Pagina wordt niet in het midden uitgelijnd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Angela steevens

angela steevens

21/10/2010 15:18:26
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Zojuist heb ik een pagina opgemaakt in php / css.
Helaas lukt het me niet om deze gecentreerd te krijgen. Omdat aan beide zijden iets 'uitsteekt' ten opzichte van het kader, heb ik gekozen voor een bredere tabel.

http://www.huisjeboompjestyling.nl/new/index.php

Kan iemand me aangeven wat er verkeerd gaat waardoor het centreren niet mooi overkomt?

Bedankt,
Angela Steevens

PS. ik merkte net op dat in Firefox het menu niet mooi overkomt. Tips hiervoor zijn ook welkom
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 08:25:17
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/10/2010 15:21:54
Quote Anchor link
Het is waarschijnlijk eenvoudiger om de lay-out op te bouwen in divs. Dat is eenvoudiger en beter te positioneren.
 
Angela steevens

angela steevens

21/10/2010 15:23:34
Quote Anchor link
Is dit niet te 'repareren' dan? Ben blij dat ik hem net helemaal in orde heb.

Angela
 
Jasper DS

Jasper DS

21/10/2010 16:42:27
Quote Anchor link
je pagina in divs opdelen is gewoon het makkelijkste en ook het netste
 
- Raoul -

- Raoul -

21/10/2010 16:49:18
Quote Anchor link
Ze heeft nu al heel veel werk gehad en als ze het nu allemaal in divs weer opnieuw moet doen is het veel werk.
Kijk in je main table heb je dit

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<table width="1100" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">


Je moet de width van de table op 100% zetten.

Alle andere td's/tr's moet je dan ook met procenten doen. Zodat je in het geheel 100% vormt.
 
Angela steevens

angela steevens

21/10/2010 17:12:32
Quote Anchor link
Daar ga ik mee aan de slag, bedankt voor de tip.
 
Milo S

Milo S

21/10/2010 18:24:26
Quote Anchor link
@ Internet Verslaafde: We snappen dat het veel werk is, maar we zitten hier niet om de makkelijkste oplossing te geven, maar wel om de beste te geven... Conclusie: ga met divs en css overnieuw beginnen, tabellen zijn niet voor de lay-out.

Je kan het ook zo bekijken, als je eerst meer onderzoek had gedaan was dit probleem er niet :D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.