Pagina uitsluiten van analytics

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ed van Papenrecht

Ed van Papenrecht

02/02/2012 13:57:58
Quote Anchor link
Hoi Iedereen,

In mijn google analytics wordt een pagina meegeteld, waardoor ik een verkeerd beeld krijg van mijn totaal aantal bezoekers.
Ik wil deze pagina er graag uit filteren (vanaf het verleden), zodat deze niet meer in mijn totaal aantal bezoekers worden meegeteld. Is dit mogelijk. hieronder een plaatje voor de duidelijkheid.

Het gaat om de volgende pagina /files/aanbevelen/form.html:


Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is.

Bedankt alvast!Afbeelding
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 04:31:06
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/02/2012 14:04:54
Quote Anchor link
Volgens mij kan je die niet (met terugwerkende kracht) eruit filteren. Je kunt wel op de betreffende pagina de counter eruithalen zodat ie in de toekomst niet wordt meegeteld.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

02/02/2012 14:06:58
Quote Anchor link
- form.html, wat is dat? Is dat een volledige pagina (beginnende met doctype, eindigend met </html>) of is dat een soort van include file?

- Hoe roep je google analytics op? Op deze manier: http://support.google.com/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55488&ctx=cb&src=cb&cbid=hb076t84lyh&cbrank=2 ?

Is het niet mogelijk simpelweg die <script> ... </script> weg te laten in form.html ?
 
Ed van Papenrecht

Ed van Papenrecht

02/02/2012 14:55:01
Quote Anchor link
Wij hebben sinds kort onze website vernieuwd en willen de nieuwe website statistieken vergelijken met die van de vorige website (zelfde analytics code). De file is een include file volgens mij.

Wat ik dus eigenlijk wil is dat hij in de totaal aantal bezoekers van oude website die via dit formulier zijn geregistreerd eruit filtert. Om zo een beter beeld te krijgen de wat de exacte toename is van het verkeer etc. Via zoekmachines registreren we nu nameljik veel meer traffic alleen is dit niet terug te zien in totaal aantal bezoekers.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.