Perso Scooter Script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

21/09/2003 03:06:00
Quote Anchor link
Beste mensen, ik heb een site over scooters en zocht een script. Ik heb zelf al een script die redelijkbruikbaar was maar omdat ik zelf heel erg slecht ben in php kon ik hem dus niet "uitbouwen"
Het gaat dus om een Addperso script.

Functies die hij moet hebben:
*email beveiliging dus met activeer link
*Comment systeem
*poll systeem (dat er automatisch een poll voor elke perso wordt aangemaakt zodat andere members kunnen stemmen op ze)
* Control panel voor admin en members
*bij het regristreren moeten de members een merk scooter kunnen kiezen (Dropdown ofzo) en het type) zodat als je bij de perso index komt dat je eerst merk en type moet selecteren.
*1 afbeelding uploaden en 3 met link.

Lijkt jouw dit een uitdaging! reply dan!
Omdat het een redelijk groot script is en moeilijk te maken (lijkt mij) Wil ik er wel een vergoeding voor geven.

Voorbeeld tot nu toe:
http://www.amicoproject.nl/perso/profiel.php

Je kan hier reply'en of een mailtje sturen naar [email protected]

Alvast bedankt voor de aandacht.
Groetjes, Kees Schepers
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 22:47:45
 
Miranda Verburg

Miranda Verburg

21/09/2003 10:30:00
Quote Anchor link
haaai :) klinkt leuk om te doen, helaas heb ik het te druk met stage. Niet iets voor jou bas? :)
 
Peter Dorn

Peter Dorn

21/09/2003 20:18:00
Quote Anchor link
Ik zou je hier wel mee kunnen helpen...
Natuurlijk heb ik ook nog andere dingen te doen, maar als jij mij kan vertellen wanneer je het klaar wil hebben kan ik tijd voor je maken.

Groetjes!
 

21/09/2003 21:54:00
Quote Anchor link
hmmz is goed je had me al een email gestuurd maar ik kan geen email naar je terug sturen omdat je aan je quota zit. ik heb je met hetzelfde adres toegevoegd op msn als dat je msn wel is dan.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.