Php en java connectie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

EuWaS

EuWaS

18/10/2009 18:28:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik zit al een paar dagen te zoeken naar een verbinding tussen php en java. Ik dacht zelf aan een socket manier, de connectie vanaf php werkt (kan met java lezen wat er gestuurd wordt). Maar, zodra ik met php uitlees wat er terug kwam loopt php vast op een timeout. Iemand enig idee waarom php dan vast loopt en niet als hij niet kijkt wat er terug kwam?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
public function connect() {
        $oCon = @fsockopen($this->iIP, $this->iPort, $errno, $errstr, 5);
        if(!$oCon) {
            throw new ServerException('Failed connecting to the server! '.$errstr ." (".$errno.")");
        }


        fwrite($oCon, 'open'.chr(13) . chr(10));
        fread($oCon, 2);
        fwrite($oCon, 'getstatus' .chr(13) . chr(10)); // Deze komt niet aan in java

        $aStatus = socket_get_status($oCon);
        if($aStatus['unread_bytes'] == 0) {
            throw new ServerException('Failed retrieving data from the server!');
        }


        $sData = fread($oCon, $aStatus['unread_bytes']); // Hier loopt php vast met zijn timeout

        fclose($oCon);

        $this->_handle($sData);
    }

?>


Weet iemand misschien de oplossing / alternatieve manier om informatie op te halen?

Koen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door EuWaS
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 20:02:23
 
TJVB tvb

TJVB tvb

18/10/2009 18:41:00
Quote Anchor link
Wat wil je allemaal communiceren tussen java en php?
Je kunt er anders eventueel via webservices gaan praten (soap bijvoorbeeld)
 
EuWaS

EuWaS

18/10/2009 19:05:00
Quote Anchor link
Wat ik wil laten communiceren is php die een variable ophaalt uit java (Dit kan alleen uit java komen omdat java een connectie heeft met de robot). Java draait op het moment alleen lokaal, ik heb daar nog niet gekeken of dat serversided kan worden.

Ik heb al gekeken naar java php bridge, maar daar kon ik geen duidelijk handleiding vinden.

Koen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.