PHP functie eenmalig aanroepen via Javascript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/08/2020 15:56:56
Quote Anchor link
Met false === isset() wordt je meteen met de neus op de feiten gedrukt, met !isset() lees je mogelijk over de ! heen.

En nogmaals, het gaat hier niet om voorkeur. Het gaat om het terugdringen van complexiteit. Hoe vroeger je hier in je code mee begint, hoe meer dit zijn uitwerking heeft op de rest van de code. Het omgekeerde geldt ook: programmeer je losser uit de pols dan stapelt complexiteit zich mogelijk rap op.

Dit is wel een discussie waard, maar wat in deze thread gebeurt volgt niet echt de regels van het spel van een discussie (heb tot twee maal toe proberen uit te leggen dat het niet zozeer voorkeur is maar dat er andere belangen (meer) spelen; vervolgens zeg je weer doodleuk "ieder zijn voorkeur" met een smiley, ok dan).

Ik laat het daarom hier maar bij.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:18:25
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

29/08/2020 17:33:34
Quote Anchor link
Voor de voor- en nadelen: Yoda conditions
 
Guido  -

Guido -

29/08/2020 20:50:54
Quote Anchor link
Ik ben in ieder geval weer goed geholpen, heb nog wel even de array in de sessie gewijzigd (dank Thomas). Nu even voor mezelf besluiten of ik deze (niet zeer betrouwbare) teller ga plaatsen, of misschien toch maar een andere manier ga gebruiken om dit te meten.

Guido
Gewijzigd op 29/08/2020 20:51:30 door Guido -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/08/2020 22:09:27
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 29/08/2020 15:56:56:
Met false === isset() wordt je meteen met de neus op de feiten gedrukt, met !isset() lees je mogelijk over de ! heen.

Ja, maar dat is dus een kwestie van voorkeur en goed lezen. Ik heb/ondervind daar zelf geen enkele moeite mee. Als jij false === isset() graag gebruikt, dan is dat prima toch? Ikzelf gebruik liever !isset() omdat dat voor mij logischer voelt.
Gewijzigd op 29/08/2020 22:32:22 door Ozzie PHP
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.