PHP HULP

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley Bakker

Wesley Bakker

16/02/2017 11:30:56
Anchor link
Ik ben leerling van het Kennemer College HAVO.
Ik heb beschikking tot me eigen database en site via MySQL en PHPMyAdmin
Maar hoe maak ik een database waarbij ik een login kan maken waarmee een host kan inloggen en beheren en waarbij fans een bericht kunnen achterlaten

Wie kans ons helpen ? Zo niet, wie heeft tips ?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 18:25:33
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

16/02/2017 11:47:42
Anchor link
Je bent een volhoudertje of je hebt een plaat voor je kop.

3 Dagen geleden vroeg je het ook en toen werd je aan het verstand gepeuterd dat het forum niet dient om je huiswerk te maken.

Tips?

1. Vraag het aan de meester. Die wordt er voor betaald om het je te vertellen.
2. Leer zoeken op het internet.
3. Vraag het aan je klasgenootjes.
 
Wesley Bakker

Wesley Bakker

16/02/2017 11:55:22
Anchor link
wat doe je mans?

1. wij mogen niks vragen
2. BEN IK MEE BEZIG
3. die snappen er ook 'niks' van
 
Marlies Maalderink

Marlies Maalderink

16/02/2017 11:55:54
Anchor link
Tjonge jonge zeg... In je eerste topic zeg je dat je bezig bent met een EINDOPDRACHT PHP & MYSQL. Dan ga ik er van uit dat je minstens een aantal lessen hierin gehad hebt en dat je in ieder geval basis PHP en MYSQL beheerst.
Zo niet, accepteer dan maar gewoon dat je voor dat vak een dikke onvoldoende gaat halen want dan had je maar moeten opletten tijdens de les.

Anders heb je genoeg kennis om evt met behulp van google hier over een tutorial te zoeken en aan de hand daarvan iets in elkaar te zetten.

Tips:
google vind je hier: www.google.nl
mogelijke zoektermen: php login tutorial, php guestbook tutorial
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

16/02/2017 11:59:58
Anchor link
Ward:
De beginnersvraag is veel te algemeen en veel te breed. Ik zet dit topic op slot met het vriendelijke verzoek aan de topicstarter om niet nog eens een vierde poging te wagen. Zoals je ziet, wordt dat door andere forumleden niet gewaardeerd.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.