PHP, if $player['fragrate'] == 1 of groter....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dominique

Dominique

20/12/2004 17:02:00
Quote Anchor link
Ik probeer een script te maken waar je als je een Fragrate van onder de 1 hebt de cijfers in het rood ziet.. wanneer je FR boven 1 tot aan 1.99 is in het oranje.. en boven de 2 in het groen..

Misschien stom maar 't is al weer tijdje geleden dat ik php deed en wilde graag even weten hoe je dat verschil kan schrijven.

zeg maaR:

if ($player['fragrate']==0 tot 0.99) { $str .="<font color='red'>".$player['fragrate']."</font>"; }

if ($player['fragrate']==1 tot 1.99) { $str .="<font color='orange'>".$player['fragrate']."</font>"; }

if ($player['fragrate']==2 en hoger) { $str .="<font color='green'>".$player['fragrate']."</font>"; }

kan iemand mij helpen.. ????

please! thnx
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 14:55:28
 
Bram Z

Bram Z

20/12/2004 17:04:00
Quote Anchor link
Zo je gebruikt mijn script :D, je doed het zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
if ($player['fragrate']< '0.99'){
$player['fragrate']='<font color="red">'.$player['fragrate'].'</font>';
}

elseif ($player['fragrate']< '1.99'){
$player['fragrate']='<font color="orange">'.$player['fragrate'].'</font>';
}

else{
$player['fragrate']='<font color="green">'.$player['fragrate'].'</font>';
}


?>
 
Alfred -

Alfred -

20/12/2004 17:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?
if ($player['fragate'] > 0 && $player['fragate'] < 0.99) {
// Bleh
}
?>


De rest is identiek hetzelfde.... Vrij domme vraag, vertelt ons ook ineens dat je zelf geen reet moeite hebt gedaan...

Edit: D@rk gaf al een antwoord...
Gewijzigd op 20/12/2004 17:06:00 door Alfred -
 
Dominique

Dominique

20/12/2004 17:09:00
Quote Anchor link
hey rustig maar hoor .. thnx voor de uitleg..

ik heb jou script idd gekregen thnx..

En nee als ik niet WEET hoe ik het moet doen dan vraag ik het .. dan kan je wel roepen domme vraag maarja jij hebt het ook ooit geleerd..
 
Alfred -

Alfred -

20/12/2004 17:11:00
Quote Anchor link
Dominique: Als je ook maar enige moeite deed op PHP.net of W3schools, en dan keek naar vergelijkingen, kon je het antwoord aflezen....
 
Dominique

Dominique

20/12/2004 17:15:00
Quote Anchor link
.. ik vraag nog eens wat :( ..
 
Johan

Johan

20/12/2004 17:17:00
Quote Anchor link
Rafael:
Vrij domme vraag.


er bestaan geen domme vragen, alleen de antwoorden kunnen dom zijn zegt mijn aardrijkskundeleraar altijd :) ;)
 
Baken

Baken

20/12/2004 17:20:00
Quote Anchor link
Mijn adrijkskundeleraar zegt altijd er zijn geen domme vragen maar wel domme mensen! :-)

Dominique je bent vrij om je vragen te posten; als mensen vinden dat je te weinig moeite doet moeten ze gewoon niet reageren!

Jelmer
 
Dominique

Dominique

20/12/2004 17:22:00
Quote Anchor link
bedankt jongens :) .. ik ben ook nog maar net begonnen met php. Heb geen geld om dure boeken te kopen dus leer het van andermans script. En daarnaast doe ik wat voor m'n clan.

Maargoed evengoed bedankt voor de uitleg..
 
Alfred -

Alfred -

20/12/2004 17:24:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Mijn adrijkskundeleraar zegt altijd er zijn geen domme vragen maar wel domme mensen! :-)

Dominique je bent vrij om je vragen te posten; als mensen vinden dat je te weinig moeite doet moeten ze gewoon niet reageren!

Jelmer


Je hebt een punt, doch ik ook een antwoord gaf op de vraag... Dus mijn reactie was niet 100% overbodig...

Edit: Typo
Gewijzigd op 20/12/2004 17:24:00 door Alfred -
 
Bram Z

Bram Z

20/12/2004 18:33:00
Quote Anchor link
OKe, jullie hebben alletwee gelijk. :D
 
Dominique

Dominique

20/12/2004 18:42:00
Quote Anchor link
D@rk check je mail ff :)
 
Mitch X

Mitch X

20/12/2004 18:55:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Dominique je bent vrij om je vragen te posten; als mensen vinden dat je te weinig moeite doet moeten ze gewoon niet reageren!

Jelmer


Waarom niet?
 
Bram Z

Bram Z

20/12/2004 19:49:00
Quote Anchor link
Dominique:
D@rk check je mail ff :)


Ive seen it
 
Bo az

Bo az

20/12/2004 19:59:00
Quote Anchor link
Mitch:
Jelmer:
Dominique je bent vrij om je vragen te posten; als mensen vinden dat je te weinig moeite doet moeten ze gewoon niet reageren!

Jelmer


Waarom niet?


Omdat, dat om een stille reactie vraagt. Een tip om zelf te leren denken/zoeken.
 
Dominique

Dominique

20/12/2004 20:31:00
Quote Anchor link
dat denken gaat niet op want hoe kan ik iets verzinnen wat ik op dat moment niet weet.. daar zijn toch de forums voor .. en ja ik had de zoekfunctie gebruikt maar krijg wel een heel breed resultaat .. hielp niet echt ...
 
Bram Z

Bram Z

20/12/2004 20:36:00
Quote Anchor link
Gaan we nu echt blijven door neuten. hij wist het niet, Hij zal het waarschijnlijk niet meer doen ...

//edit typo
Gewijzigd op 20/12/2004 21:56:00 door Bram Z
 
Alfred -

Alfred -

20/12/2004 21:08:00
Quote Anchor link
D@rk:
Gaan we nu echt blijven door neuten. hij wist het niet, zij zal het waarschijnlijk niet meer doen ...


Met 'zij' doel je op wie? Voor zover ik je post begrijp is de 'hij' bedoelt op Dominique, en de 'zij' op mij.... Right?
 
Bo az

Bo az

20/12/2004 21:28:00
Quote Anchor link
Dominique:
dat denken gaat niet op want hoe kan ik iets verzinnen wat ik op dat moment niet weet.. daar zijn toch de forums voor .. en ja ik had de zoekfunctie gebruikt maar krijg wel een heel breed resultaat .. hielp niet echt ...


van mij mag je vragen, maar zorg wel dat je eerst echt alles gedaan hebt om er zelf achter te komen, zelf weet je wel of dat zo is...

Verder vind ik toch al dat er op dit forum erg snel gezegd wordt dat mensen maar eens moeten zoeken etc. snap het wel, wordt er zelf ook moe van, maar antwoord dan niet :O, laat mensen antwoorden die wel willen antwoorden, als niemand antwoord, dan is dat wel een rede voor de gene die de vraag stelde om te denken of hij wel genoeg gedaan heeft?

Hmm, als ik nu toch bezig ben, een tip, als je een vraag stelt is het makkelijk deze zo kort mogelijk te stellen, alleen als het echt nodig is je hele script, maar wil je alleen iets weten niet.

(dit is meer in het algemeen en niet tegen Dominique)
Gewijzigd op 20/12/2004 21:28:00 door Bo az
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.