Partacipant gezocht voor nieuw concept

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Patrick Heijmans

Patrick Heijmans

23/03/2012 08:50:42
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een persoon die ons kan helpen om onze website verder uit te breiden. Het is een compleet nieuw concept in Nederland!
Graag willen we iemand die een script kan schrijven om csv bestanden om te zetten naar duidelijke data voor op de site. Deze data kan dan ook weer verder uitgesplitst worden.

Eventueel ook voor een layer over bijvoorbeeld google maps of openstreetmaps.
Daarna zou een SSO een leuke optie zijn.

Al met al mogelijkheden genoeg!
Graag hoor ik wie hier interesse in heef!

mvg,
Patrick
Gewijzigd op 23/03/2012 08:53:45 door Patrick Heijmans
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 04:51:13
 
Albert de Wit

Albert de Wit

23/03/2012 09:06:08
Quote Anchor link
als je een php'er nodig hebt... kun je dan niet beter een sql database gebruiken ipv csv files te gebruiken?
Gewijzigd op 23/03/2012 09:06:22 door Albert de Wit
 
Patrick Heijmans

Patrick Heijmans

23/03/2012 09:18:30
Quote Anchor link
we krijgen csv files aangeleverd, dus daar moeten we mee gaan werken.
Misschien in een later stadium dat er een API beschikbaar is.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

23/03/2012 09:19:22
Quote Anchor link
okeuh sorry voor de vraag...
 
Chris PHP

Chris PHP

23/03/2012 09:25:10
Quote Anchor link
Dan is het slim om je database te reflecteren van je csv bestanden. Het is namelijk mogelijk om csv bestanden te importen in mysql en visa versa.

Dus er kan een "import" tool geschreven worden zodat je de csv bestanden kunt importeren in je db en bestaande informatie te updaten.

Zijn die csv bestanden al "dumps" van bestaande databases? Zoja is het niet mogelijk/makkelijker om een overeenkomst met het bedrijf aan te gaan zodat je een rechtstreekse koppeling met hun database kunt krijgen?

Je levert weinig info aan dus is het moeilijk een antwoordt te geven.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

23/03/2012 09:26:27
Quote Anchor link
zoiets dacht ik al aan maar ik kan zoiets nog niet schrijven omdat ik nog niet zo ver ben in PHP. Ik weet wel dat het mogelijk is.
 
Patrick Heijmans

Patrick Heijmans

23/03/2012 09:33:24
Quote Anchor link
we hebben krijgen op dit moment alleen een csv bestand die iedere nacht geupdate wordt. Deze bestanden zijn al een dump. Deze willen we graag weergeven op onze site. Het gaat hierbij om een top 10 van spelers te maken zodat er een soort competitie ontstaat.
Graag hoor ik wat men nog voor meer info wenst.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

23/03/2012 09:34:51
Quote Anchor link
ik neem aan dat dat csv bestand in excel gemaakt word?

Toevoeging op 23/03/2012 09:35:52:

(http://csv2sql.com/)

ik weet dat je op zoek bent naar een programmeur en niet een tool maar ik post hem voor de zekerheid hier toch voor degene die er baat bij hebben
 
Chris PHP

Chris PHP

23/03/2012 09:37:16
Quote Anchor link
Heb je gevraagd om een directe "read-only" koppeling met hun DB? Ik ben van mening dat dit makkelijker kan. Maar mocht dit de enige oplossing zijn dan moet je idd kijken naar het importeren van de CSV files.

Aangezien je "participant" gebruikt, zoek je hier iemand die "gratis" meewerkt aan dit project? Of is het tegen een uurtarief?

Er zijn namelijk genoeg mogelijkheden om dit op te zetten.
Gewijzigd op 23/03/2012 09:38:13 door Chris PHP
 
Patrick Heijmans

Patrick Heijmans

23/03/2012 09:44:30
Quote Anchor link
Ik heb niet gevraagd naar een direct koppeling omdat aangeven is dat dit de bestanden zijn waar we mee moeten (lees: kunnen) werken.

Ik ben inderdaad op zoek naar iemand die 'gratis' mee wil werken. Ik denk dat over een half jaar of jaar dit een grote hype gaat worden! Helaas beschik ik niet over de financiële middelen om een uurtarief af te spreken. Wel is het mogelijk om links naar je site te maken, maar andere voorstellen zijn ook bespreekbaar.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

23/03/2012 09:46:47
Quote Anchor link
Patrick Heijmans op 23/03/2012 09:44:30:
omdat aangeven is dat dit de bestanden zijn waar we mee moeten (lees: kunnen) werken.


Waarom MOET het dan op de moeilijke manier als hij voor beide partijen makkelijker kan?
 
Chris PHP

Chris PHP

23/03/2012 09:47:53
Quote Anchor link
Patrick Heijmans op 23/03/2012 09:44:30:
Ik heb niet gevraagd naar een direct koppeling omdat aangeven is dat dit de bestanden zijn waar we mee moeten (lees: kunnen) werken.

Ik ben inderdaad op zoek naar iemand die 'gratis' mee wil werken. Ik denk dat over een half jaar of jaar dit een grote hype gaat worden! Helaas beschik ik niet over de financiële middelen om een uurtarief af te spreken. Wel is het mogelijk om links naar je site te maken, maar andere voorstellen zijn ook bespreekbaar.


Ok ik ben in principe bereid om "gratis" mee te werken aan je project. Echter verwacht ik dan wel als alles "live" gaat dat er een verwijzing komt naar ons bedrijf en een kleine omschrijving wat wij geleverd hebben.

Ben je geinteresseerd in samenwerkingsverband, stuur me dan even een pm dan regelen we het daar verder.
 
Patrick Heijmans

Patrick Heijmans

27/03/2012 15:08:46
Quote Anchor link
Zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn in een samenwerkingsverband?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/03/2012 15:09:51
Quote Anchor link
zou je het erg vinden als er een converter van csv naar sql database gemaakt word?
 
Patrick Heijmans

Patrick Heijmans

27/03/2012 15:15:03
Quote Anchor link
Nee helemaal niet, graag zelfs ik zelf al wat geprobeerd, maar zou graag willen dat het netjes gebeurde ;-)
 
Albert de Wit

Albert de Wit

27/03/2012 15:18:31
Quote Anchor link
ik kan niks gaaranderen omdat mijn kennis van PHP nog een beetje gelimiteerd is. Maar opzich moet het makkelijk te doen zijn. Kost wat tijd, moeite en inspanning, maar dan ben ik ook weer een ervaring rijker. Ik zal zien wat ik kan doen want tijd is tegenwoordig iets ERG kostbaars bij mij. Ik ben bezig met stage dat elke werkdag inde week van half 9 tot 5 uur duurt en ik werk daarnaast op een prive concept.

Als je me in een mailtje wil sturen wat en hoe dan kijk ik er graag even naar.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.