php en javascript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

22/07/2004 12:12:00
Quote Anchor link
eigenlijk best stom, mr ik heb een variabele uit de url gehaald. Hiertoe heb ik php gebruikt. Het enige probleem is dat ik nu die variabele wil doorgeven aan javascript. Dus dacht ik van in javascript te gaan en daarbinnen php te openen, dat wil die dus niet doen. Hoe geef ik dus die variabele door aan javascript ?????????
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 18:59:54
 
Bram Z

Bram Z

22/07/2004 12:35:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$variabel
="Hallo";
?>

<script language="JavaScript">
var variabel="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?= $variabel;?>
";
alert(variabel);
</script>
 

30/07/2004 18:53:00
Quote Anchor link
Ik heb het zelfde probleem maar dan ondersom
hoe krijg ik een javasccript variabel in php zonder hem te posten
 
Eris -

Eris -

30/07/2004 19:14:00
Quote Anchor link
Doormiddel van van GET?

PHP wordt op de server gephrased en je kan geen gegeven terug zenden om het te bewerken zonder te posten of te verversen :)
 

06/08/2004 00:04:00
Quote Anchor link
Op een aantal andere sites wordt een javascript vanaf mijn website geladen. Eens in de week pas ik het script aan zodat op die andere sites automatisch nieuwe tekst komt te staan.

Nu wil ik het javascript via een database (php/mysql) updaten. Maar in de .js file kan ik geen php zetten. Of kan dit wel? Of kan ik het op een andere manier doen?
 

06/08/2004 00:07:00
Quote Anchor link
Waarom vervang je die js file niet gewoon met een php file.....ben je gelijk van dat geikel af kan je doen en laten wat je wilt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.