deze is te klijn en aangezien ik volgende week in utrecht een SSD bestel kan ik nu niet te veel uitgeven dus ik ga wel een dvd van m'n colega meenemen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.