Page not found - Script met phpinfo(); werkt wel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Lorre Mertens

Lorre Mertens

06/09/2013 11:38:18
Quote Anchor link
Beste forummers,

Ik heb zonet apache en PHP geïnstalleerd. Ik krijg echter steeds "deze webpagina is niet beschikbaar" of in IE "de webpagina kan niet worden weergegeven". Op een andere computer is het wel al gelukt.

Het vreemde is dat een script met phpinfo(); wel het gewenste resultaat oplevert.
Een script met 'echo "hello world!";' bijvoorbeeld niet.

- Ik heb index.php toegevoegd aan de httpd.conf file.
- Onderstaande toegevoegd en paden gecontroleerd
LoadModule php5_module "C:/webserver/php/php5apache2_4.dll"
AddHandler application/x-httpd-php .php
# configure the path to php.ini
PHPIniDir "C:/webserver/php"
- Ik heb de php.ini file aangemaakt

Wat zou dit nog kunnen zijn volgens jullie? Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:09:12
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/09/2013 11:47:59
Quote Anchor link
Hoe ziet je 'Hello world'-script er exact uit?
 
Lorre Mertens

Lorre Mertens

06/09/2013 12:03:05
Quote Anchor link
Bedankt voor de reactie -
Het script is als volgt;
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo "Hello, World!";
?>


Maar als ik gewoon HTML code ingeef krijg ik hetzelfde probleem, bv <p>test</p>.
Als ik de naam van het bestand dan wijzig naar index.html is er geen probleem.
Gewijzigd op 06/09/2013 12:03:41 door Lorre Mertens
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.