Phonegap multi language

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Huursector zoekt PHP medior/senior (Symfony) devel

Functieomschrijving Als PHP developer werk je aan hun platform binnen een multidisciplinair Scrum team. Je gaat samenwerken met andere developers binnen een multidisciplinair Scrum team. Jouw werkzaamheden richten zich voornamelijk op de Backend met Symfony. Je zorgt ervoor dat grote hoeveelheden data goed verwerkt worden. Dat doe je door een oplossing te bedenken in kleine hoeveelheden die snel worden gereleased. Dat doe je ook middels cloud met technieken als Docker en Kubernetes. In de rol van developer krijg je veel vrijheid om samen met je team te zoeken naar goede oplossingen dus je krijgt de mogelijkheid om te experimenteren met

Bekijk vacature »

React Native developer (junior/medior/senior)

Reisbalans is het best beschikbare pakket voor reiskostendeclaraties, kilometer- en rittenregistratie, verantwoording van mobiliteitskaartgebruik en voor een persoonlijk mobiliteitsbudget. Reisbalans is opgestart onder Achmea en sinds oktober 2017 onderdeel van de MIG. Reisbalans faciliteert de Rijksoverheid met een whitlabel portal voor haar 100.000 medewerkers. Daarnaast maken diverse klanten als Achmea, SIG, PNH, Omgevingsdienst NZKG gebruik van Reisbalans. In 2018 zijn samenwerkingen met het GVB en RET opgestart en in 2019 met Q-Buzz, Louwman en Wittebrug. Functieomschrijving: Samen met het App team draag je bij aan het verder ontwikkelen van de App. Dit doe je door nieuwe functionaliteiten te bedenken en

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Met spoed gezocht: Medior/Senior C# Developer!

Functieomschrijving Je komt terecht in meerdere Scrumteams. Er is veel sprake van overlappende stories, dus je werkt vaak met andere collega's. Hierdoor leer je al je collega's goed kennen, wat erg prettig is voor het teamgevoel. Als Medior of Senior Ontwikkelaar wordt er zelfstandigheid van je verwacht. Uiteraard zul je de eerste periode ingewerkt worden, maar daarna dien je snel op volle toeren mee te kunnen draaien. Een proactieve houding, waarbij je actief meedenkt over passende oplossingen die de organisatie vooruit helpen, is belangrijk. Verder krijg je hier heel veel ruimte om je functie in te richten zoals jij dat

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, hardware component, inhouse,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

System Engineer

Kom jij ons team versterken? Wij zijn ITSupervision, een gezellig bedrijf met familiesfeer. Wij bieden diensten zoals informatiebeveiliging, cloudoplossingen en beheer van IT-omgevingen. Onze collega’s zijn allemaal expert op hun vakgebied en samen verzorgen we (voornamelijk Windows-based) kantoorautomatisering voor zo’n 25 klanten en omgevingen variërend van 50 tot 500 eindgebruikers. In de rol van System Engineer ben je verantwoordelijk voor een vaste groep klanten. Je krijgt verschillende projecten in je portefeuille, wat vraag om veel verantwoordelijkheid én zelfstandigheid! Herken jij jezelf hierin? Naast dat je de technische skills meeneemt om deze functie uit te oefenen ben je klantgericht en leergierig.

Bekijk vacature »

Support medewerker (1e lijns)

Wat zijn je taken? Als support medewerker werk je vanuit onze locatie in Dodewaard en ben je verantwoordelijk voor de 1e lijns IT support aan onze klanten, waaronder het oplossen van vragen en problemen met betrekking tot applicaties, netwerkcomponenten, Microsoft 365 en andere diensten. Je beantwoord vraagstukken direct via de supportdesk of zet diepgaande vragen door naar de 2e lijns support. Daarnaast houd je je bezig met het up-to-date houden van onze beheerdiensten, het monitoren van netwerken en de controle van back-ups. Wat verwachten we van jou? Je hebt een relevante opleiding afgerond en brede interesse in de ICT Je

Bekijk vacature »

Lead developer (C#) / architect, aansturing machin

Ben je een ervaren technisch software ontwikkelaar/ lead / architect die op zoek is naar een nieuwe baan in Den Haag? Een baan waar je software ontwikkeld voor de aansturing van complexe, innovatieve machines? En bijdraagt aan de ontwikkeling van een maatschappelijk product waar veel mensen bij gebaat zijn? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een lead developer / architect met een afgeronde HBO of WO opleiding en ervaring op gebied van C# Het gaat om een leuk middelgroot bedrijf van circa 50 mensen waarvan 7 software developers. Het bedrijf bestaat

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Citrix/VMWare

SysteembeheerderCitrix/VMWare De huidige situatie met betrekking tot het virus raakt een ieder in ons land. Het is nogal een grote verandering voor werkend Nederland maar gelukkig blijft de IT zich ontwikkelen.Jij maakt de ontwikkelingen mee en je hebt hard gewerkt om te komen waar je nu staat. Je bent op zoek naar een werkgever die jou naast zekerheid ook flexibiliteit biedt. Daarom werken wij bij T2 samen met jou zodat je de juiste opleidingen en certificaten kan behalen en daar plukken wij samen de vruchten van. Onze samenwerking Ben jij een Citrix-fan of werk je liever met VMWare? Je collega’s

Bekijk vacature »

Mendix Developer (Lead)

Wil jij als de lead Mendix developer jouw technische skills toepassen bij diverse opdrachtgevers? Wil jij samen met de managers en de directie de Mendix tak naar een hoger level tillen? Dan is dit de uitdaging die bij jou past! Organisatie Onze relatie helpt diverse organisaties, van start-ups tot grote multinationals. Hun business focus bestaat uit verschillende bedrijven die allemaal bezig zijn met een digitale transformatie. De wereld verandert snel en onze relatie laat dat duidelijk zien aan de klanten. Zij lopen voor op de technieken en de methodes die door vele klanten gewild zijn. Dit doen zij op continue

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / MySQL Database

.NET developer / C# / MySQL Database regio Doetinchem Functieomschrijving Ben jij een .NET ontwikkelaar die aan de slag wil gaan als .NET developer, maar ook veel te maken wil hebben met de klant? Dan ben je bij deze innovatieve, vooruitstrevende en internationaal georiënteerde organisatie in de regio Doetinchem aan het juiste adres. Je krijgt hier de mogenlijkheid om een creatief team versterken. Spreekt dit je aan reageer dan snel op deze volgende stap in jouw carriere! Jouw meest voorkomende werkzaamheden zijn: Het vertalen van wensen vanuit de business naar .NET oplossingen. Dit betekent dat je of bestaande modules gaat

Bekijk vacature »

C# backend developer gezocht, hardware component,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

iOS developer in The Hague (non-Dutch/relocation p

Functieomschrijving As a iOS developer you will be working on the development of a complex app which communicates through a JSON Rest/API with the backend. This app will be targeted to business-to-business telecommunication market. They use Swift as a basis and you get the opportunity to work on several interesting project. The team consists of iOS but also experienced Android developers so you get the chance to learn from experts within the field of mobile development and so grow significantly as a developer. Once you are 'up and running', you will be given enough freedom and opportunities to approach your

Bekijk vacature »

BI Ontwikkelaar

Je kan er niet omheen, data is overal en data gedreven werken is voor jou dan ook vanzelfsprekend. De beste inzichten haal je nou eenmaal uit de data. Zo zorg jij ervoor dat data uit het bronsystemen op een juiste en veilige manier ontsloten wordt, en verwerkt wordt tot betrouwbare en betekenisvolle informatieproducten. Als BI ontwikkelaar vorm je ook de brug tussen de business en IT en ben je vertaler van (complexe) informatiebehoeften naar concrete oplossingen; bijvoorbeeld in de vorm van (management)rapportages of dashboards. Daarnaast lever je een sterk aandeel in de doorontwikkeling van de datamanagement organisatie binnen Argenta, onder

Bekijk vacature »
Danny von Gaal

Danny von Gaal

15/04/2017 22:49:33
Quote Anchor link
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik probeer voor het eerst phonegap te gebruiken om een website om te zetten in een app. Mijn website is gemaakt met HTML5/CSS/PHP/MYSQL. Phonegap zelf ondersteund alleen HTML5/CSS/Javascript. Het is me wel gelukt via een ajax call om data uit mysql te halen met een phpscript op een server.

Alleen ik wil dat de app multi language wordt. Dus wanneer je in je instellingen NL hebt dat alle text in het nederlands is. Helaas kan ik geen php variable gebruiken en ik heb nergens op internet gevonden welke andere programmeertaal wel zo iets ondersteund.

Hebben jullie een idee? Kan ik in een andere taal ook een array met text maken en adhv een cookie de goede taal weergeven? Of een idee hoe ik toch php variables doorgeef in javascript?

Ik hoor het graag.

PHP hulp

PHP hulp

14/07/2020 17:01:30

Ben van Velzen

Ben van Velzen

15/04/2017 23:37:19
Quote Anchor link
Als je een AJAX call kan doen kun je daar ook parameters aan doorgeven, bijvoorbeeld via POST of gewoon in de URL (GET).

Danny von Gaal

Danny von Gaal

15/04/2017 23:41:20
Quote Anchor link
Oké, maar moet ik dan per vertaalde string een Ajax call uitvoeren? Of kan ik alles opvangen? Zoveel dataverkeer zie ik anders namelijk niet zitten.

Ben van Velzen

Ben van Velzen

15/04/2017 23:58:54
Quote Anchor link
Je kan gewoon een JSON string laten terugkomen toch? In feite is dat na parsen een mooie array van wat je maar wilt hebben.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.