php code bewerken van een thema voor extra functie!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Johannes davidian

johannes davidian

19/01/2016 11:00:58
Quote Anchor link
hallo,
Ik probeer beetje oefenen om webdesign te leren . ik heb deze thema om te bewerken op di moment twentysixteen.
de url is http://webdesignleren.net ik heb een image geplakt op de hoofd van home pagina.nu ik wil een border maken boven deze hoofd image . ik denk twentysixteen heeft niet deze functie .
welke php code ik moet plaatsen in function.php en header.php om deze border te kunnen maken boven de image?
dank u wel
johannes
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:40:46
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2016 11:43:48
Quote Anchor link
Als je webdesign wilt leren, dan raad ik aan om nog even bij Wordpress weg te blijven. En je meer te focussen op de werking van HTML5 en CSS3.

Als je dat onder de knie hebt, en een eigen layout kan maken, dan kan je je richten om een eigen template te maken/bewerken voor in Wordpress.
Gewijzigd op 19/01/2016 11:44:05 door - Ariën -
 
Johannes davidian

johannes davidian

19/01/2016 12:06:48
Quote Anchor link
dank u wel ,
ik ben bezig mee om html5 en CSS3 te leren , maar andere kant ik probeer ook beetje oefenen met deze twentysixteen thema.(die twee ik kan leren(basis) binnen 2 dagen)
behalve die ik zie dat html en CSS is niet genoeg om eigen thema te maken dan moet ik ook php leren om mij thema dynamisch te maken .en dat is heleboel werk daarom ik probeer een thema te kiezen en op mij eigen manier structureren
(tuurlijk ik ga ook basis php leren)
heb ik gelijk als niet zeg wat u denkt!
 
Pipo Clown

Pipo Clown

19/01/2016 13:17:40
Quote Anchor link
Het is nog gekker.
Om een thema vast te leggen heb je alleen een CSS-bestand nodig.

Wil je een ander thema dan link je een ander CSS-bestand of je vervangt het bestaande CSS-bestand.

PHP heb je zeker niet nodig voor een thema.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2016 13:22:14
Quote Anchor link
Pipo Clown, thema's kunnen ook gerelateerd zijn aan de HTML-structuur. Binnen Wordpress is er zeker ook PHP nodig! (en eigenlijk 'helaas')
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.