Pagina werkt niet..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »
Drikus

Drikus

21/10/2007 20:32:00
Quote Anchor link
Hallo phphulp leden ik heb het allemaal voor elkaar met die cookies enal bij de chatbox maar nu heb ik nog 1 vraag.. ik heb nu deze code (hier maakt hij de cookie)

index.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$naam
= $_POST['naam'];
setcookie("fixname", $naam);
?>

<form method="post">
Naam: <input type="text" name="naam">
<input type="submit" name="submit" value="Verzenden">
</form>


Dat werkt perfect maar ik vind het lettertype niet mooi en er staat geen title op die pagina dus doe ik zo

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<title>Fixcreations v1.0.1</title>
<font face="Tahoma" size="2">
<?php
$naam
= $_POST['naam'];
setcookie("fixname", $naam);
?>

<form method="post">
Naam: <input type="text" name="naam">
<input type="submit" name="submit" value="Verzenden">
</form>


Dit werkt niet... het werkt op andere paginas wel dus ik snap niet wat er verkeerd is.. ik heb het ook al met styles etc. geprobeerd maar het werkt maar niet... waar kan het aan liggen?

En vraag 2: Ik wou dat wanneer je de naam intypt en die submit je naar chatbox.php wordt doorgestuurd d.m.v. action nu doe ik zo:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$naam
= $_POST['naam'];
setcookie("fixname", $naam);
?>

<form method="post" action="chatbox.php">
Naam: <input type="text" name="naam">
<input type="submit" name="submit" value="Verzenden">
</form>


Ook action="chatbox.php" werkt wel op een andere pagina... maar hier niet? hoe komt dat?..

PS: Met niet werken bedoel ik dat hij de cookie niet set wanneer ik "" toepas...
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 17:39:57
 
Frank -

Frank -

21/10/2007 20:44:00
Quote Anchor link
En wanneer mag het cookie vervallen? In jouw geval vervalt deze zodra deze is aangemaakt...

Zie de handleiding hoe je cookies maakt.

ps. $naam = $_POST['naam']; is zinloos, $naam is een kopie waarbij je vergeet dat deze uit een volkomen onbetrouwbaar formulier komt. Hackers zijn hier dol op.
 
Drikus

Drikus

21/10/2007 20:53:00
Quote Anchor link
Oke... het is waardeloos maar het werkt! beveiligen is van latere zaak... ik wil nu graag antwoord op mijn vragen..... zodat ik verder kan... wanneer alles af is kan ik het wel beter maken;) maar bedankt voor de tip;) heb je mischien antwoord op mijn vragen?

Aan je posts en profiel te zien kun je dit makkelijk beantwoorden:
Evaring met: Php, Html, Css alles wat je nodig hebt om dit te maken...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Drikus
 
Frank -

Frank -

21/10/2007 20:54:00
Quote Anchor link
Ik heb toch antwoord gegeven? Zie de handleiding hoe je cookies maakt, zo moeilijk is dat nu ook weer niet...

Edit: koekjes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Drikus

Drikus

21/10/2007 20:56:00
Quote Anchor link
Ik heb genoeg handleidingen doorgelezen over cookies... maar ik houdt het bij het makkelijkste eind.... dus hoe kan ik opmaak achter deze paginas zetten en die action laten werken?
 
Frank -

Frank -

21/10/2007 20:57:00
Quote Anchor link
css?

Edit: Ik kan dit ook wel, maar dat wil niet zeggen dat jij niet meer hoeft na te denken. Dat komt pas zodra jij de rekening betaalt, dan neem ik het denkwerk met alle plezier van je over.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Drikus

Drikus

21/10/2007 20:59:00
Quote Anchor link
al geprobeerd... maar ik heb geen verstand van css jij wel dus? wat moet ik doen? geef me tips...
 
- -

- -

21/10/2007 21:39:00
Quote Anchor link
Drikus, wat pgFrank bedoelt, is dat deze site phphulp.nl heet en geen ikwildatjijvoormijeveneenpaginamaaktzodatdezewerkt.nl.

Het is heel simpel om heel even op google (klik) te zoeken...

Edit:
Bijvoorbeeld:


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<STYLE type=text/css> body {font-family:Times New Roman;} </STYLE>


Dit moet je dan gewoon in de <head> van je pagina zetten, maar dan met de font die jij wilt ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.