PayPal API

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jasper Sni

Jasper Sni

04/03/2009 21:43:00
Quote Anchor link
Ik heb een business account aangemaakt, PhpNVPCodeGenerate script gedownload, en API-handtekening aangevraagd, voor zover kan ik de documentatie nog snappen, de rest is een groot spinnenweb voor me.

Ze beginnen opeens over url's, dat ik https moet gebruiken, maar wat moest ik daartussen doen? Wat moet ik precies in die examplescript veranderen, waar moet ik het uploaden, wat moet ik openen, waar moet ik gebruikers naartoe verwijzen?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 15:12:58
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

04/03/2009 22:35:00
Quote Anchor link
Je moet blijkbaar een SSL certificaat hebben. Dat is een https, daarmee wordt je webpagina beveiligt en worden dus de gegevens van je klanten beveiligd. Dat zal wel een minimum eis zijn voor PayPal, wel een goeie trouwens.
 
Frank -

Frank -

04/03/2009 22:40:00
Quote Anchor link
En wat is nu het probleem? Er is een handleiding beschikbaar op PayPal en je kunt nog altijd hulp inhuren. Oplossingen genoeg dus.
 
Steen

steen

04/03/2009 22:43:00
Quote Anchor link
@Jezpur: Niet dat ik er verstand van heb, maar een SSL certificaat is toch eenvoudig te kraken?
 
Frank -

Frank -

04/03/2009 22:46:00
Quote Anchor link
steen schreef op 04.03.2009 22:43:
@Jezpur: Niet dat ik er verstand van heb, maar een SSL certificaat is toch eenvoudig te kraken?
Leg eens uit, waarom zou dat eenvoudig te kraken zijn? Waarom maken alle banken en andere serieuze instellingen en bedrijven van SSL gebruik? Omdat het zo eenvoudig te kraken is?

SSL is niet perfect, maar perfecte beveiliging bestaat dan ook niet. De mens blijft altijd de zwakke schakel, daar doe je (met goed fatsoen) niets aan.
 
Steen

steen

05/03/2009 13:26:00
Quote Anchor link
Zie het 'Niet dat ik er verstand van heb' gedeelte.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.